معرفی و دانلود کتاب کلید مبارزه با ویروس (ESET Smart Security)

عکس جلد کتاب کلید مبارزه با ویروس (ESET Smart Security)
قیمت:
38000 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کلید مبارزه با ویروس (ESET Smart Security) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کلید مبارزه با ویروس (ESET Smart Security) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کلید مبارزه با ویروس (ESET Smart Security)

کتاب کلید مبارزه با ویروس (ESET Smart Security) به قلم احسان مظلومی، ابتدا شما را با روش نصب آنتی ویروس ESET Smart Security آشنا کرده و سپس روش‌های محافظت از کامپیوتر، یافتن و حذف ویروس‌ها و دیگر مباحث مرتبط با ویروس را معرفی می‌کند.

تقریبا همه کسانی که کامپیوتر دارند، با ویروس و داستان‌های آن درگیر هستند و این درگیری هم اجباری است. ویروس مهمان ناخوانده‌ای است که به همه‌ی کامپیوترها وارد می‌شود. مگر اینکه جلوی آن را بگیرید. برای اینکه بتوانید جلوی ویروس‌ها و آسیب‌های آن‌ها را بگیرید نیاز به اطلاعات کافی و به روز دارید. همچنین نرم‌افزارهایی که در این راه به شما کمک کنند.

می‌توان گفت ویروس‌ها از هر راه ممکنی که بقیه‌ی نرم‌افزارها وارد می‌شوند می‌توانند به کامپیوتر وارد شوند. از راه CD و DVD، از راه فلش مموری، از طریق ایمیل، با دانلود نرم‌افزار. حتی با اتصال به اینترنت بدون اینکه چیزی دانلود کنید. حتی ممکن است اگر حافظه‌ی دوربین یا موبایل‌تان را به کامپیوتر وصل کنید هم ویروس از همان راه وارد شود.

جلوی ویروس‌ها را به سادگی نمی‌توان گرفت ولی خیلی هم سخت نیست. در مرحله‌ی اول باید همه‌ی راه‌های ورودی کامپیوتر را امن کنید. این کار دو سطح دارد. سطح اول احتیاط خود شماست. هر فلش مموری یا DVD که وارد کامپیوتر می‌کنید را باید بالقوه آلوده به ویروس بدانید و آن را بررسی کنید. هر ایمیلی را باز نکنید و هر نرم‌افزاری را تا مطمئن نیستید از اینترنت دانلود نکنید.

سطح دوم هم ایمن‌سازی ورودی‌ها به کمک نرم‌افزار است. باید یک نرم‌افزار آنتی ویروس کارآمد و مناسب داشته باشید. هر بار که می‌خواهید اطلاعاتی را وارد کامپیوتر کنید، ابتدا آن اطلاعات را بررسی کنید و از پاک بودن آن‌ها مطمئن شوید.

می‌توان گفت هزاران نوع ویروس مختلف وجود دارد که هر کدام عملکرد متفاوتی دارند. اما ویروس‌ها (در واقع باید گفت بدافزارها یا Malwareها، زیرا همه آن‌ها در دسته ویروس‌ها نمی‌گنجند) چند گروه اصلی دارند که در این کتاب مهم‌ترین آن‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

آنچه در کتاب کلید مبارزه با ویروس (ESET Smart Security) می‌آموزید:

- پشتیبان‌گیری از درایوها
- پیدا کردن و حذف ویروس‌ها
- چطور بهترین آنتی ویروس را بیابیم؟
- نصب Bitdefender و آشنایی با محیط آن
- سپر امنیتی (جلوگیری از ورود ویروس‌ها)
- توصیه‌های ایمنی برای آلوده نشدن به ویروس

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
فصل اول: مقدمات کار
فصل دوم: یافتن و حذف ویروس‌ها
فصل سوم: به روز‌ رسانی
فصل چهارم: بخش‌ها و ابزارهای جانبی
فصل پنجم: تنظیمات
سخن آخر
پیوست

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کلید مبارزه با ویروس (ESET Smart Security)
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات کلید آموزش
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات105
زبانفارسی
شابک978-600-274-055-7
موضوع کتابکتاب‌های هک و امنیت، کتاب‌های آموزش نرم افزارهای کاربردی
قیمت نسخه الکترونیک
38000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کلید مبارزه با ویروس (ESET Smart Security)

محمدرضا محمدیوسفی
۱۴۰۲/۱/۹
منمون از انتشارات کلید.
این کتاب راجب محافظت از ویروس‌های رایانه بحث میکنه و ویروس‌های رایانه به سال ۱۹۷۸ میلادی برمی گردند که سازنده‌های ویروس‌های رایانه‌ای ویروس می‌ساختند که بتوانند به اطلاعات رایانه‌ها دست پیدا کنند و از آن اطلاعات بتوانند سوء استفاده کنند. حالا این کتاب راجب آنتی ویروس حرف و
معروفی میزنه که همه هم میشناسنش. آنتی ویروسNod32 که یک آنتی ویروس چینی هست. این آنتی ویروس مانند یک محافظ کامل مراقب کامل از رایانه نگهداری میکنه‌.
پیشنهاد میکنم که بخونید.
امیر حسین معینی
۱۴۰۱/۴/۳
این کتاب عالی هست و مشکلی نداره
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب کلید مبارزه با ویروس (ESET Smart Security)

برای دریافت کتاب کلید مبارزه با ویروس (ESET Smart Security) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.