معرفی و دانلود کتاب کیک 2 به روایت ساناز سانیا

عکس جلد کتاب کیک 2 به روایت ساناز سانیا
قیمت:
250000 تومان - 26.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کیک 2 به روایت ساناز سانیا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کیک 2 به روایت ساناز سانیا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کیک 2 به روایت ساناز سانیا

کتاب کیک 2 به روایت ساناز سانیا نوشته‌ی ساناز مینایی، ساناز شریفی و سانیا شریفی طرز تهیه انواع مختلفی از بهترین و لذیذترین کیک‌های دنیا را گام به گام و همراه با تصاویر به شما آموزش می‌دهد.

درباره‌ی کتاب کیک 2 به روایت ساناز سانیا:

آرد، شکر، تخم مرغ و کره ساده‌ترین و در دسترس‌ترین مواد در آشپزخانه هستند که با همکاری یکدیگر می‌توانند غوغایی در آشپزخانه راه بیاندازند؛ خواه باور داشته باشید و خواه نداشته باشید، کیک به ویژه کیک‌های خانگی جزء آن دسته از خوراک‌هایی است که نمی‌توان از سرو آن چشم پوشی کرد. کافی است عطر و بوی کیک تازه به مشامتان بخورد تا اراده خود را تسلیم حس بویایی‌تان کنید اما شاید این سوال برایتان پیش بیاید این خوشمزه دوست داشتنی که در میهمانی، تولد، جشن‌ها و... حضوری ثابت دارد، از کجا آمده است؟ آنطور که مورخان و محققان حوزه خوراک می‌گویند، کیک در اصل از واژه اسکاندیناویایی با نروژی KAKA نشات گرفته و بعدها با عنوان Cake وارد فرهنگ زبان انگلستان شده است.

تا به حال به این فکر کرده‌اید که چرا شکل و ظاهر بیشتر کیک‌ها گرد است؟ باید بدانید که تهیه کیک‌ها به صورت گرد اصلا تصادفی یا از روی سلیقه نبوده است. مورخان حوزه خوراک، ظاهر گرد کیک‌ها را به اعتقادات مردمان عصر باستان نسبت می‌دهند. در واقع، در گذشته اعتقاد مردم به ماه و خورشید بسیار زیاد بود و آن‌ها را مقدس می‌دانستند و به احترام تقدس خورشید و ماه، کیک‌ها را به صورت گرد تهیه می‌کردند، طوری که اکنون نیز این ظاهر گرد به قوت خود باقی مانده است.

کیک نه محدود به صبحانه است نه عصرانه. نه خود را در چارچوب کافی شاپ محصور می‌کند نه در قاب تولد. هرجا که بساط شادی و خنده به راه باشد، او هم دعوت است. اغراق نیست اگر گفته شود در میهمانی‌ها جزء محبوب‌ترین‌هاست؛ خلاصه که بدخواه ندارد و در دل همه جای دارد. این فقط شما نیستید که عاشق کیک هستید و نمی‌توانید دست رد به سینه‌اش بزنید؛ خیلی از مواد غذایی و میوه‌ها هم به دنبال فرصتی هستند تا دوستی خود را با کیک ثابت کنند؛ کیک‌های آجیلی، کیک‌های میوه‌ای کیک‌های شکلاتی، کیک‌های پنیری و... همه و همه مصداق این مدعا هستند.

به همان اندازه که کیک خوشمزه و دلچسب است به همان اندازه هم تنوع دارد. کافی است با یک جستجوی ساده واژه «کیک» را گوگل کرده تا چشمان خود را مسحور زیبایی انواع مختلف کیک کنید. دنیای کیک‌ها بسیار رنگارنگ است و اگر ذوق، خلاقیت و البته زمان بگذارید می‌توانید هر هفته خانواده خود را به یک کیک جدید دعوت کنید. اما چرا باید این جذابیت و حس خوب را تنها در قنادی، کیک‌پزی و کافی شاپ محدود کرد؟! دست به کار شوید و کاربری آشپزخانه را برای مدتی کوتاه به کیک‌پزی تغییر دهید تا با ساده‌ترین مواد مثل تخم مرغ، شیر، شکر، بیکینگ پودر و... عطر و بویی دل‌انگیز در فضای خانه راه بیاندازید. امید است با داشتن کتاب «کیک 2 به روایت ساناز سانیا» دست به خلق جذاب‌ترین و خوشمزه‌ترین کیک‌ها بزنید.

(این کتاب دارای حجم بیش از 20 مگابایت هست، لطفا قبل از خرید، نسخه نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

در بخشی از کتاب کیک 2 به روایت ساناز سانیا می‌خوانیم:

با خمیرهای اسفنجی می توان انواع مختلفی از کیک و دسر را تهیه کرد. ترکیب خمیرهای اسفنجی در واقع، تخم مرغ، شکر، آرد و هوایی است که حین هم زدن مواد جذب می شود. کف تخم مرغ و شکر از عناصر کلیدی در ترکیبات این خمیر هستند. از مواد دیگری مانند بادام، پسته، گردو، شکلات، کره، میوه، زنجبیل، قهوه و وانیل را نیز می توان به ترکیب اضافه کرد.

