معرفی و دانلود کتاب کلید پارتیشن بندی

عکس جلد کتاب کلید پارتیشن بندی
قیمت:
38000 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کلید پارتیشن بندی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کلید پارتیشن بندی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کلید پارتیشن بندی

کتاب کلید پارتیشن بندی به قلم انور پوراحمد، شما را با روش صحیح پارتیشن‌بندی به وسیله‌ی یکی از بهترین و کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای این حوزه به نام Acronis Disk Director Suite آشنا می‌کند.

پارتیشن به معنی قسمت‌بندی و جدا کردن است. در حوزه‌ی کامپیوتر این عمل به معنای جدا کردن و تقسیم کردن فضای هارددیسک محسوب می‌شود. طی عمل پارتیشن‌بندی دیسک سخت (Hard Disk) را به چند قسمت جداگانه تقسیم‌بندی می‌کنند، مهم‌ترین فایده این کار دسته‌بندی اطلاعات است که باعث می‌شود سرعت دسترسی به اطلاعات روی دیسک سخت سریع‌تر و آسان‌تر شود.

برای مثال فردی را در نظر بگیرید که در قسمت بایگانی اداره‌ای مشغول به کار است، فرض کنید این فرد بدون مرتب کردن و دسته‌بندی پرونده‌ها، آن‌ها را در قفسه‌های بایگانی قرار دهد. حال اگر به یکی از پرونده‌ها نیاز داشته باشد باید کل قفسه‌ها و پرونده‌ها را زیر و رو کند تا آن را بیابد. اگر این فرد پرونده‌ها را بر اساس یک الگو دسته‌بندی کند و در قفسه‌ها قرار دهد، برای پیدا کردن یکی از آن‌ها سریعا آن را پیدا خواهد کرد و پرونده‌های دیگر هم به هم نمی‌ریزد.

در مورد کامپیوتر نیز دقیقا همین موضوع صادق است. با پارتیشن‌بندی دقیق می‌توانید کلیه فایل‌ها و مدارک (از قبیل عکس‌ها، موزیک، فیلم، مدارک متنی، نرم‌افزارها و...) را به دقت دسته‌بندی کنید و هر وقت که به آن‌ها احتیاج داشتید، آن‌ها را به صورت منظم در اختیار داشته باشید.

مشکل اصلی کلیه کاربران کامپیوتر عدم پارتیشن‌بندی صحیح است، این مشکل زمانی ایجاد می‌شود که هنگام خرید کامپیوتر یا توسط فرد دیگری پارتیشن‌بندی صورت می‌گیرد، یا خودشان بدون داشتن اطلاعات کافی، به پارتیشن‌بندی سیستم خود می‌پردازند.

نرم‌افزارهای بسیار زیادی برای پارتیشن بندی و مدیریت هارددیسک وجود دارند که هر کدام مزایا و معایب خاصی دارند. دلیل استفاده از نرم‌افزار Acronis Disk Director Suite در این کتاب مقبولیت، سادگی، دقت، سرعت و پشتیبانی از کلیه فایل سیستم‌ها می‌باشد.

آنچه در کتاب کلید پارتیشن بندی می‌آموزید:

- ادغام پارتیشن‌ها در یکدیگر
- تبدیل یک پوشه به پارتیشن
- بازیافت پارتیشن حذف شده
- بوت کردن کامپیوتر با ACRONIS
- تقسیم یک پارتیشن به چند پارتیشن
- پارتیشن‌بندی هارد بدون از دست دادن اطلاعات

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
فصل اول - نصب نرم‌افزار
فصل دوم - عملکردهای اصلی Acronis Disk Director Suite
فصل سوم - بررسی امکانات جنبی Acronis Disk Director Suite
فصل چهارم - بررسی نرم‌افزارهای جانبی Acronis Disk Director Suite-۔
فصل پنجم - ضمیمه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کلید پارتیشن بندی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات کلید آموزش
سال انتشار۱۳۹۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات89
زبانفارسی
شابک978-600-5656-47-3
موضوع کتابکتاب‌های آموزش نرم افزارهای کاربردی، کتاب‌های آموزش سخت افزار
قیمت نسخه الکترونیک
38000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کلید پارتیشن بندی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب کلید پارتیشن بندی

برای دریافت کتاب کلید پارتیشن بندی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.