معرفی و دانلود کتاب کلید ساخت کامپیوتر مجازی (Vitural Box)

عکس جلد کتاب کلید ساخت کامپیوتر مجازی (Vitural Box)
قیمت:
۳۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کلید ساخت کامپیوتر مجازی (Vitural Box) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کلید ساخت کامپیوتر مجازی (Vitural Box) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کلید ساخت کامپیوتر مجازی (Vitural Box)

کتاب کلید ساخت کامپیوتر مجازی (Vitural Box) به قلم انور پوراحمد، شما را با کامپیوتر مجازی آشنا کرده و سپس قابلیت‌ها و توانایی‌های آن را گام به گام شرح می‌دهد.

وقتی سیستم عامل جدیدی وارد بازار می‌شود، کاربران نسبت به آن عکس‌العمل‌های مختلفی نشان می‌دهند. بعضی‌ها سریعاً آن را خریداری و نصب می‌کنند. بعضی‌ها مدتی منتظر می‌مانند تا ببینند سیستم عامل جدید امتحان را چطور پس می‌دهد. بعضی‌ها هم تا مجبور نشوند آن را نصب نمی‌کنند.

شما از کدام دسته هستید؟ سریعاًً سیستم عامل را نصب می‌کنید؟ اگر کامپیوترتان را به هم بریزد چه؟ کلی نرم‌افزار روی سیستم عامل کنونی هست که از دست می‌رود. بعضی از آن‌ها را دیگر نمی‌شود پیدا کرد. پس چه باید کرد؟ اینجاست که احتمالاً با خودتان می‌گویید: کاش کامپیوتر دیگری داشتم که سیستم عامل جدید را رویش امتحان می‌کردم و اگر خوشم می‌آمد نصبش می‌کردم. خوب، کامپیوتر مجازی هم قرار است دقیقاً همین کار را برایتان انجام می‌دهد.

کامپیوتر مجازی یعنی یک کامپیوتر کاملاً مستقل که داخل کامپیوتر کنونی شما جای گرفته است. این نرم‌افزار استفاده از یک یا دو یا چندین سیستم‌ عامل را به صورت همزمان میسر می‌سازد، مانند یک کامپیوتر معمولی آن را روشن می‌کنید، با آن کارهایتان را انجام می‌دهید و در نهایت آن را خاموش می‌کنید. کامپیوتر مجازی کاربردهای مفید زیادی دارد که این کتاب به آن‌ها خواهد پرداخت.

می‌توان گفت که مباحث این کتاب مفیدترین منبع برای سازندگان و توسعه‌ دهندگان نرم‌افزار است، به گونه‌ای که این افراد به جای نصب چندین سیستم عامل (یا استفاده از چندین کامپیوتر)، جهت بررسی و رفع عیوب نرم‌افزار ساخته شده، با نصب تمامی سیستم عامل‌ها به صورت مجازی و البته در یک کامپیوتر در هزینه‌ها و وقت خود صرفه‌جویی کنند.

کامپیوتر مجازی کاربردهای گوناگونی دارد. قابلیت‌های کامپیوتر مجازی توجه کاربران مبتدی، متوسط و حرفه‌ای را به خود معطوف می‌کند. کاربران مبتدی اکثراً برای استفاده از سیستم عامل دلخواهشان از این نرم‌افزار استفاده می‌کنند. همچنین به کاربران مبتدی استفاده از این نرم‌افزار جهت آشنایی با نرم‌افزارهای گوناگون توصیه می‌شود، در کامپیوتر مجازی ابتدا نرم‌افزار دلخواه را نصب کنند و روش کار با آن را بیاموزند، سپس در صورت یادگیری نحوه کار نرم‌افزار و رضایت از آن، آن را بر روی سیستم عامل اصلی نصب نمایند. این امر مخصوصاً در مورد نرم‌افزارهای پارتیشن‌بندی و نرم‌افزارهایی که ممکن است به کامپیوتر آسیب بزنند اهمیت بیشتری دارد.

استفاده از این کتاب تنها به توانایی شما در استفاده از سیستم‌ عامل‌ها بستگی دارد. برای استفاده از این کتاب تنها دو پیش نیاز وجود دارد: 1. توانایی نصب سیستم عامل 2. توانایی کار با سیستم عامل مورد نظر

آنچه در کتاب کلید ساخت کامپیوتر مجازی (Vitural Box) می‌آموزید:

- کامپیوتر مجازی چیست؟
- نصب و اجرای Virtual Box
- ایجاد و اجرای یک کامپیوتر مجازی
- نصب چندین سیستم عامل روی یک کامپیوتر

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
فصل اول: نصب Virtual Box
فصل دوم: راه‌اندازی کامپیوتر مجازی
فصل سوم: بررسی تنظیمات نرم‌افزار
فصل چهارم: کلیدهای میانبر
سخن آخر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کلید ساخت کامپیوتر مجازی (Vitural Box)
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات کلید آموزش
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات81
زبانفارسی
شابک978-600-5656-34-3
موضوع کتابکتاب‌های آموزش نرم افزارهای کاربردی، کتاب‌های سیستم عامل
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کلید ساخت کامپیوتر مجازی (Vitural Box)

امیرمهدی کیادوست
۱۳۹۹/۱۰/۱۵
سلام
کتاب بسیار بسیار بسیار.... عععععععععععاااااااااااللللللللللییییییییی بود
هر چقدر از نویسنده محترم این کتاب تقدیر کنم باز هم کم هست
Asgar Khalilivand
۱۴۰۰/۲/۲
خوب و کارآمد میتونه باشه، بستگی به استفاده کننده داره، ممنون
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب کلید ساخت کامپیوتر مجازی (Vitural Box)

برای دریافت کتاب کلید ساخت کامپیوتر مجازی (Vitural Box) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.