معرفی و دانلود کتاب صوتی می‌توانی اگر بخواهی: 8 ویژگی خاصی که افراد برنده دارند

عکس جلد کتاب صوتی می‌توانی اگر بخواهی: 8 ویژگی خاصی که افراد برنده دارند
قیمت:
۳۱۰۰۰ 15500 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی می‌توانی اگر بخواهی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی می‌توانی اگر بخواهی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی می‌توانی اگر بخواهی: 8 ویژگی خاصی که افراد برنده دارند

اگر دوست دارید نحوه یافتن توانایی‌های درونی خود را یاد بگیرید، جول اوستین در کتاب صوتی می‌توانی اگر بخواهی با آموزش هشت ویژگی همیشگی و اصلی یک فرد برنده، به شما کمک می‌کند به این هدف خود دست پیدا کنید.

درباره کتاب صوتی می‌توانی اگر بخواهی:

جول اوستین خطابه‌ها و سخنرانی‌های زیادی در سراسر جهان داشته که از طریق آن‌ها امید را به افراد زیادی بازگردانده است. او عقیده دارد هرکسی در درون خود برنده‌ای دارد. اما گاهی ممکن است این برنده از وجود قدرت الهی غافل شود. این موضوع موجب ورود ترس‌ها و ناامیدی‌ها بر وجودمان می‌شود. ترس‌ها و ناامیدی‌ها نیز باعث می‌شوند ما دست از تلاش برداریم و به مسیر تباهی کشیده شویم.

اما راهی وجود دارد که از مسیر تباهی خارج شوید و به سمت خواسته‌های خود قدم بردارید. این سخنران برجسته این راه را در کتاب می‌توانی اگر بخواهی (You Can You Will) با شما به اشتراک گذاشته است. او در این کتاب با ارائه هشت ویژگی مشترک افراد موفق، به شما کمک می‌کند تا توانایی‌ها و استعدادهایتان را کشف کنید و رسالت خود در جهان را پیدا کنید.

با شنیدن این کتاب راهکارهایی را یاد می‌گیرید که بارها بر روی افراد در شرایط متفاوت آزمایش شده و هر بار نتایج مطلوبی به همراه داشته است. نویسنده به این نکته اشاره می‌کند که در اکثر مواقع ما خودمان را دست کم می‌گیریم و می‌گذاریم شک و تردید بر ما پیروز شود. همچنین مواقعی وجود دارند که سخنان تلخ و ناامیدکنندهٔ دیگران بر ما اثر می‌گذارند و باعث می‌شوند حرکتی نکنیم.

اما اوستین راهی را به شما نشان داده که مانع این اتفاق می‌شود. تنها کافی است به این کتاب گوش کنید و به راهکارهای ارائه شده در آن عمل نمایید. در کتاب صوتی می‌توانی اگر بخواهی با هشت ویژگی آشنا می‌شوید که افراد موفق را از دیگران متمایز می‌سازد. با به‌کاربستن این ویژگی‌ها به فردی تبدیل می‌شوید که موفقیت در مشتش است.

اصول معرفی شده در کتاب حاضر همان‌هایی هستند که نویسنده خود آن‌ها را در زندگی‌اش به کار بسته و نتیجه گرفته است. برای همین با اطمینان به شما می‌گوید که دلیل وجودتان در این جهان برنده‌شدن است. این اصول را پیش بگیرید و شجاعانه در مسیر رسیدن به موفقیت حرکت کنید.

کتاب صوتی می‌توانی اگر بخواهی به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر به کتاب‌های موفقیت شخصی علاقه‌مند هستید و دوست دارید که تغییری در مسیر زندگی خود ایجاد کنید، این کتاب جذاب برای شما مناسب است.

جول اوستین را بیشتر بشناسیم:

این نویسنده، سخنران و کشیش ارشد کلیسای لیک وود در سال 1963 به دنیا آمد. سخنرانی‌های او در ایالات متحده حدود 70 میلیون بیننده در هفته داشته‌اند و بیش از 200 میلیون نفر در بیش از 100 کشور جهان آن‌ها را تماشا می‌کنند. آثار نوشته شده توسط جول اوستین (Joel Scott Osteen) در صدر لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز قرار دارند و برخی از آن‌ها بیشتر از 200 هفته در صدر این جدول مانده‌اند.

