معرفی و دانلود کتاب فرکانس: با ارتعاشات هماهنگ شوید و به آرزوهایتان دست یابید

عکس جلد کتاب فرکانس: با ارتعاشات هماهنگ شوید و به آرزوهایتان دست یابید
قیمت:
31000 تومان - 3.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فرکانس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فرکانس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فرکانس: با ارتعاشات هماهنگ شوید و به آرزوهایتان دست یابید

لیندا وست، نویسنده پرفروش آمریکایی‌تبار، در کتاب فرکانس شما را به درک معنای عمیق قانون جذب دعوت می‌کند. در این اثر شگفت‌انگیز و خواندنی به کشف رازهایی از جهان هستی نائل خواهید آمد که هر کدام قدرت جادویی دگرگون کردن زندگی‌تان را دارد!

درباره کتاب فرکانس:

درک فرکانس‌ها یکی از مهم‌ترین درس‌هایی است که باید برای تسلط بر سرنوشت خود بیاموزید!

با خواندن عمیق و درک این کتاب، فرکانس زندگی‌تان را خودتان تنظیم خواهید کرد. اگر در گذشته به چیزی که می‌خواستید، دست نیافته‌اید، به‌خاطر فرکانس‌های ضعیفی بوده که تولید می‌کرده‌اید و البته اگر اتفاقات خوبی هم برایتان افتاده، به‌خاطر فرکانس‌های قوی و درونی خودتان بوده است.

کتاب فرکانس (The Frequency: Fulfill all Your Wishes by Manifesting With Vibrations) به شما درس‌هایی می‌آموزد که آنچه آرزویش را دارید، می‌توانید به واقعیت تبدیل کنید و پس از خواندن این اثر به خوبی می‌دانید که چطور باید زندگی مورد علاقه خود را بسازید.

حیات جسمانی ما محدود است، اما میان عشق ورزیدن یا عدم عشق حق انتخاب داریم. بنابراین نیاز است که عاقلانه انتخاب کنیم. مسیر برایمان منور شده و منجیانی پیش از این به سوی ما فرستاده شده‌اند. عشق، آموزۀ پیامبران و نیروی فرشتگان است. بیماری‌ها، جدایی‌ها و ترس‌ها در برابر چهرۀ حقیقی عشق راهی جز گریز ندارند، چرا که عشق سیمای خداوند بر روی زمین است.

شما با خواندن کتاب حاضر با این فرکانس الهی تطهیر خواهید شد و قادر خواهید بود که به اطلاعات بالاتر دسترسی پیدا کنید و عشق را بسان «قدرت نهایی» برای خلق معجزه در زندگی‌تان به کار بگیرید. با درک کامل مبحث فرکانس می‌آموزید که ماهیت عشق و فضای آن در زندگی‌تان است چرا که عشق نیرویی در پس تمام شناخته‌ها و ناشناخته‌هاست.

لیندا وست (Linda West) در جمله‌ای تکان‌دهنده و الهام‌بخش در ابتدای کتاب می‌گوید: «یادتان باشد! اگر من توانستم، پس شما هم می‌توانید!»

خواندن کتاب فرکانس به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر از خواندن کتاب راز شگفت‌زده شده‌اید، به شما توصیه می‌کنیم این کتاب خارق‌العاده را فورا بخوانید؛ زیرا «فرکانس» اسراری از قانون جذب را فاش می‌کند که در کتاب راز به آن‌ها اشاره‌ای نشده است! تمامی علاقمندان کتاب‌های الهام‌بخش و انگیزشی از مطالعه این اثر لذت خواهند برد.

با لیندا وست بیشتر آشنا شویم:

او نویسنده‌ای فعال و پرفروش در زمینه ادبیات داستانی و غیر داستانی است. لیندا وست، به عنوان مادری مجرد، عاشق زندگی‌ست و از طریق نوشتن امرار معاش می‌کند.

در بخشی از کتاب فرکانس می‌خوانیم:

خیلی‌ها از رنجی که احتمالاً عشق به‌همراه دارد،‌ می‌ترسند. هرکسی برای حفاظت از قلبش، دور احساسات خود سنگر مستحکمی می‌سازد. دسترسی به آنچه در پسِ دروازه‌های حفاظت‌ شده است، نیروی زیادی می‌طلبد. جالب است که این دروازه را دیگران بنا نکرده‌اند؛ بلکه خودتان ساخته‌اید.

