معرفی و دانلود کتاب کوچه‌های شهر شگفتی

عکس جلد کتاب کوچه‌های شهر شگفتی
قیمت:
۶۲۰۰۰ 31000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کوچه‌های شهر شگفتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کوچه‌های شهر شگفتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کوچه‌های شهر شگفتی

کتاب کوچه‌های شهر شگفتی یک اثر مصور است که بخش‌هایی از زندگی دختربچه‌ی معلولی به نام یوئر و پدربزرگش را به‌تصویر می‌کشد. این کتاب شامل چند داستان کوتاه است که نی جون در هریک زیبایی‌های زندگی را از چشم‌اندازی متفاوت به تصویر کشیده. کتاب حاضر در سال 2019 نامزد جایزه «Batchelder» شده است.

درباره‌ی کتاب کوچه‌های شھر شگفتی

یوئر دختر معلولی‌ست که با پدربزرگش زندگی می‌کند و دوست دارد شنا کردن یاد بگیرد. اما مشکل اینجاست که همه معتقدند او نمی‌تواند شنا کند و به هیچ استخری راهش نمی‌دهند. بااین‌حال پدربزرگ یوئر همچنان او را تشویق می‌کند که برای مسابقات پارالمپیک آماده شود. او سرانجام شرایط شنا کردن نوه‌اش را در خانه مهیا می‌کند و سبب می‌شود امید تازه‌ای در دل یوئر جوانه بزند... در داستان‌های بعدی کتاب کوچه‌های شھر شگفتی (My Beijing four stories of everyday wonder) نیز به‌نحوی ماجراهایی تأمل‌برانگیز و البته خنده‌داری برای یوئر اتفاق می‌افتد. مثلاً آشنایی او با شخصیت نقاشی که هیچکس آثار او را نمی‌خرد، یکی از این اتفاقات جالب و طنزآمیز است.

نی جون (Nie Jun) این کتاب را در ژانر کمیک نوشته و تصویرگری کتاب را نیز برعهده داشته است. او در تصاویر کتاب از تکنیک آبرنگ استفاده کرده که لطافت و فضای سنتی زیبایی به داستان‌ها بخشیده است. از آنجا که کتاب‌های کمیک معمولاً مفاهیم عمیق و دغدغه‌های فکری نویسنده را به‌شکلی ساده با چاشنی طنز بیان می‌کنند، این اثر نیز به‌دلیل پیام زندگی‌بخش خود در این ژانر به‌نحو درخشانی ظاهر شده است. این سبک ادبی در آمریکا، اروپای غربی و ژاپن شکوفا شده و طرفداران زیادی دارد و به‌دلیل سرگرم‌کننده بودن، خواندنش برای کودکان لذت‌بخش و هیجان‌انگیز است. کتاب کوچه‌های شھر شگفتی، ترجمه‌ی احسان چادگانی است و نشر پرتقال آن را منتشر کرده است.

کتاب کوچه‌های شھر شگفتی مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 7 تا 12 سال نوشته شده و به آن‌ها می‌آموزد به تحقق رؤیاهایشان بیندیشند و زیبایی‌های زندگی را کشف کنند.

نکوداشت‌های کتاب کوچه‌های شھر شگفتی

  • از رئالیسم کامل تا ویژگی‌های کمیک و سادگی طبیعی. (بوک‌لیست)
  • این مجموعه داستان گرافیکی دلپذیر طعم زندگی روزمره‌ی بچه‌های چینی را دارد و آغازگر سفری در زمان است. (نیویورک تایمز)
  • خوانندگان این اثر به جادوی سادگی و شگفتی زندگی روزمره پی می‌برند. (مجله‌ی کتابخانه‌ی مدرسه)

با نی جون بیشتر آشنا شویم

نی جون متولد سال 1975 در شهر ژینینگ، مرکز استان چینگ‌های چین است. او نقاشی را در دوران کودکی با تقلید از نقاشی‌های دنباله‌دار سنتی چینی آغاز کرد و بعدها با نقاشان بزرگ کاریکاتور در اروپا، ژاپن و جاهای دیگر آشنا شد. جون در نوجوانی توانست در مسابقه‌ای که یک مجله‌ی مصور ترتیب داده بود، برنده شود و نقاشی‌های خود را برای اولین بار به چاپ برساند. در نقاشی‌های کتاب حاضر، نی جون شکل منحصربه‌فردی از تلفیق سبک‌های داستان مصور آسیایی و اروپایی را به تصویر کشیده است. او در شهر پکن، پایتخت چین، زندگی می‌کند و استاد نقاشی در دانشگاه است.

در بخشی از کتاب کوچه‌ھای شھر شگفتی می‌خوانیم

چرا این‌قدر تند می‌روی؟ عجله نداریم که!
باید پروانه را نجات بدهیم! مریض اورژانسی است!
تازه، کنسرت هم چند دقیقه‌ی دیگر شروع می‌شود!
اینجا دیگر کجاست؟ تا حالا اینجا نیامده‌ام.
بهشت حشرات اینجاست؟
هیسسسس... نه، هنوز نرسیده‌ایم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کوچه‌های شهر شگفتی
نویسنده
مترجماحسان چادگانی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات132
زبانفارسی
شابک978-600-462-748-1
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک
۶۲۰۰۰ 31000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کوچه‌های شهر شگفتی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب کوچه‌های شهر شگفتی

برای دریافت کتاب کوچه‌های شهر شگفتی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.