وی همچنین در سال 2006 جزء ده انسان تأثیرگذار جهان معرفی شد. از دیگر آثار اوستین می‌توان به «قدرت من هستم»، «تفکر بهتر زندگی بهتر»، «خالی شدن از احساسات منفی»، «10 قانون موفقیت جول اوستین» و «درخواست بزرگ داشته باشید» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی می‌توانی اگر بخواهی می‌شنویم:

تنها موجوداتی که توی این دنیا حق انتخاب دارن انسان‌ها هستن. بنابراین این ما هستیم که انتخاب می‌کنیم زندگی شادی داشته باشیم یا یه زندگی غمگین. من به جای شما باشم شادی رو انتخاب می‌کنم و همیشه منتظر بهترین‌ها می‌مونم. فکر کردن به مشکلات و تمرکز روی چیزای منفی جز اینکه شما رو دلسرد کنه و جلوی تحقق رویاهاتونو بگیره چیز دیگه‌ای در بر نداره.

هیچ‌کس نمی‌تونه من و شما رو مجبور کنه چه دیدگاهی داشته باشیم. اگه دیدگاه مثبتی داشته باشین بدون هیچ چیزی توی زندگی هم می‌تونید شاد باشید. پس یاد بگیرید که همیشه نیمهٔ پر لیوانو ببینید. البته برای داشتن دیدگاه مثبت باید تلاش کرد. مثلا اگه خودتون نخواید دیدگاه مثبت داشته باشین، خواه ناخواه دوباره دیدگاهتون منفی میشه.

دیدگاه منفی میتونه شما رو توی زندگی محدود کنه. تک تک ما توی زندگیمون مشکلات و سختی‌هایی رو تجربه می‌کنیم. اما چیزی که مهمه یاد بگیرید اینه که هیچ چیز در این زندگی موندگار نیست.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
4 دقیقه
مقدمه
22 دقیقه
فصل اول: با قدرت تخیل‌تون تصویرسازی کنید
25 دقیقه
فصل دوم: زندگیتون رو خودتون مدیریت کنید
25 دقیقه
فصل سوم: همیشه منتظر اتفاقات خوب باشید
25 دقیقه
فصل چهارم: مثبت‌اندیش باشید
23 دقیقه
فصل پنجم: به خودتون قول بدید که همیشه بهترین باشید
19 دقیقه
فصل ششم: همیشه برای پرورش خودتون تلاش کنید
16 دقیقه
فصل هفتم: یاری رسان دیگران باشید
28 دقیقه
فصل هشتم: همیشه مشتاق بمونید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی می‌توانی اگر بخواهی: 8 ویژگی خاصی که افراد برنده دارند
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویآرشیا آروین
ناشر صوتی آگاه باشیم
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۳۱۰۰۰ 15500 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی می‌توانی اگر بخواهی