این دروازه شما را از دیگران جدا می‌کند. اما همچنان شاهد عیان‌ شدن بزرگ‌ترین ‌ترس‌هایتان هستید؛ زیرا خودتان را از عشق محروم کرده‌اید و جلوی جریان طبیعی آن را گرفته‌اید. اما رودخانه سرانجام راه خود را پیدا می‌کند. شما هم باید اجازه دهید تا رودخانه‌ی عشق که از جوهره‌ی خودتان جریان می‌گیرد، آزادانه در زندگی شما جاری شود تا با جهانیان خالصانه ارتباط برقرار کنید. نباید اجازه دهید که ‌ترس جلوی این جریان را بگیرد و آن را مسدود کند! نباید اجازه دهید دیوارهای دروغین، شما را از سعادت حقیقی بازدارد! سعادتی که در پی آن هستید، همواره در وحدت و یکی‌ شدن است.

وقتی سنگرهای دروغین خود را در هم بشکنید و بگذارید عشق در زندگی‌تان جاری شود، در جریان زلال آن تطهیر می‌شوید و به‌سوی مقصد خود روانه می‌گردید.

باید ترس را از منظر جدیدی بررسی کنیم. دیگر نباید قربانی‌ ترس باشیم. زمان آزادی فرارسیده است. البته ترس‌هایتان را خوب بشناسید و فراموش نکنید. شناخت همین ‌ترس‌ها راه را به شما نشان می‌دهد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
بخش 1: کتاب هدیه
فصل 1: تصمیم بگیرید که می‌خواهید چه‌چیزی را آرزو کنید!
فصل 2: رفتن به فرکانس‌های بالاتر
فصل 3: ساختن فیلم آرزوها در ذهن
فصل 4: حفظ حس عاشقانه
فصل 5: رهاکردن به قصد دریافت
بخش 2: دانش عیان‌سازی
دیباچه‌ی عقاب سپید
پیامی از سوی عقاب سپید
فصل 1: نیروی عشق
فصل 2: همسویی فرکانس‌ها
فصل 3: سرنوشت
فصل 4: هر چیزی در جهان، موجی از نور است
فصل 5: فرکانس چیست؟
فصل 6: قانون کیهانی جاذبه‌ی متقابل
فصل 7: کارما
فصل 8: انتخاب فرکانس
فصل 9: درصورتِ نیاز به حمایت، چه باید کرد؟
فصل 10: غذاهای سالم
فصل 11: انتخاب
فصل 12: هندسه‌ی روحانی
فصل 13: دانش چندبعدی
فصل 14: دایره‌ها و فیثاغورث
فصل 15: عدد دوازده
فصل 16: تقویم مایاها
فصل 17: عدد سیزده
فصل 18: ترس
فصل 19: احساسات
فصل 20: اشک‌ها
فصل 21: خدایان دروغین
فصل 22: مثلث
فصل 23: عیان‌سازی
فصل 24: شناسایی موانع
فصل 25: ذهن، جنبه‌ی پدری
فصل 26: روح، جنبه‌ی مادری
فصل 27: جسم، فرزند روح
فصل 28: مراقبه به‌منظور التیام مثلث خود
فصل 29: اتفاق
فصل 30: جابه‌جایی
فصل 31: بخشش و تعالی
مؤخره
کلام آخر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فرکانس: با ارتعاشات هماهنگ شوید و به آرزوهایتان دست یابید
نویسنده
مترجممهدیه ورشادیان
ناشر چاپی موسسه انتشارات فلسفه
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات136
زبانفارسی
شابک978-622-954368-9
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
31000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب فرکانس

