معرفی و دانلود کتاب کلمات جادویی و چگونه از آن‌ها استفاده کنیم؟

عکس جلد کتاب کلمات جادویی و چگونه از آن‌ها استفاده کنیم؟
قیمت:
۲۲۰۰۰ 11000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کلمات جادویی و چگونه از آن‌ها استفاده کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کلمات جادویی و چگونه از آن‌ها استفاده کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کلمات جادویی و چگونه از آن‌ها استفاده کنیم؟

جادو چگونه عمل می‌کند؟ به قدرت بی‌حد و حصر واژگان باور دارید؟ کتاب کلمات جادویی و چگونه از آن‌ها استفاده کنیم؟ به قلم جنیویو دیویس شما را با روی دیگری از واژگان روزمرۀ مورد استفاده‌مان آشنا می‌سازد. این اثر، داستانی از تجربیات ناخوشایند یک زن در زندگی را روایت می‌کند که با استفاده از کلمات جادویی برای تغییر سرنوشتش می‌کوشد.

درباره کتاب کلمات جادویی و چگونه از آن‌ها استفاده کنیم؟

به راحتی می‌توانید جادوگر باشید! تنها چیزی که لازم دارید تلاش و تمرین فراوان است.

جنیویو دیویس (Genevieve Davis) کتاب کلمات جادویی (Magic Words and How to Use Them) را در سال 2020 منتشر کرد و در آن از چگونگی استفاده از قانون طلایی جذب سخن گفته است. او باور دارد کلماتی که به کار می‌بریم می‌توانند انرژی‌بخش باشند و باید بتوانیم به جا از آن‌ها استفاده کنیم؛ زیرا به‌کارگیری صحیح آن‌ها می‌تواند افکار منفی را دور و افکار مثبت را جایگزین نماید.

در بخش نسبتا مفصلی که نویسنده در اوایل کتاب درباره خودش می‌گوید، با حال و هوای زندگی مشقت‌بار او آشنا می‌شویم. این مقدمه برای شروع کتابی که ادعاهای بزرگی را مطرح می‌کند خوب و حتی شاید بتوان گفت ضروری است. زیرا باور به اینکه با قدرت کلمات و تغییر الگوی فکری می‌توانید زندگی‌تان را متحول کنید کمی غیرواقعی به نظر آید و اینگونه قضاوت شود که نویسنده این مطالب از یک رفاه نسبی و وضعیت خوب اجتماعی برخوردار است و سپس این سخنان را می‌گوید. اما حقیقتا این گونه نیست. جنیویو دیویس سخت‌ترین و تلخ‌ترین روزها را با مدد همین جادوی کلمات گذراند!

شما در این کتاب کاربرد صحیح کلمات جادویی را فرا خواهید گرفت. یک سبک زندگی مؤثر برای ایجاد تحولی شگرف در هر حوزه‌ای که تصورش را می‌کنید. جالب‌تر اینکه جنیویو دیویس خود پیوسته از این قانون در زندگی‌اش بهره می‌گیرد. دیویس صراحتا اعلام می‌دارد که اعتقاد به جادو وی را کمک کرد تا در راه موفقیت، خودسازی و خودآگاهی قدم بردارد.

خواندن کتاب کلمات جادویی و چگونه از آن‌ها استفاده کنیم؟ به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

تمامی علاقمندان مباحث قانون جذب و دریافت انرژی‌های مثبت جهت بهبود وضعیت زندگی‌شان، مخاطبان اصلی این اثر به شما می‌آیند. کتاب کلمات جادویی را به دوستداران تغییر نگرش در زندگی توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب کلمات جادویی و چگونه از آن‌ها استفاده کنیم؟ می‌خوانیم:

هر کلمه منفی که از دهان‌تان خارج می‌شود ضربه دیگری به شما وارد می‌کند. همان‌طور که می‌دانید من صدها جلسه جادو و مشاوره‌های بیشماری در ارتباط با موضوع خواب برای دانشجویان برگزار کرده‌ام. بارهاوبارها توجه‌کرده‌ام افرادی که بهانه می‌آورند و شکایت‌می‌کنند، نتایج خوبی را رقم نمی‌زنند. دلیل آن واضح است. وقتی این افراد شاکی هستند، درواقع زمینه را یرای حمایت از آن ایجاد می‌کنند. آن دسته از افرادی که گله وشکایت‌نمی‌کنند، زندگی‌شان نیز به شکایت پایان نمی‌یابد،اما چه اتفاقی می‌افتد اگر من داستان جدیدی بگویم و هیچ‌چیز تغییر نکند؟ آیا فقط به گفتن داستانی از این‌که چطور همه چیز عالی است، ادامه داده‌ام؟

قطعاً زمان‌هایی نیز هستند که فقط گفتن داستان مثبت کارساز نیست. هر چقدر هم که بهترین خود را در ارتباط با داستان انجام دهیم باز هم اتفاق ناخواسته یا غیر‌منتظره‌ای رخ خواهد داد و یا چیزی به اشتباه پیش خواهد رفت. در این مرحله ممکن است احساس شکست‌کنید. یا ممکن است احساس کنید این داستانی تأثیرگذار نیست و یا این‌که شما آن را به‌درستی بیان نکرده‌اید. شاید هم وقت آن رسیده که تکنیک را نپذیریم و یا رد کنیم. لطفاً این کار را نکنید.

این مسئله را به‌یاد‌ داشته باشید که چه بخواهید و چه نخواهید، این خود شما هستید که همیشه داستانی را روایت می‌کنید. هروقت دهان‌تان را برای سخن گفتن می‌گشایید، داستانی تعریف می‌کنید.

اگر داستان «این کار نمی‌کند» را بگویید، تجربه شما، تجربه‌ای ناموفق خواهد بود.

بنابراین، اگر می‌خواهید برایم بنویسید که «آن کار نمی‌کند»، آگاه باشید که با نوشتن ایمیل این واقعیت را ایجاد‌کرده‌اید. اگر تصمیم گرفتید که با جمله «آن کار نمی‌کند»، داستانی را بگویید که دل‌تان نمی‌آید که حقیقت داشته باشد، پس باید داستانی را روایت کنید که همیشه کارساز باشد، حتی اگر در نگاه اول این‌گونه به‌نظر نرسد. هر بار که در برابر شکایت کردن مقاومت می‌کنید، واقعیت بهتری برای خود‌تان می‌سازید.

فهرست مطالب کتاب

در آغاز
1: عهد من با شما
2: درباره نویسنده
3: آیا  این تکنیک واقعا اثرگذار است؟
4: دو ذهن شما
5: داستان همیشه واقعی نیست
چگونه انجامش دهیم
6: واقعیت ساز
7: چگونه از این تکنیک استفاده کنیم
8: سریع‌ترین راه برای دیدن کارکرد آن
9: تفکر بیش از حد لازم نیست
10: کلمات جادویی منحصر به خود را پیدا کنید
11: وقتی جادو کارساز نیست چکار کنیم یا چه زمانی سحر وجادو واقعاً شروع به کار می‌کند؟
12: جادو کردن چقدر زمان می‌برد
13: آسان‌ترین راه برای نابود کردن زندگی‌تان
14: حل و فصل فشارهای اجتماعی از طریق شکایت
15: مسائل افزایش می‌یابند
16: جین و مایک
چند نمونه زندگی واقعی
17: درسی از تاریخ (من)
جادو چگونه کار می‌کند
18: جایی که جادو وارد می شود

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کلمات جادویی و چگونه از آن‌ها استفاده کنیم؟
نویسنده
مترجمسعیده حسینی لاکه
ناشر چاپی موسسه انتشارات فلسفه
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات96
زبانفارسی
شابک978-622-7857-00-9
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۲۲۰۰۰ 11000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کلمات جادویی و چگونه از آن‌ها استفاده کنیم؟