پرنیا صفری
۱۴۰۰/۱۱/۴
این نویسنده فوق العادس و اگر فکر میکنید تو زندگیتون کم آوردید و دیگه تنها موندید به کتاب‌های صوتی این نویسنده گوش کنید... و واقعا بلندتون میکنه و بهتون میگه که مطمعا باش خدایی هست و تنها نیستی.... واقعا میتونید قدم به قدم با کتاب هاش رشد کنید و ایمان بیارید به خودتون و خالقتون ❤🙏
Faz P
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
با احترام به نظر دوستان کتابراه
بر خلاف نظر بقیه این کتاب طبق تمایلات من نبود و کلا جول استین ادم بسیار مذهبی‌ای هست و همه کتاب هاش با دیدگاه معنوی نوشته شده که این البته اصلا بد نیست اما از نظرم میشه یک مقدار انعطاف پذیر تر به دنیا و پدیده هاش نگاه کرد در ضمن راوی هم به خوبی کتاب رو میخونن و اما بخاطر دیدگاه نویسنده که اکثر مسائل رو به مذهب مرتبط میکنن من زیاد رغبت به شنیدن کتاب نداشتم
moradi morteza
۱۴۰۰/۱۱/۳
قدرت درونی و اراده انسان رو نشون میده که فقط ادم باید خودش بخواد تا ب اهداف بالا برسه و اعتماد ب نفس ادم رو بالا میبره. من واقعا به انچه که گفته ایمان دارم در مورد تصویر سازی ذهنی برای خودم اتفاق افتاده و پیشنهاد میکنم حتما این کتاب و سایر کتاب‌های جول اوستین رو بخونید
مجید م
۱۴۰۱/۱/۶
سلام کتاب مفید و آموزنده و به دوستان‌پیشنهاد میکنم‌حتما‌مطالعه کنند من خودم‌ کتاب رو تا آخر‌تمام‌کردم و مطالبش‌رو دارم‌توی‌زندگی خودم‌بکار‌میبرم و بسیار‌خوشحالم‌ک با شنیدن‌این‌کتاب سطح‌زندگیم‌رو بالاتر از‌قبل‌بردم
bahram R
۱۴۰۰/۱۱/۱۵
من به شخصه از اثر جول اوستین راضی بودم میشه تو زمینه انتخاب تصمیمات و اهدافت به قطعیت میرسونه و راهکارهای که بیان کرده، آدم برای اجرا و ظهور توانا و کمک می‌کنه. البته کامل و جامع نیست ولی کمک خوبی تو خودشناسی و توانگری به آدم میکنه
ویدا کیاحیرتی
۱۴۰۱/۱/۲۸
کتاب خوب و پرمحتوایی هست. ۸ ایده‌ایی ک مطرح میکنه با کمی تمرین براحتی قابل انجامه در زندگی. اما من از نوع خواندن راوی اصلا خوشم نیومد صداش خیلی بی‌حال و خسته بود. کاشکی کمی پر انرژی‌تر و رساتر میخواند.
مهسا امینی
۱۴۰۱/۳/۱۱
اگر فردی هستید که پرکار و پرتلاشید ولی همواره نالان یا ناراضی از شرایط هستید یا به طور کل دیدگاه منفی دارید پیشنهاد میشه.
برای من در همین حد مفید بود که دیدگاه مثبت تری پیدا کردم.
احمد صالحی
۱۴۰۰/۱۱/۱
مثل همیشه متن انگیزاننده و صدای خوب و متناسب با متن. نکته‌ای که در کتاب‌ها وجود دارد و اگر تکرار شود نقطه ضعف است این است که نویسنده برای رساندن مفهوم، تعداد زیادی مثال مشابه زده است.
رویا
۱۴۰۲/۶/۲۱
سلام و درود فراوان کتاب می‌توانی اگر بخواهی این کتاب جول اوستین نیز همانند کتابهای دیگر ایشان عالی و بی نظیر است ولی کتاب من قدرت هستم کامل و جامع تر است. با سپاس از کتابراه
محمدعلی کریمی
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
جول اوستین بهترینه واقعا
من با کتاب قدرت فیض‌ش شروع کردم
الان قریب به ۶ تا از کتاباشو خوندم خییلی این بشر خوبه
خدا بقلمش قدرت بده
مجتبی بناخوانساری
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
کتاب بدی نیست یکسری اطلاعات روزمره وساده
بهتون میده دررابطه کسب موفقیت وبیشتر میگه روی ذهنتون کارکنین وتمرکزکنین.. البته نظرمن اینه. موفق باشین
زهرا عربلی
۱۴۰۱/۳/۲۹
این کتاب خیلی انگیزشی. با صدای خوب و واضحی گوش میدین و لذت میبرین. حتماااا همه‌ی فصل هاشو گوش بدین. من که واقعا لذت بردم و کلی آگاه شدم.
محمد حسین جعفری
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
کتاب واقعا بی نظیری هست. این کتاب در‌های جدیدی از ویژگی‌های شخصیتی رو برای من باز کرد.
پیشنهاد میکنم حتما بشنوید
مرضیه قاسمی راد
۱۴۰۰/۹/۲۳
میخام با این کتاب امتحان کنم رسیدن به رویاهای بزرگم رو
فاطمه کریم پور
۱۴۰۲/۲/۲۸
سلام. کتابش دارم خیلی بی نظیره مثل همه کتاباشون. صوتیش هم عالی تره براماندگاری بهترومرتب گوش دادنش. سپاسگزارم
مشاهده همه نظرات 55

راهنمای مطالعه کتاب صوتی می‌توانی اگر بخواهی

برای دریافت کتاب صوتی می‌توانی اگر بخواهی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.