سفیده تخم مرغ، حباب های هوا را با تشکیل ساختار غشای نیمه سخت به دام می اندازد. با ترکیب شدن تخم مرغ و شکر، مخلوط غلیظ می شود و حجم پیدا می کند. پس از این مرحله، باید آرد را بیافزایید و با لیسک هم بزنید. شاید ساده به نظر بیاید، اما یکی از دشوارترین مراحل همین مرحله است چرا که آرد اصلا نباید کف ظرف برود، در غیر این صورت گلوله شده و به سختی باز می شود.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
تکنیک‌هایی که در کیک پزی باید بدانید
روش‌های ترکیب مایه کیک
ترکیب مواد کیک
تزیین کیک
روش کار کردن با قیف‌های قنادی
پیش نیازها
کرم کاستارد
سبد ابریشمی
سس آلبالو
سس توت فرنگی
شهد ساده
تراشه شکلات
انواع گاناش
بیسکویت لیدی فینگر
خامه فرم گرفته
خامه شیرین
کرم باوارین هلو
خمیر تارت
کیک‌های اسفنجی به روایت ساناز سانیا
کیک اسفنجی
کیک اسفنجی شکلاتی
کیک اسفنجی قهوه
کیک تایوانی کستلا
چانتلی فریز توت فرنگی
کیک جنگل سیاه
کیک ژله‌ای میوه‌ای 
شارلوت توت فرنگی
کیک شیفون
کیک شیفون با کرم لیمو و رویه 7 دقیقه ای
رولت (پایه)
رولت شکلاتی
رولت کرم کاستارد
رولت شارلوت خامه‌ای 
پاند کیک کلاسیک
پاندکیک ماربل
پاند کیک با رویه مرنگ
چیزکیک به روایت ساناز سانیا
چیزکیک عسلی
چیزکیک ژاپنی
چیزکیک نیویورکی 
چیزکیک سن سباستین
چیزکیک دبل فومینگ
چیزکیک با تور ابریشمی
چیزکیک دو رنگ موکا
چیزکیک شکلات سفید با آلبالو
مونوچیزکیک گردویی
چیزکیک کیوی
کیک مون بلانک
تارت شکلات پنیری
تارت کرم پنیری
گلیزکارامل
تارت مون بلانک
تیرامیسو
تیرامیسو با بیسکویت لیدی فینگر
براونی
کیک شکلاتی
کیک شکلاتی با بادام پرک.
کیک شکلاتی گلوتن فری
کیک شکلاتی مغزدار
شهد کیک
کیک کرپ شکلاتی
موس کیک سه شکلاتی
کیک چای شیر
کیک پسته 
گتوی پسته
کیک گردویی
سس کارامل
سس شیره افرا
کیک سیب و گردو
کیک بادام و گلابی
کیک خرما و شکلات با سس باتراسکاچ
سس یاتراسکاچ
کیک کشمشی
کیک کدوحلوایی
کیک کدو حلوایی شکلاتی
کرم پنیری
کیک انجیر ادویه‌دار
کیک هویج
رویه پنیری
کیک سمولینای آلو
کیک باوارین هلو
کیک لیموترش
کارامل
کیک موز
رویه کاستارد
کیک سیب زمینی
دونات
سس شکلاتی
سس شکری
مواد میانی کاستارد مافین بلوبری
کاپ کیک شکلاتی
تاپینگ شکلاتی
کیک بستنی 
ترینه شکلات

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کیک 2 به روایت ساناز سانیا
نویسنده، ،
ناشر چاپی پویا سازان ساناز سانیا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات136
زبانفارسی
شابک978-964-7663-37-3
موضوع کتابکتاب‌های آموزش آشپزی
قیمت نسخه الکترونیک
250000 ت - 26.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کیک 2 به روایت ساناز سانیا

محمدپویا امینی
۱۴۰۱/۳/۲۲
فوق العاده دارای نکات کلیدی و فنون استادانه که کمتر نویسنده و مربی با این تفصیل و ریزبینی به اونا اشاره میکنه، کارای ساناز سانیا واقعا مفید هستن، با بکار بستن دستوراتش میتونم کیک‌هایی رو پختن اونا تجربه میخواد رو در زمان کوتاهتری بیاموزم
علی حکیمی
۱۴۰۱/۱۰/۴
دستورات کیک خانم مینایی همیشه برای پخت کیک‌های زیبا و خوش طعم عالی هستش. کتاب خوبیه. مطالعه‌اش به علم ترکیب مواد غذایی شما هم اضافه میکنه. کمی خلاقیت خودتون به همراه مطالعه این کتاب میتونه خیلی مفید باشه
olgouha 777
۱۴۰۰/۲/۱۴
واقعا عالی بود تمام انواع کیک موجوده البته هنوز درست نکردم ولی فکر میکنم خیلی خوب باشه با شناختی که از دستورات خانم مینایی دارم
Samira Tasdighian
۱۴۰۱/۷/۱۰
یکی از بهترینهااست رسپی در آشپزی و شیرینی پزی خیلی مهمه و ایشون همه نکات رو در کتابهاشون میارن ممنون
فهیمه آقایی
۱۴۰۲/۶/۲۶
این کتاب نیاز منو برای تولدها برآورده کرده، من زیاد با دستورات آشپزی خانم مینایی، درخشیدم
شادی درخشان راد
۱۴۰۲/۵/۱۲
کتاب فوق العاده عالی هس که کوچکترین و حرفه‌ای‌ترین نکات در آن ذکر شده توصیه میکنم حتما تهیه بشه.
محمد محسنی
۱۴۰۰/۹/۱
بی نهایت کیک‌ها بدمزه میشه. دستور پختاشون خوب نیست. حیف پول واقعا. واقعا متاسفم
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب کیک 2 به روایت ساناز سانیا

برای دریافت کتاب کیک 2 به روایت ساناز سانیا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.