معرفی و دانلود کتاب کودکان چگونه موفق می‌شوند؛ استقامت، کنجکاوی و قدرت پنهان شخصیت

عکس جلد کتاب کودکان چگونه موفق می‌شوند؛ استقامت، کنجکاوی و قدرت پنهان شخصیت
قیمت:
39000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کودکان چگونه موفق می‌شوند؛ استقامت، کنجکاوی و قدرت پنهان شخصیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کودکان چگونه موفق می‌شوند؛ استقامت، کنجکاوی و قدرت پنهان شخصیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کودکان چگونه موفق می‌شوند؛ استقامت، کنجکاوی و قدرت پنهان شخصیت

کتاب کودکان چگونه موفق می‌شوند؛ اثری از پائول تاف معروف‌ترین نویسندگان آمریکایی کانادایی می‌باشد. تاف امیدوار است با خواندن این کتاب مخاطبان بتوانند پتانسیل وجودی خود را تغییر داده و تفکر بیشتری داشته باشند.

چرا بعضی کودکان موفق می‌شوند و برخی دیگر نه؟ داستانی که معمولاً ما درمورد دوران کودکی و موفقیت می‌گوییم بیشتر در رابطه با هوش است. افرادی موفق می‌شوند که از پیش دبستانی تا دانشگاه، در امتحانات نمره‌های بهتری می‌گیرند. اما در این کتاب پائول تاف با ذکر دلیل به ما می‌گوید ویژگی‌های مهم‌تری وجود دارند که روی شخصیت تأثیر گذارند. مهارت‌هایی مثل پشتکار، کنجکاوی و کنترل نفس.

کتاب «کودکان چگونه موفق می‌شوند» به ما نسل جدیدی از محققین و مربیان را معرفی می‌کند که برای اولین بار از ابزار علمی استفاده می‌کنند تا رازهای شخصیت را آشکار کنند. نویسنده با استفاده از داستان‌هایی درمورد بچه‌ها، چگونگی تأثیر این دانش جدید را بر تحول زندگی افراد جوان بیان می‌کند. او از روش‌هایی شگفت‌آور که والدین، فرزندان خود را برای بزرگسالی آماده می‌کنند یا نمی‌کنند پرده بر می‌دارد. او به ما اطلاعات جدیدی می‌دهد که به کمک آنها می‌آموزیم چطور زندگی کودکانی را که در فقر بزرگ می‌شوند بهبود ببخشیم. این کتابِ انگیزه‌بخش و امیدوارکننده علاوه بر اینکه مشوق و الهام‌بخش است، درک شما از دوران کودکی را نیز تغییر خواهد داد.

کتاب کودکان چگونه موفق می‌شوند؛ استقامت، کنجکاوی و قدرت پنهان شخصیت (How Children Succeed)، نوشتۀ پائول تاف (Paul, Tough) و با ترجمه محمد یوسفی توسط نشر نوین منتشر شده است.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول) نحوه موفق شدن (یا نشدن)
فصل دوم) شخصیت
فصل سوم) روش فکر کردن
فصل چهارم) چگونگی موفقیت
فصل پنجم) مسیر بهتر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کودکان چگونه موفق می‌شوند؛ استقامت، کنجکاوی و قدرت پنهان شخصیت
نویسنده
مترجممحمد یوسفی
ناشر چاپی نشر نوین
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات111
زبانفارسی
شابک978-600-97313-7-4
موضوع کتابکتاب‌های روانشناسی کودک و نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
39000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کودکان چگونه موفق می‌شوند؛ استقامت، کنجکاوی و قدرت پنهان شخصیت

Elham Masomi
۱۴۰۰/۱۲/۹
بهم آموخت که دیدگاهم در مورد موفقیت کودکان چه اندازه متفاوته با فردی در جامعه‌ای موفق و پیشرفته... هر والدایرانی لازمه بدونه و تمام افکارش رو در مورد آینده‌ی بچه هاش تا دیر نشده یکبار شخم بزنه.
Gashin Minaiy
۱۴۰۰/۹/۱۰
این کتاب بسیار مفید و کوتاه را هر کسی برای موفقیت در زندگی خودش میتواند بخواند نکته‌هایی داشت که تا مدت‌ها بی اختیار در ذهنم باقی می‌ماندند به شرط آنکه ساده از کنار بعضی از جمله‌های این کتاب نگزرید.
بهراد مصوری
۱۳۹۶/۸/۲۲
کتاب مفیدی بود آمار و تحقیقاتش حداقل برای سالهای اخیر بودن و میتونم بگم حتی برای خوده والدین هم درسهایی آموزنده داره.
سمیرا صالحی
۱۳۹۶/۹/۱۲
این کتاب رو به همه والدین و مربیان مهد توصیه میکنم مطالعه کنن. برای من خیلی آموزنده بود.
بهراد مصوری
۱۳۹۶/۸/۲۲
ممنونم از کتابراه که چنین اطلاعاتی رو با صرف هزینه‌ای اندک در اختیار ما قرار میده.
vahid tabrizi
۱۳۹۹/۸/۲۹
جالب بود ولی با ساختار بومی ما سازگاری نداشت
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب کودکان چگونه موفق می‌شوند؛ استقامت، کنجکاوی و قدرت پنهان شخصیت

برای دریافت کتاب کودکان چگونه موفق می‌شوند؛ استقامت، کنجکاوی و قدرت پنهان شخصیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.