معرفی و دانلود کتاب کلید کلیدهای میانبر

عکس جلد کتاب کلید کلیدهای میانبر
قیمت:
38000 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کلید کلیدهای میانبر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کلید کلیدهای میانبر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کلید کلیدهای میانبر

کتاب کلید کلیدهای میانبر به قلم الهام گلفام، برای افرادی که با مقاله یا ویندوز و همچنین ورد و شبکه کار می‌کنند، بسیار مفید و لذت‌بخش بوده و می‌توانند با سرعت بیشتری این امور را انجام دهند.

راه میانبر راهی کوتاه‌تر از مسیر اصلی برای رسیدن به مقصد است. اگر شما از وجود راه میانبر خبر داشته باشید، آن را به راه اصلی ترجیح می‌دهید. کلیدهای میانبر نیز مانند این راه‌ها برای دسترسی آسان و سریع به امکانات ویندوز، اینترنت اکسپلورر و هر نرم‌افزاری تعریف شده‌اند و شما را در حرفه‌ای‌تر شدن کار با کامپیوتر کمک می‌کنند. پس آن‌ها را به خاطر سپرده و به کار بگیرید.

کلیدهای میانبر معمولا ترکیبی از دو یا چند کلید از صفحه کلید هستند که با فشردن همزمان آن‌ها دستورات خاصی اجرا می‌شوند که معمولا در گزینه‌های مربوط به منوهای اصلی وجود دارند. در میانبرها کلیدهای Alt، Ctrl، Shift و Windows logo بیشترین کاربرد را دارند. مهمترین دلیل اهمیت استفاده از کلیدهای میانبر برای بالا بردن سرعت در کار با کامپیوتر است.

دلیل دیگر اینکه هنگامی که به ماوس دسترسی نداشته و یا ماوس‌تان از کار بیفتد، کلیدهای صفحه کلید به خوبی شما را یاری می‌دهند تا دستوراتی را که می‌خواهید اجرا کنید. البته ارزش ماوس در برنامه‌های گرافیکی و ترسیمی و حتی غیر از این برنامه‌ها غیر قابل انکار است، اما این کتاب قصد دارد تا شما بیش از پیش به ارزش میانبرها و اهمیت آشنایی با آن‌ها پی ببرید و در بعضی بخش‌ها نیز به میانبرهای ترکیبی با ماوس اشاره می‌شود.

در فصل اول این کتاب با کلیدهای میانبر ویندوز، اینترنت اکسپلورر و نیز کلیدهای میانبری که تقریبا در همه برنامه‌ها یکسان می‌باشد مانند Ctrl + S، Ctrl + O و... آشنا می‌شوید و توضیحاتی مختصر درباره کارآیی و شیوه‌ی اجرای دستورهای معادل آن‌ها می‌آموزید. در فصل دوم با کلید‌های میانبر ترکیبی با ماوس آشنا می‌شوید. در فصل سوم به میانبرهای جدید در ویندوز 7 اشاره می‌شود. فصل چهارم نیز مربوط به کاربردی‌ترین میانبرهای نرم‌افزار آفیس می‌باشد.

در بخشی از کتاب کلید کلیدهای میانبر می‌خوانیم:

کلیدهای جهت‌دار (Arrow keys) فایل‌ها را به صورت تکی انتخاب می‌کنند. حال اگر بخواهید یک فایل را همراه با یک یا چند فایل کنارش انتخاب کنید، باید ابتدا آن فایل را انتخاب کنید، سپس کلید Shift را نگه داشته و همزمان با آن یکی از کلیدهای جهت‌دار را بزنید. البته اینکه باید کدام کلید جهت‌دار را بزنید بستگی دارد به اینکه کدام یک از فایل‌های پیرامونی فایل انتخابی را می‌خواهید انتخاب کنید.

در این حالت، کلیدهای جهت دار راست و چپ فایل‌ها را یکی یکی انتخاب می‌کنند. ولی کلیدهای جهت دار بالا یا پایین افزون بر فایل بالا و یا پایین فایل انتخابی، فایل‌های میان این دو (یکی فایل انتخابی و دیگری فایل بالا یا پایین آن را نیز انتخاب می‌کند. برای درک بیشتر این مطلب، چند بار این کار را امتحان کنید. یک فایل را انتخاب کنید. کلید Shift را نگه دارید و دکمه‌های جهت‌های مختلف را بزنید و نتیجه را ببینید.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
کلیدهای میانبر (shotrcut Keys) چیستند؟
چرا آشنایی با کلیدهای میانبر اهمیت دارد؟
آنچه در این کتاب می‌خوانید
فصل اول - کلیدهای میانبر ویندوز و اینترنت اکسپلورر
کلیدهای تکی
کلیدهای F
کلیدهای ترکیبی با Ctrl
کلیدهای ترکیبی با Alt
کلیدهای ترکیبی با Shift
کلیدهای ترکیبی با Windows Logo
کلیدهای میانبر متوالی
فصل دوم - کلیدهای ترکیبی با ماوس
فصل سوم - میانبرهای ویندوز 7
فصل چهارم - میانبرهای نرم افزارهای آفیس
سخن آخر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کلید کلیدهای میانبر
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات کلید آموزش
سال انتشار۱۳۹۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات72
زبانفارسی
شابک978-600-5656-66-4
موضوع کتابکتاب‌های آموزش کامپیوتر و اینترنت
قیمت نسخه الکترونیک
38000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کلید کلیدهای میانبر

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب کلید کلیدهای میانبر

برای دریافت کتاب کلید کلیدهای میانبر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.