هانا شاه وردي
۱۴۰۰/۳/۳۱
من با وجود اینکه با یک سری دوره‌ها روی خودم کار کردم و میکنم با خوندن این کتاب و دقیق شدن روی جملاتش بار دیگه نشانه هارو تو این چند روز دریافت کردم اونم به این صورت که هر چیزی که در فکرم بود و من عمیقا میخواستم یجوری یه نشانه‌ای ازش در همون روز برام اتفاق می‌افتاد، مرتب سعی میکنم مثبت باشم و به و و اطرافیان وقایع روزمره عشق بدم تحلیل و معنی خوب از هر چیزی ایجاد کنم، نتیجه رو هم در احوال خوبم دارم میبینم، پیشنهاد میکنم این کتاب بخونید
شراره تاجمیرریاحی
۱۴۰۰/۶/۶
کتاب خوبی ست. از زمره کتاب‌های انگیزشی ست که رسیدن به موفقیت را همچون کتاب‌های پیش از خود وابسته به فکر و ذهن می‌داند. ایرادی که به این دسته کتاب‌ها وارد می‌شود این است که زندگی هر کس تنها به دیدگاه و باورهای او بسته نیست زیرا زندگی هر شخص به محیطی که او در آن زیست می‌کند، ویژگی‌های وراثتی شخص بودن (افسرده یا نبودن) و هزاران عامل دیگر وابسته است. این دسته کتاب‌ها برای مدت زمان محدودی حس خوبی را به مخاطب القا میکنند اما با گذشت زمان شخص متوجه می‌شود که کلام این کتاب‌ها بیشتر نوعی بزرگ نمایی ذهنی ست.
Ehsan Feyzi
۱۴۰۰/۶/۱۳
با سلام و احترام‌، کتاب فرکانس، بسیار بسیار کتاب خووووب فرکانس در واقع همان عشق است و تمام. نت پایه‌ای که تمام هستی با ان نواخته شده و برای همه کائنات زبان اشنایی است و از این طریق یعنی عشق ورزیدن میتوانید با کائنات ارتباط برقرار کنید هر چقد عشق بالاتر فرکانس بالاتر قدرت بیشتر تمام موانع با عشق اگر برطرف میشد یعنی در رسیدن به هدفی مانعی دیدی لذت رسیدن به هدف را فراموش کردی همون حسی که زمان رسیدن به هدف ایجاد میشه و شما از گفتن و تعربف اون برا دیگران هیجان زده اید. نظر شخصی. سپاس
صنم صارمی
۱۴۰۱/۱/۷
من اکثر نظرات رو خوندم علم فرکانس با توجه به محتویات این کتاب و ۱۰۰‌ها نطالبی که تو جاهای دیگه اشاره شده نشون میده که فقط با تغییر فرکانس هستش که شرایط زندگی تغییر می‌کنه. و رزونانس ایجاد میشه این ۳ اصلی که خانم لیندا وست اشاره کرده اصلا ربطی به شرایط زندگی نداره. وراثت واین موضوعات نداره. باتغییر فرکانس به مراطب بالاتر شادی. سلامتی. و هر چه که بخواهید وارد زندگیتون میشه.
نسترن مهاجر
۱۴۰۰/۳/۲۶
سلام دوستان عزیز
من نمیتونم باورکنم این کتاب نوشته یک مسیحی باشه در واقع این کتاب نوشته دست یک مسلمان هست و با توجه به محبوبیت نویسنده به ایشون انتساب داده شده با خوندن این کتاب مراتب فلسفی روح در آیین تشیع و مرور میکنید واین کتاب و چون یک ایرانی نوشته پس با خاطر ما خوش ومطلوب هست من به شخصه شدم
کنجکاو تا کتابهای این نویسنده رو به زبان اصلی جویا بشم... کتاب فقط یک متن انگیزشی بسیار تکراری و سطح پایین داره.. من از روی کنجکاوی که دوستان کامنت گذاشته بودند خریداری کردم.
البته این نظر شخصی بنده حقیر بود که روزانه یک کتاب مطالعه میکنم تا کمی به آرامش روح خودم کمک کنم ولی با خوندن این کتاب واقعاً ناراحت شدم.. جملات بسیار تکراری هست وهیچ نکته یا اندیشه تعلیم داده شده ایی پشت اون نیست مثل طوطی بدون مغز کلمات فقط چیدمان شدند.
علی صادقی
۱۴۰۱/۱۰/۲۴
در مورد این مدل کتابها خوبه که دوستان تجربه‌های استفاده از مطالب کتاب رو بگن تا اینکه در مورد خوب بودن تئوریک این مطالب بحث کنند. مطمئنم خیلی‌ها که میگن کتاب خوبیه از مطالب در عمل هیچ نتیجه‌ای نگرفتن فقط طرفدار این نگرش هستند. خود من از این نگرش خوشم میاد ولی اگر بخوام نظرم رو بگم در مورد استفاده مطالب در زندگیم میگم. برای من خوب بوده و در بعضی موارد جواب داده
