معرفی و دانلود کتاب کودک عشق: آموزش گزیده‌ای از اشعار مولانا و مراقبه به کودک

عکس جلد کتاب کودک عشق: آموزش گزیده‌ای از اشعار مولانا و مراقبه به کودک
قیمت:
۲۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کودک عشق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کودک عشق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کودک عشق: آموزش گزیده‌ای از اشعار مولانا و مراقبه به کودک

حمیده شیخی در کتاب کودک عشق ضمن بیان تجربه‌های مادرانه‌ی خود، به شما آموزش می‌دهد کودکتان را از نظر جسمی، فکری و روحی تقویت کنید. این کتاب یک راهنمای تربیتی با استفاده از ابیات مولانا و اشعار تأثیرگذار است که به ایجاد رابطه‌ی سازنده‌ی شما با فرزندتان کمک خواهد کرد.

درباره‌ی کتاب کودک عشق

ارتباط میان مادر و فرزند یکی از مهم‌ترین عوامل شکل‌گیری شخصیت کودک در سال‌های بزرگ‌سالی‌ست که اگر به شکلی پویا و سازنده برقرار شود، می‌تواند ضامن سلامتی جسمی و روحی او باشد. حمیده شیخی در کتاب کودک عشق ضمن بیان تجربیات مادرانه‌ی خود، قصد دارد برخی راهکارهای مؤثر و مفید را در زمینه‌ی فرزندپروری با شما در میان بگذارد.

این کتاب دارای دو بخش داستانی و آموزشی است و در طول اثر برنامه‌های مادی و معنوی مناسبی برای کودک شما پیشنهاد شده است. نویسنده در هر بخش ضمن معرفی وعده‌های غذایی مناسب برای کودک، شعرهای کودکانه‌ی خود و برخی از ابیات کلیدی مولانا را گنجانده است تا هم‌زمان با غذا دادن به جسم کودک به پرورش روح او نیز توجه کنید. این برنامه می‌تواند در رشد و سلامت جسم و روان فرزند شما مؤثر باشد.

شاید از خود بپرسید کودکان زیر شش سال چطور می‌توانند معنای ابیات دشوار مولانا را درک کنند؟ حمیده شیخی معتقد است حتماً نیاز نیست کودکان معنای این ابیات را بفهمند؛ بلکه ارتعاش بالا و موسیقی هر شعر تأثیر خود را بر روح و جان کودک شما خواهد گذاشت. به بیان دیگر، نویسنده‌ی کتاب معتقد است شعرهای مولانا به نوعی تمرین مراقبه برای کودکان محسوب می‌شوند.

همچنین در بخش دیباچه و «سبو»ی کتاب، نکات مهم و ارزشمندی در اختیار مادران و والدین قرار گرفته که شما را در امر فرزندپروری و داشتن رفتار مناسب با کودکتان یاری می‌کند. شما می‌توانید اشعار این کتاب را به صورت لالایی یا در هنگام غذا دادن برای کودک بخوانید و با تکرار این شعرها بر ذهن او تأثیراتی پایدار به‌جا بگذارید.

کتاب کودک عشق از سوی انتشارات مانیان منتشر شده و علاقه‌مندان به موضوع تربیت و آموزش‌ و پرورش کودک می‌توانند از مطالب این اثر استفاده کنند.

کتاب کودک عشق مناسب چه کسانی است؟

مادران، والدین و مربیان می‌توانند از آموزه‌های این کتاب در راستای پرورش جسمی، فکری و روحی کودکان بهره ببرند.

در بخشی از کتاب کودک عشق: آموزش گزیده‌ای از اشعار مولانا و مراقبه به کودک می‌خوانیم

بچه دانا کسی هست که:
می‌دونه چند سال سن داره. (سن کودک را به او اموزش دهید)
می‌دونه کجا دنیا اومده (منظور نام شهر یا خیابان محل تولد)
می‌دونه اسم مامان و بابا چیه.
می‌دونه شغل مامان و بابا چیه.
شعر بلده بخونه. (شعرهای ساده و کوتاه به کودک آموزش دهید تا برای شما بخواند. ولی حتماً به معنی و پیغام شعر توجه داشته باشید زیرا هر شعری برای کودک مناسب نیست. ابیات مندرج در کتاب حاضر بسیار مفید هستند.)
داستان بلده تعریف کنه. (داستان ساده و کوتاه به او آموزش دهید تا حفظ کرده و به شیوه‌ی خود بازگو کند.)

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کودک عشق: آموزش گزیده‌ای از اشعار مولانا و مراقبه به کودک
نویسنده
ناشر چاپینشر مانیان
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات27
زبانفارسی
شابک978-622-310-048-2
موضوع کتابکتاب‌های علوم تربیتی، کتاب شعر کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کودک عشق

شیرین نجاحی
۱۴۰۲/۷/۲۲
خوندم خیلی کتاب مفیدی بود برای کسانیکه که کودک کوچک ندارن در اقوام و آشنایان نزدیک شون نمیدونن چطوری رفتار کنن چی بگن راهنمای خوبیه این کتاب مقدماتی هست
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب کودک عشق

برای دریافت کتاب کودک عشق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.