Shirali
۱۴۰۲/۱۱/۹
باسلام، اگر شما در زمینه‌ی قانون جذب کار میکنید ولی هنوز نتیجه دلخواه خود را نگرفته اید، باید بگویم که کلمات شما دارای انرژی هستند نحوه استفاده از چه نوع فعل و در چه زمانی مهم است باید اول نحوه درست خواستن و یا چگونه و یا با چه لحن و کلامی درخواست کرده یاد بگیرید آرزو‌های شما فرمان بردار شما هستند شما باید بلد باشید چگونه دستور بدهید، این کتاب فوق العاده راهنمای خوبی شما هست پیشنهاد می‌کنم قبل از هر درخواستی ابتدا کارکرد و نحوه‌ی استفاده از آن را یاد بگیرید امیدوارم توانسته باشم به شما کمک کرده باشم با تشکر.
Leila Shahmiri
۱۴۰۰/۸/۸
در مورد کنترل ذهن هست و واگویه‌هایی که تو ذهن ما میگذره و بیان میکنیم از واقعیت, که با توجه کردن به جنبه‌های مثبت هر اتفاقی چه اون اتفاق منفی باشه چه نباشه و بیان دوباره اون اتفاق به صورت مثبت نتیجه‌ی دلخواه خود را بدست میاریم و زندگی بهتری رو تجربه میکنیم البته من ترجیح میدم از کتاب صوتی استفاده کنم ولی چون از تیترش خوشم اومد مطالعه کردمش، امیدوارم شما هم خوشتون بیاد
هما طاوسیان
۱۴۰۲/۱۰/۲۸
درود این کتاب مقداری با بقیه کتاب‌های انگیزشی از جمله کتاب‌های راندا برن و استرهیکس و.. متفاوت بود و از این نظر بهتر بود ولی من در مطالب اول کتاب با انتها کمی تناقض دیدم
کل کتاب بیشتر به ایجاد حس خوب به صورت ارادی در شرایط کنونی و تمرکز کردن به موارد مثبت زندگیه
ولی در کل با خوندن دوباره کتاب میشه موارد کاربردی بیشتری پیدا کرد ارزش خوندن داره
Hossein
۱۴۰۱/۱۲/۲۹
سلام کتاب خوبی بود
کمی شاید افراد فکر کنند که کتاب بیهوده پرشده بود ولی واقعا اینطوری نبود نویسنده بر خلاف عده‌ای از نویسندگان که فقط مطلب پر میکنند واقعا دلسوزانه و خوب نوشته بود
Roohina Jahani
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
به نظر من برای افرادی که قبلا کتاب‌های انگیزشی خوندن این کتاب چیز جدیدی نداره و خسته کننده هم هست. اما برای افرادی که تازه شروع کردن احتمالا خوبه، به هر حال خوندن هر کتاب بهتر از نخوندنشه..
منیژه فضل اللیهی
۱۴۰۰/۷/۶
این کتاب عالیه بهترین روش زندگی کردن رو یاد میده وهمه باید این کتاب رو بخونن تا بدونن چطوری باید زندگی کنن وچه دیدگاهی داشته باشن این کتاب ارزش چندین بار خوندن رو داره
ترانه کرمی
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
کتابش جالبه و ب ادم یاد میده در روز از چه جملاتی برای روز خوب و اینده خوب داشتن استفاده کنه
مبینا داورزنی
۱۴۰۰/۸/۲۷
با خوندن این کتاب نظرتون درباره به کار بردن کلمه‌ها عوض میشه
Raheleh Moslemnasrabad
۱۴۰۱/۳/۱
سلام واقعا هر چی فکر کنی همان اتفاق میفتد
عاطفه بابایی
۱۴۰۱/۱/۵
کلمات مهمی که باید بدونیم
مهنوش میلانی
۱۴۰۰/۱۱/۷
سلام واقعا کتاب بی نظیری است من که لذت بردم واقعا موثر بود
افسانه اسکندرپور
۱۴۰۰/۱۰/۷
استفاده کردم و باز خورد مفیدی داشت
طیبه کارگران
۱۴۰۲/۱۲/۸
بسیار عالی و تکنیکی فوق العاده
Gh.art
۱۴۰۱/۸/۳۰
اموزنده و مفید توصیه میکنم به مطالعه ش
فاطمه فراهانی
۱۴۰۰/۱۲/۹
به نظر من جالب بود
مشاهده همه نظرات 16

راهنمای مطالعه کتاب کلمات جادویی و چگونه از آن‌ها استفاده کنیم؟

برای دریافت کتاب کلمات جادویی و چگونه از آن‌ها استفاده کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.