معرفی و دانلود کتاب خانم‌ها بخوانند: مراجعه به دعانویس راهکار جذب شوهر نیست

عکس جلد کتاب خانم‌ها بخوانند: مراجعه به دعانویس راهکار جذب شوهر نیست
قیمت:
۱۵۰۰۰ 7500 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خانم‌ها بخوانند: مراجعه به دعانویس راهکار جذب شوهر نیست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خانم‌ها بخوانند: مراجعه به دعانویس راهکار جذب شوهر نیست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خانم‌ها بخوانند: مراجعه به دعانویس راهکار جذب شوهر نیست

کتاب خانم‌ها بخوانند: مراجعه به دعانویس راهکار جذب شوهر نیست نوشته‌ی سایه مهری چمبلی و فاطمه نیک سیرت شما را با راهکار‌هایی آشنا خواهد کرد که بتوانید در مورد همسر و ارتباط‌تان، به درک بهتری رسید. با جایگزینی باورها و نگرش‌های سالم‌ به جای باورها و نگرش‌های ناسالم، می‌توان با همسر خود راحت‌تر کنار آمد و از ازدواج و ارتباطی لذت برد که شایسته‌ی افراد است.

قطعا "دعانویسی برای ازدواج" این نخستین عبارتی است که بعد از درج کلمه دعانویسی در جست ‌و جوگر گوگل پیدا خواهید کرد. اگر کلمه «طلسم» را هم تایپ کنید، به نتایج مشابهی خواهید رسید: «طلسم برای ازدواج با شخص مورد نظر»، «طلسم ازدواج با معشوق» و در رتبه بعدی «طلسم ازدواج فوری» بله، ازدواج فوری! مفهومش این است که اگر مایلید بدون تلف کردن زمان و خیلی فوری و فوتی ازدواج کنید، می‌ توانید سراغ یک دعانویس حرفه‌ای بروید و گره از بخت کور بگشایید. پیدا کردنش کمی زمان بر است اما عاقبت می‌توانید یکی از آن کار درست‌‌هایش را پیدا کنید؛ یکی از همان‌ها که برای خودش دک و پزی دارد، کارت ویزیت چاپ کرده و سایت، کانال تلگرام و اینستاگرام دارد و فهرست خدمات ارائه‌شده‌اش استخاره، دعا، سرکتاب، کارگشایی، بخت گشایی، مهر و محبت و رزق و روزی است. یک شماره تلفن همراه هم هست. توضیحات بیشتر را می‌توانید در کانال تلگرامی دعانویس مورد نظر بخوانید؛ آن‌طور که خانم آن طرف خط می‌گوید. نشانی سایت را می‌دهد و توضیح می‌دهد که آدرس کانال و اینستاگرام را می‌توانم از همانجا بردارم. اصرار دارد که حتما اول کانال را ببینم و بعد برای وقت گرفتن تماس بگیریم. اینکه دعانویس‌ها هم از قافله پیشرفت تکنولوژی و فعالیت در فضای مجازی عقب نمانده‌اند آنقدر عجیب نیست که تعداد دنبال‌کنندگان این صفحات.

کانال تلگرام دعانویس مربوط، حدود 8000 عضو دارد. اکثر پست‌ها، قصه‌هایی است خلاصه کرامات آقای فلانی که همان دعانویس مشهور است: ازدواج با معشوق فراری بعد از 20 سال، تولد فرزند بعد از 28 سال نازایی، تنفر شوهر از زن دوم و به دنبال آن طلاق وی و داستان مرد فقیر و ثروتمندشدن سه‌ماهه.

با مطالعه کامنت‌ها می‌توان فهمید که مشکل اکثر بازدیدکنندگان، ازدواج است. در حقیقت تأخیر در ازدواج، یکی از خدماتی هم که توسط دعانویس ارائه می‌شود، ازدواج فوری است. یعنی چنانچه به هر دلیلی در ازدواجتان تأخیر افتاده است، می‌توانید با صرف هزینه‌ای که مبلغش بستگی به مروت دعانویس و میزان کور بودن بختتان دارد، فی‌الفور ازدواج کنید!

این کتاب با توجه به مطالب ذکر شده به شما نشان ‌می‌دهد که در روابط زناشویی، نوع سخن گفتن و به چه لحنی سخن گفتن، در تحکیم زندگی، بسیار موثر خواهد بود.

در بخشی از متن کتاب خانم‌ها بخوانند: مراجعه به دعانویس راهکار جذب شوهر نیست می‌خوانیم:

پیامبر اکرم (ص) فرمودند که دعا کلید گشایش کار شماست. خداوند هم در قرآن می‌فرماید «دوست دارم دعای بندگان را بشنوم». اصل موضوع نیز همین است؛ اینکه به واسطه دعا به خداوند نزدیک شویم و گشایش امور را از ذاتش طلب کنیم. اما اینکه دعا برای انجام اموری خاص به بازاری برای رمال‌ها تبدیل شده، یک بحث دیگر است که باید جلوی آن گرفته شود چرا که هیچ سنخیت شرعی‌ای ندارد. اینکه کسی بیاید ادعا کند که می‌تواند بخت‌گشایی کند و امور دیگری را انجام دهد و برای آن پول طلب کند، کذب محض است. کسانی که به اصطلاح دعایشان گیرایی دارد، باید مراتبی را طی کنند تا به این مرحله برسند که آن هم شرایطی دارد و در ضمن پولی بابت آن طلب نمی‌کنند اما این افراد که برای خودشان کاسبی راه انداخته ‌اند، به لحاظ شرعی هیچ سنخیتی ندارند و به لحاظ قانونی هم مجرم هستند و نیروی انتظامی و اماکن باید با آن‌ها برخورد کند».

دیده شده افراد رمال و به اصطلاح دعانویس مثلا با یکی از آشنایان خودشان که دختر در شرف ازدواج دارد، تبانی کرده‌اند و آن دختر را به‌عنوان فردی که توسط او بختش باز شده معرفی کرده‌اند تا اعتماد دیگران را جلب کنند. متأسفانه خیلی‌ها هستند که فریب این افراد سودجو را می‌خورند و با وعده‌های آن‌ها خام می‌شوند. هیچ کس توانایی این را ندارد که بخت کسی را باز کند. این امور تنها در دست خداست.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خانم‌ها بخوانند: مراجعه به دعانویس راهکار جذب شوهر نیست
نویسنده،
ناشر چاپینشر عطران
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات24
زبانفارسی
شابک978-622-6201-52-0
موضوع کتابکتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه الکترونیک
۱۵۰۰۰ 7500 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خانم‌ها بخوانند: مراجعه به دعانویس راهکار جذب شوهر نیست

mehran kenvisi
۱۳۹۸/۴/۱۴
من خیلی دوست دارم کتاب بخوانم ولی واقعا اوضاع مالی خراب است.
Maryam Nosrati
۱۳۹۹/۱۱/۳
اصلا اسم کتاب با محتوای ان هم خوانی ندارد
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب خانم‌ها بخوانند: مراجعه به دعانویس راهکار جذب شوهر نیست

برای دریافت کتاب خانم‌ها بخوانند: مراجعه به دعانویس راهکار جذب شوهر نیست و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.