شیما رستمی
۱۴۰۰/۲/۳۱
برای بدست اوردن و ساختن یک زندگی ایده ال این کتاب همراه با قدرت تجسم و تفکر و مرور بر اروزها ب طور مستمر بی نظیره.
واقعا اینکه میگن جهان و زندگی ما ساخته شدن از قدرت فکر و ارتعاشات ماست درسته.
ممنونم از کتابراه ⚘⚘⚘
الناز حمزه لو
۱۴۰۰/۳/۷
خیلی خوب بود. درک بسیار بهتری از قانون جذب به من داد.. برای من یه قسمت‌هایی از قانون جذب گنگ بود با این کتاب انگار یه قسمت‌هایی از پازل تکمیل شد. کاش می‌شد با افرادی که این کتاب رو خوندن و عالی درجه بندی کردن صحبت کرد
Mehdi Nooranifar
۱۴۰۰/۳/۶
این کتاب بخشی هدیه داره که جان مطلب در مورد قانون جذب که تو هیچ کتابی گفته نشده رو بیان میکنه، یجورایی همون نیمه گمشده قانون جذب رو یادتون میده، من همون لحظه که اون قسمت هدیه رو خوندم و با روشی که گفته تونستم زیر ۲۴ ساعت یه درخواست عالی رو عیان سازی کنم
A B
۱۴۰۱/۱/۲۴
این کتاب رو به تمام کسانی که میخواهند در راه بیداری و تغییر در زندگیشون قدم بردارند معرفی میکنم.
این کتاب به صورت کاملا واضح و روشن کارهایی که افرادی که به تازگی در راه آگاهی قدم گذاشته اند، باید انجام دهند رو توضیح میده و باعث میشه دید باز تری نسبت به زندگی و قوانین طبیعت داشته باشید و ممکنه ارزش واقعی زندگیتون رو به وسیله این کتاب پیدا کنید.
sara
۱۴۰۲/۹/۲۶
برای کسی که تازه به حوزه این مسایل وارد شده می‌تونه کتاب جذابی باشه اما بعد از مدتی متوجه می‌شید که بیشتر مطالب کلیشه است. اما باید بگم انتظار تأثیرگذاری غیرمنطقی نداشته باشین چون مطالب به ندرت وارد حوزه ناخودآگاه میشن و در همون سطح خودآگاه می‌مونن مگر اینکه مستمر مطالعه کنید و از این مطالب یه باور قوی بسازید.
طقانی
۱۴۰۱/۱۱/۲۳
کتاب جالبی بود و نکته‌های مهمی در مورد ارتباط با جهان پیرامون در خود دارد. البته بعضی قسمت‌های کتاب به صورت گنگ‌ ومبهم است بخصوص در فصلهای آخر کتاب. شاید اگر نویسنده ب جای خلاصه گویی، از بیان دقیق و شرح عملی قوانین استفاده میکرد کتابی به مراتب سودمند تر و کاربردی تر در اختیار خوانندگان قرار می‌گرفت.
تهمینه نبى ئى
۱۴۰۰/۳/۲۷
کتاب بسیار عالی و ترجمه بی نظیر، کتاب را مطالعه و با نسخه اصلی آن مقایسه نمودم عینا مطابقت داشته و نثر نویسنده بسیار روان و مترجم به خوبی از عهده آن برآمده است. نسخه اصلی کتاب قابل مشاهده است. ممنون از کتابراه و موسسه انتشارات فلسفه بابت این کتاب عالی
ارش موفق
۱۴۰۰/۳/۲۵
ممنونم از کتابراه که همچین کتاب‌های عالی رو در اختیار مون قرار میده
اگه با قانون جذب و ارتعاش اشنا هستی این کتاب عالی تر و روش‌های شگفت انگیزی ارائه داده
قشنگ‌ترین نکته‌اش میگه اگه بخای به هدفی بزسی باس سه ضلع روح و جسم و ذهن باهم
هم ارتعاش باشند و روش هاشو گفته👌
Meytar Gallery
۱۴۰۰/۳/۲۳
بنظر من کتاب خیلی خوبیه. ولی درکش حتی برای کسی که با این مطالب آشنایی قبلی داره‌ی مقدار سخته. چون نویسنده سعی کرده مطالب رو خیلی فشرده و کلی بیان کنه. در کل باید چندین بار خونده بشه تا بتونی ازش استفاده کافی رو ببری. حتما بخونید و با ایمان قلبی مطالب رو یاد بگیرید.
مشاهده همه نظرات 278

راهنمای مطالعه کتاب فرکانس

برای دریافت کتاب فرکانس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.