معرفی و دانلود کتاب گام به گام ششم ابتدایی - کار و فناوری

عکس جلد کتاب گام به گام ششم ابتدایی - کار و فناوری
قیمت:
۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گام به گام ششم ابتدایی - کار و فناوری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گام به گام ششم ابتدایی - کار و فناوری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گام به گام ششم ابتدایی - کار و فناوری

کتاب گام به گام ششم ابتدایی - کار و فناوری، نوشته‌ی فاطمه نیتی و عاطفه جعفری سیاوشانی، یک مجموعه درسنامه‌ی کامل، با تمرکز بر مباحث کتاب درسی است که شما را با صفر تا صد مطالب این درس آشنا می‌کند. علاوه‌بر این، کتاب فوق با داشتن پاسخنامه‌ی تشریحی برای پرسش‌های کتاب درسی، در جهت کسب یک نمره‌ی عالی در این درس به دانش‌آموزان کمک می‌کند.

درباره‌ی کتاب گام به گام ششم ابتدایی - کار و فناوری

در کتاب گام به گام ششم ابتدایی - کار و فناوری که طبق آخرین تغییرات کتاب درسی تدوین شده، می‌توانید همه مطالب کاربردی را با بیانی ساده و خلاصه بیاموزید و خیال خود را از بابت یادگیری کامل مباحث این درس راحت کنید. پیشنهاد می‌شود پیش از مراجعه به پاسخ‌های انتهای کتاب، جواب‌های خود را یادداشت کرده و سپس آن‌ها را با پاسخنامه مقایسه کنید. با مطالعه‌ی این منبع کمک آموزشی دیگر نیازی به مرور کتاب درسی یا منابع آموزشی دیگر نخواهید داشت.

کتاب گام به گام ششم ابتدایی - کار و فناوری نوشته‌ی فاطمه نیتی و عاطفه جعفری سیاوشانی است که انتشارات خیلی سبز آن را منتشر کرده و در دسترس دانش‌آموزان قرار داده است.

کتاب گام به گام ششم ابتدایی - کار و فناوری مناسب چه کسانی است؟

این کتاب مناسب دانش‌آموزان پایه‌ی ششم است که قصد دارند درس کار و فناوری را به‌طور کامل بیاموزند و بهترین نمرات را برای آن کسب کنند.

فهرست مطالب کتاب

بخش 1: فناوری اطلاعات ...
درس 1: آشنایی با اجزای رایانه
درس 2: تایپ و نوشتن در رایانه
درس 3: الگوریتم (روندنما)
درس 4: برنامه‌نویسی
بخش 2: کار
درس 5: هنرهای دستی
درس 6: کار با چوب و فلز
درس 7: تهیه‌ی غذا (سالاد سبز)

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گام به گام ششم ابتدایی - کار و فناوری
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات20
زبانفارسی
شابک978-622-230-515-4
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب گام به گام ششم ابتدایی - کار و فناوری

برای دریافت کتاب گام به گام ششم ابتدایی - کار و فناوری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.