معرفی و دانلود کتاب کلنی سوسک‌های داچ لند

عکس جلد کتاب کلنی سوسک‌های داچ لند
قیمت:
9000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کلنی سوسک‌های داچ لند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کلنی سوسک‌های داچ لند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کلنی سوسک‌های داچ لند

کتاب کلنی سوسک‌های داچ لند نوشته‌ی مهدی اسمعیل زاده، داستان بامزه‌ی یک سوسک کنجکاو را به تصویر می‌کشد که دوست دارد درباره‌ی زندگی خودشان و اینکه ریشه‌اش از کجاست و از کجا آمده اطلاعات جمع کند.

موضوع کتاب کلنی سوسک‌های داچ لند چیست؟

روزی روزگاری سوسک کوچکی زندگی می‌کرد به نام 100،2. البته این اسم، اسمی بود که توی شناسنامه برای این سوسک کوچک گذاشته بودند و دوستاش او را اسی صدا می‌کردند. آقا اسی قصه‌ی ما، از خانواده‌ی سوسک‌هاست که به طور دسته جمعی باهم زندگی می‌کنند و کلنی بزرگی دارند.

کلنی، به سرزمینی که گروهی از جای دیگر به آنجا کوچ می‌کنند و در واقع مهاجرنشین هستند گفته می‌شود. یعنی از سرزمین خودشان به سرزمین یا جای دیگر وارد می‌شوند.

سوسک داستان ما عاشق به دست آوردن اطلاعاتی در مورد زندگی گذشته خودشان بود و دوست داشت متوجه شود که واقعا از کجا آمده و ریشه‌اش به کجا برمی‌گردد. بنابراین، آقا اسی در مورد این قضیه، شروع به سؤال و پرس‌وجو می‌کند...

کتاب کلنی سوسک‌های داچ لند با تصاویری دوست داشتنی و بیانی طنزآمیز و ساده اطلاعاتی در مورد سوسک‌ها و نحوه‌ی زندگی آن‌ها در اختیار کودکان قرار می‌دهد. همچنین ماجراجویی سوسک داستان به کودکان می‌آموزد که رویاهای خود را دنبال کنند و برای رسیدن به آن‌ها تلاش کنند.

کتاب کلنی سوسک‌های داچ لند مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان سنین 6 تا 10 سال آموزنده و سرگرم کننده خواهد بود.

در بخشی از کتاب کلنی سوسک‌های داچ لند می‌خوانیم:

خب حالا باهم بیایید بریم ببینیم زندگی آقا اسی ما تو کلنی چطوری می‌گذرد؟ صبح‌ها، معمولا کلنی به خواب میره و برعکس خیلی از موجودات این کره زمین که صبح‌ها کار می‌کنن و شب‌ها به خواب میرن، افراد کلنی آقا اسی ما شب‌ها کارشون رو شروع می‌کنن و صبح‌ها می‌خوابن تا خطر کمتری تهدیدشون بکنه و اینکه بتونن در تاریکی و در هوای خنک‌تری به فعالیت‌هاشون برسند. زندگی تو کلنی آقا اسی ما مثل؛ زندگی انسان‌ها نیست و کلی فرق دارد. تو کلنی وقتی بچه‌ها به دنیا میان فقط یه جای کوچیک دارن و خیلی زود باید شروع به کار و فعالیت بکنند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کلنی سوسک‌های داچ لند
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات برون سپهر
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات39
زبانفارسی
شابک978-622-96891-3-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کلنی سوسک‌های داچ لند

داودی
۱۴۰۲/۱۱/۱۶
واقعا عالی بود با زبان ساده و شیرین به کودکان می‌آموزه که به دنبال رویاهای خودشون بروند برای بچه ام خوندم عاشقش شد چه قدر ارتباط گرفت
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب کلنی سوسک‌های داچ لند

برای دریافت کتاب کلنی سوسک‌های داچ لند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.