معرفی و دانلود کتاب گام به گام هشتم - کار و فناوری

برای دانلود قانونی کتاب گام به گام هشتم - کار و فناوری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گام به گام هشتم - کار و فناوری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گام به گام هشتم - کار و فناوری

کتاب گام به گام هشتم - کار و فناوری با همکاری عاطفه جعفری سیاوشانی، فاطمه نیتی و فاطمه رحیمی به تألیف رسیده و توسط انتشارات خیلی سبز در دسترس دانش‌آموزان پایه هشتم قرار گرفته است. این کتاب با درسنامه‌های دقیق و پاسخ به تمامی پرسش‌های مطرح شده در کتاب، منبع مناسبی برای مرور این درس محسوب می‌شود.

درباره‌ی کتاب گام به گام هشتم - کار و فناوری

کار و فناوری درسی است که جنبه‌های عملی لازم در زندگی را به شما آموزش می‌دهد. سواد فناوری اطلاعات شما را بالا می‌برد، درباره‌ی مشاغل مختلف توضیح می‌دهد و شما را با مهارت‌های عملی مختلف، مثل برنامه‌نویسی پایتون، کار با فلز، پرورش و نگهداری از گیاهان و حیوانات، صنایع دستی و... آشنا می‌کند. کاربرد مهم این درس راهنمایی شما برای انتخاب شغل مناسب در آینده است، پس آن را حسابی جدی بگیرید. کتاب گام به گام هشتم - کار و فناوری منبع کارآمدی برای مرور این درس به شمار می‌رود.

کتاب گام به گام هشتم - کار و فناوری تألیف مشترک عاطفه جعفری سیاوشانی، فاطمه نیتی و فاطمه رحیمی است که درسنامه‌های آموزشی و کاربردی و پاسخ پرسش‌های کتاب درس کار و فناوری را در اختیار شما می‌گذارد تا با مروری سریع بر مطالب این درس تسلط یابید.

معرفی و دانلود کتاب گام به گام هشتم - کار و فناوری

درسنامه‌های کتاب گام به گام هشتم - کار و فناوری به صورت درس به درس پودمان‌های کتاب را تحت پوشش قرار می‌دهد. مطالب پودمان‌ها خلاصه‌وار در این درسنامه‌ها در کادرهای آبی آمده است و مؤلفان تلاش کرده‌اند تمامی نکات و جزئیات مهم درس‌ها را در اختیار شما بگذارند. پس از آن به پاسخ تمامی بخش‌های تمرینی کتاب، کار کلاسی، کار غیرکلاسی، بارش فکری، پرسش و پژوهش دسترسی می‌یابید و خیالتان از بابت تمامی نکات ریز و درشت مطالب این کتاب راحت می‌شود.

کتاب گام به گام هشتم - کار و فناوری ذیل مجموعه کتاب‌های گام به گام دروس هشتم و به همت انتشارات خیلی سبز به انتشار رسیده است.

کتاب گام به گام هشتم - کار و فناوری برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان پایه هشتم مخاطبین این کتاب هستند.

فهرست مطالب کتاب

پودمان 1: شهروند الکترونیکی 1 ...
پودمان 2: شهروند الکترونیکی 2
پودمان 3: برنامه نویسی پایتون (2)
پودمان 4: الکترونیک
پودمان 5: کار با فلز
پودمان 6: صنایع دستی (بافت)
پودمان 7: پرورش و نگهداری از ...
پودمان 8: امور اداری و مالی
پودمان 9: معماری و سازه ...

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گام به گام هشتم - کار و فناوری
نویسنده، ،
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات30
زبانفارسی
شابک978-622-230-517-8
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه اول
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گام به گام هشتم - کار و فناوری

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب گام به گام هشتم - کار و فناوری

برای دریافت کتاب گام به گام هشتم - کار و فناوری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.