معرفی و دانلود کتاب گام به گام هشتم - عربی

عکس جلد کتاب گام به گام هشتم - عربی
قیمت:
۱۱,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گام به گام هشتم - عربی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گام به گام هشتم - عربی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گام به گام هشتم - عربی

کتاب گام به گام هشتم - عربی توسط کیارش پورمهدی و زهرا خردمند به تألیف رسیده و دربرگیرنده‌ی درسنامه‌های خلاصه و جامع، نمونه سوالات امتحانی و پاسخ پرسش‌های کتاب درسی عربی برای دانش‌آموزان پایه هشتم است. با مطالعه‌ی این کتاب، درس عربی را سریع‌تر مطالعه و مرور می‌کنید و با در دست داشتن پاسخ پرسش‌های کتاب، با خیال راحت در آزمون‌های پایان ترم حاضر می‌شوید.

درباره‌ی کتاب گام به گام هشتم - عربی

کتاب گام به گام هشتم - عربی با همکاری کیارش پورمهدی و زهرا خردمند گردآوری و تدوین شده است و درسنامه‌های کاربردی، نمونه سوالات امتحانی درس به درس، پاسخ تمرین‌های کتاب درسی عربی را به همراه نمونه سوالات دو نیم ترم و پاسخنامه‌ی بارم‌بندی‌شده‌شان در اختیار دانش‌آموزان پایه هشتم قرار می‌دهد.

درسنامه‌های کتاب گام به گام هشتم - عربی به صورت درس به درس طبقه‌بندی شده و شامل بخش‌های لغات، متن و قواعد است. بخش لغات هر آنچه که لازم است درباره‌ی لغات بدانید، از معنی لغات، مترادف و متضاد و جمع‌های مکسر را در اختیار شما می‌گذارد. معنی متن به دو شیوه‌ی کلمه به کلمه و ترجمه‌ی جملات آمده و قواعد هر درس نیز در قالب نمودارها و جداول مختلف ارائه شده است. همچنین تمامی تمرینات کتاب درسی با ذکر صفحه پاسخ داده شده‌اند.

معرفی و دانلود کتاب گام به گام هشتم - عربی

در پایان هر درس نمونه سوالات امتحانی قرار دارد که به ارزیابی آموخته‌های شما کمک می‌کند. پاسخ این سوالات به همراه بارم مربوط به هر پاسخ نیز در ادامه آمده است.

در انتهای کتاب گام به گام هشتم - عربی جدول بارم‌بندی آورده شده که میزان اهمیت هر مهارت درس عربی را برایتان مشخص می‌کند. در کنار این جدول، دو آزمون امتحانی نوبت اول و دوم شبیه‌سازی شده است تا با استفاده از آن برای شرکت در این امتحانات آمادگی کامل کسب کنید و با مطالعه‌ی پاسخنامه‌ی این آزمون‌ها با طریقه‌ی پاسخگویی به امتحانات پایان‌ ترم درس عربی پایه هشتم آشنا شوید.

کتاب گام به گام هشتم - عربی مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کسب آمادگی دانش‌آموزان پایه هشتم بر درس عربی این پایه پیشنهاد می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

الدَّرْسُ الْأَوَّلُ: مُراجعة دروس ...
الدَّرْسُ الثَّانِی: أَهَمَیَّةُ اللُّغَةِ الْعُرَبِیَّةِ
الدَّرْسُ الثَّالِثُ: مِهْنَتُکَ فِی الْمُسْتَقْبَلِ
الدَّرْسُ الرَّابِعُ: التَّجْرِبَةُ الْجَدِیدَةُ
الدَّرْسُ الْخَامِسُ: الصَّدَاقَةُ
الدَّرْسُ السَّادِسُ: فِی السَّفَرِ
الدَّرْسُ السَّابِعُ: أَرْضُ اللَّهِ وَاسِعَةٌ
الدَّرْسُ الثَّامِنُ: الْإِعْتِمَادُ عَلَى النَّفْسِ
الدَّرْسُ التَّاسِعُ: السَّفْرَةُ الْعِلْمِیَّةُ
الدَّرْسُ الْعَاشِرُ: الْمَرَاقِدُ الدِّینِیَّةُ
آزمون‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گام به گام هشتم - عربی
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات74
زبانعربی
شابک978-622-230-517-8
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه اول
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گام به گام هشتم - عربی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب گام به گام هشتم - عربی

برای دریافت کتاب گام به گام هشتم - عربی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.