معرفی و دانلود کتاب کیمیاگر (جلد اول): تبدیل مس وجود به طلای ناب با استفاده از قوانین کائنات در 26 جلسه

عکس جلد کتاب کیمیاگر (جلد اول): تبدیل مس وجود به طلای ناب با استفاده از قوانین کائنات در 26 جلسه
قیمت:
۴۵۰۰۰ 22500 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کیمیاگر (جلد اول) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کیمیاگر (جلد اول) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کیمیاگر (جلد اول): تبدیل مس وجود به طلای ناب با استفاده از قوانین کائنات در 26 جلسه

ناصر سلامت شعار دانش در کتاب کیمیاگر (جلد اول) برای اولین‌بار تمامی اصول و قوانین پیمودن راه موفقیت را با بیانی ساده و شفاف، با توجه به باورهای ایرانی و پرهیز از توضیحات اضافه به رشته نگارش درآورده است. نکته متمایزکننده این کتاب با سایر نمونه‌های مشابه اول بومی بودن مفاهیم و کاربرد آن در جامعه ماست و دوم داشتن نگاه واقع‌بینانه نویسنده که به شما کمک می‌کند تا در جهت رسیدن به اهدافتان گام بردارید.

درباره کتاب کیمیاگر (جلد اول):

آیا برای پیمودن این مسیر اصلی ما تا پایان عمر زمان و مهلت کافی داریم؟! مسلماً خیر؛ کتاب راز راه را نشان داد؛ ولی پیمودن این راه نیازمند یک راهنمای خبره است تا سریع ما را به اهدافمان برساند. تاکنون اساتید زیادی در این عرصه کتاب‌ها و مقالات فراوانی داشته و آموزش‌های زیادی در سطوح دانشگاهی و اکثراً در جلسات پرهزینه برپا نمود‌ه‌اند. اما این کلاس‌ها و جلسات شاید برای همگان اولاً قابل فهم و دوماً قابل دسترسی از هر حیث نبوده باشند.

در این کتاب راز واقعی موفقیت در 26 جلسه به صورت کاملاً کاربردی، دور از بدیهیات خسته‌کننده و بیانی فهم‌پذیر بیان شده و در اختیار همگان قرار گرفته است. شما با مطالعه این کتاب به طور خودکار و خودخواسته از ابتدای خواندن، درگیر آموزش‌ها و تمرینات آن می‌شوید و به این ترتیب روح شما پاکسازی خواهد شد.

خوانندگان این کتاب در هر جلسه به اهدافشان نزدیک‌تر می‌شوند و بعد از اتمام این کتاب و عمل به پیشنهادات و انجام تمرینات آن قادر به هر آنچه به عنوان هدف در ذهن دارند دست بیابند.

ناصر سلامت شعار دانش این کتاب را به آن دسته از آدم‌هایی که خود را انسان واقعی می‌دانند و تمام تلاششان اعتلای مقام شامخ انسانیت بوده و هست با کمک به انسان و انسانیت آنان که بجز خدا نمی‌پسندند و نمی‌پرستند، هدیه می‌کند.

کتاب کیمیاگر (جلد اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

علاقمندانی که برای پیشرفت به دنبال اکسیر کیمیاگری و راز موفقیت هستند، با این کتاب طلای وجودشان را کشف خواهند کرد.

در بخشی از کتاب کیمیاگر (جلد اول)می‌خوانیم:

آیا می‌دانستید که اگر به‌اندازه ذره‌ای بیشتر از توانمان به ما سختی وارد شود ما تاب نیاورده و خودکشی می‌کنیم؟ دیده شده بعضی اوقات بعضی از افراد می‌گویند که دیگر به آخر خط رسیده‌ایم، دیگر نمی‌توانیم تحمل کنیم و دیگر هیچ امیدی به آینده نداریم.

این یعنی صفر مطلق و این اصلاً درست نیست، چون ناامیدی مطلق در جا موجب خودکشی فرد می‌شود. برای همین هم هست که وقتی فردی امیدش را از دست می‌دهد به سراغ خودکشی می‌رود.

لازم است بدانید که نه‌تنها سختی‌هایی که الآن تحمل می‌کنید بیشتر از توان شما نیست بلکه انسان‌ها ظرفیت‌های بسیار بالا و عجیب و غریبی برای تحمل سختی‌ها دارند، پس تا می‌توانید از این ظرفیت استفاده کنید.

در اینجا می‌خواهم یک میانبر خوب به شما یاد بدهم تا بتوانید از آن به‌عنوان یک انرژی و نیروی بسیار قوی در رسیدن به اهدافتان استفاده کنید که از هزار تصویرسازی هم تأثیرش بیشتر است. خوب دقت کنید.

کمک به همنوعان، باز کردن گره یک مشکل، هرچند با کمترین مبلغ یا همفکری یا همکاری یا همدلی، یک لبخند سر صبح به یک عابر، رفتگر، باغبان محل، پیشگیری و خاتمه دادن یک دعوا و درگیری با وساطت شما و از این دست کارها به‌اندازه ده هزار ساعت تصویرسازی شما را جلو می‌اندازد. این همان راه میانبر رسیدن به اهدافتان است...

فهرست مطالب کتاب

1- دوست داشتن و عاشق شدن
2- بخشش و رها کردن برای رهایی
3- دفتر زندگی
4- تمرین مهارت‌ها
5- شکرگزاری
6- انرژی
7- خودآگاه و ناخودآگاه
8- هدف‌زنی و هدف‌نویسی
9- تصورات نادرست (برداشت و تصور نادرست)
10- دفتر دوم
11- مسیر جذب
12- تأثیر کلام و کلمات
13- قدرت تفکر
14- موانع جذب
15- تصویرسازی
16- قسمت دوم تصویرسازی
17- قسمت سوم تصویرسازی
18- قسمت چهارم تصویرسازی
19- آخرین جلسه از تمرینات تصویرسازی
20- زمان تصویرسازی
21- موانع و ناهمواری‌ها در مسیر جذب موفقیت
22- چرا جذب نداریم
23- جذب معکوس
24- نقش غیر سازنده صداوسیما در جذب و موفقیت
25- تأثیر دوستان در زندگی
26- دروغ

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کیمیاگر (جلد اول): تبدیل مس وجود به طلای ناب با استفاده از قوانین کائنات در 26 جلسه
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نوآوران سینا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات175
زبانفارسی
شابک978-622-731224-9
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۴۵۰۰۰ 22500 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کیمیاگر (جلد اول)

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب کیمیاگر (جلد اول)

برای دریافت کتاب کیمیاگر (جلد اول) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.