معرفی و دانلود کتاب گام به گام نهم - کار و فناوری

عکس جلد کتاب گام به گام نهم - کار و فناوری
قیمت:
2300 تومان - 0.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گام به گام نهم - کار و فناوری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گام به گام نهم - کار و فناوری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گام به گام نهم - کار و فناوری

کتاب گام به گام نهم - کار و فناوری مجموعه‌ای آموزش‌محور، شامل درسنامه‌های جامع و پاسخ تمامی پرسش‌های کتاب درسی است که به شما کمک می‌کند بتوانید مطالب این درس را عمیق‌تر یاد بگیرید و در صورت لزوم با مراجعه به پاسخ تمرینات کتاب و مقایسه‌ی آن‌ها با پاسخ‌های خودتان، نکات بیشتری درباره‌ی درسنامه‌ها بیاموزید.

درباره‌ی کتاب گام به گام نهم - کار و فناوری

کار و فناوری یکی از عناوین درسی مهم این پایه است که به دانش‌آموزان کمک می‌کند پیرامون مهارت‌های شغلی و تولید و فناوری اطلاعات، آگاهی لازم را به دست بیاورند. تدوین این درس دارای چند هدف اصلی است که از آن جمله باید به ایجاد بلوغ حرفه‌ای در انتخاب شغل آینده، آموزش فرهنگ کار و تلاشگری، بالا بردن سواد کارآفرینی افراد و آموزش صحیح فناوری اطلاعات و کاربردهای آن در جهان مدرن امروز اشاره کرد.

در کتاب گام به گام نهم - کار و فناوری، نوشته‌ی عاطفه جعفری سیاوشانی و فاطمه نیتی، تمامی مطالب کتاب درسی را به‌شیوه‌ای جذاب و طبقه‌بندی‌شده یاد می‌گیرید و با دسترسی به پاسخ کامل بخش‌های کار کلاسی، کار غیر کلاسی و پرسش‌ها، خیالتان از بابت دانستن نکات ریز و درشت کتاب درسی راحت خواهد شد.

از آنجا که درسنامه‌های کتاب گام به گام نهم - کار و فناوری در کادری آبی قرار گرفته‌اند و از سایر بخش‌ها متمایز شده‌اند، دسترسی و مراجعه به آن‌ها برایتان بسیار ساده‌‌تر شده. در پایان باید گفت یادگیری مؤثر و منسجم این درس سرمایه‌گذاری ارزشمندی برای آینده‌ی شماست. این کتاب از سوی انتشارات خیلی سبز منتشر شده و در دسترس دانش‌آموزان پایه‌ی نهم متوسطه قرار دارد.

کتاب گام به گام نهم - کار و فناوری مناسب چه کسانی است؟

درس کار و فناوری یک درس مهم و راهبردی در آینده‌ی شغلی شماست، بنابراین این کتاب به تمامی دانش‌آموزان پایه‌ی تحصیلی نهم پیشنهاد می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

پودمان 1: الگوریتم
پودمان 2: ترسیم با رایانه
پودمان 3: سازوکارهای حرکتی
پودمان 4: برنامه‌نویسی
پودمان 5: هدایت تحصیلی حرفه‌ای
پودمان 6: برق
پودمان 7: تأسیسات مکانیکی
پودمان 8: عمران
پودمان 9: خودرو
پودمان 10: پایش رشد و...
پودمان 11: صنایع‌دستی... 

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گام به گام نهم - کار و فناوری
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات28
زبانفارسی
شابک978-622-230-518-5
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه اول
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گام به گام نهم - کار و فناوری

علیرضا ملک زاده
۱۴۰۳/۱/۱۳
باتشکر از نویسندگان و جمع آوری نمونه سوالات خیلی خوب با تمرینهای متنوع کمک خوبی به یادگیری بچه ها میکنه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب گام به گام نهم - کار و فناوری

برای دریافت کتاب گام به گام نهم - کار و فناوری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.