معرفی و دانلود کتاب کلید طلایی برای جذب همسر و محبت او...!

عکس جلد کتاب کلید طلایی برای جذب همسر و محبت او...!
قیمت:
15000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کلید طلایی برای جذب همسر و محبت او...! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کلید طلایی برای جذب همسر و محبت او...! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کلید طلایی برای جذب همسر و محبت او...!

کتاب کلید طلایی برای جذب همسر و محبت او...! نوشته‌ی فاطمه نیک سیرت به شما کمک خواهد کرد تا ارتباطی مثبت و درست را در زندگی زناشویی با همسر خود تجربه کنید.

آیا به دنبال این هستید که افراد بسیاری را به خود جذب کنید یا به دنبال مردی هستید که او برای شما جذاب است؟ اما باید با حقیقت رو به رو شویم: هیچ روشی وجود ندارد که همه‌ی مردان دیوانه‌وار عاشق شما بشوند. با این وجود، مردان بسیاری هستند که به دنبال معیار‌های مشابهی در زنان می‌گردند. بر اساس همین موضوع می‌توان از سیاست‌هایی زنانه برای جذب مردان استفاده کرد. اما باید به خاطر داشته باشید که راز جذابیت مطلقا ارتباطی با ظاهر شما ندارد! بلکه باطن شما نیز بسیار اهمیت دارد.

قبل از آن که برای جذب مردی قدم بردارید، باید اعتماد به نفس خود را افزایش دهید. زمانی که از آنچه هستید راضی نباشید، از یک کیلومتری هم مشخص خواهد بود. افراد بیشتر جذب کسانی می‌شوند که احتمال خوشگذرانی با آن‌ها بیشتر است، نه کسانی که مایوسانه در جستجوی فردی هستند تا خلا زندگی‌شان را پر کند.

باید باور داشته باشید که از درون و بیرون زیبا هستید. با توجه به اینکه همه‌ افراد دارای نقص هستند، مهم است قبل از اینکه از خانه بیرون بروید، در آینه نگاه کنید و بهترین ویژگی‌هایتان را به خودتان یادآور شوید؛ این خصوصیات می‌تواند لبخند جذاب، دندان‌هایی زیبا و یا قد بلندتان باشد. اگر روی جنبه‌های مثبت خود متمرکز شوید، مردان هم آن‌ها را خواهند دید.

در بخشی از کتاب کلید طلایی برای جذب همسر و محبت او...! می‌خوانیم:

به احساس نزدیکی، راحت بودن و شریک شدن در دنیای خصوصی دیگری صمیمیت می‌گویند و افرادی که با هم صمیمی هستند حرف‌های دل خود را بدون اینکه از یکدیگر خجالت بکشند به هم می‌گویند و یکدیگر را کنترل نمی‌کنند و ارتباطی عاشقانه، دوستانه و لذت بخش با هم برقرار می‌کنند.

صمیمیت نیازی است که شکل قوام یافته آن در ازدواج به وجود می‌آید و در ارتباط بین همسران دیده می‌شود که شامل 8 قسمت می‌باشد که عبارتند از: «همکاری صمیمانه زوج‌ها با هم؛ تعهد و پایبندی زوجین نسبت به یکدیگر و زندگی مشترک؛ رضایتمندی آنان از رابطه جنسی؛ احساس استقلال زن و شوهر برای ارتباط با خانواده و دوستان؛ اعتماد به نفس و عزت نفس زن و شوهر، میزانی که زوج‌ها می‌توانند عقاید و نگراش‌های خود را ابراز، اختلاف نظرهای خود حل و فصل و احساسات و عواطف خود را برای یکدیگر بیان کنند.»

فهرست مطالب کتاب

شاه کلیدی برای نفوذ در قلب همسر
نکات زیر را روزانه مرور کنید تا زمانی که بخشی از زندگی و عادات رفتاری شما شوند...
افزایش صمیمیت و جذب همسر بدون صرف هزینه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کلید طلایی برای جذب همسر و محبت او...!
نویسنده
ناشر چاپینشر عطران
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات22
زبانفارسی
شابک978-622-6201-83-4
موضوع کتابکتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه الکترونیک
15000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کلید طلایی برای جذب همسر و محبت او...!

fatemeh dinmohammady
۱۴۰۲/۸/۲۳
تکرار مکررات و اینکه همش به زن بیشتر می‌گفت خودت خودتو نگه دار در مقابلش به مرد بها میداد میگفت بزار زن نازتو بخره و جنسیت زده بود و برابری نداشت
arian soltani
۱۳۹۹/۱۲/۱۹
بی معنی‌ترین کتابی که تاحالا خوندم همین بود خدایی حذف بشه بهتره چون رایگانم نمی‌عرضه
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب کلید طلایی برای جذب همسر و محبت او...!

برای دریافت کتاب کلید طلایی برای جذب همسر و محبت او...! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.