معرفی و دانلود کتاب سفیر درد

عکس جلد کتاب سفیر درد
قیمت:
۱۵۰۰۰ 7500 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سفیر درد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سفیر درد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سفیر درد

کتاب سفیر درد نوشته‌ی زهرا خردمند، درباره‌ی دختری است که در دوران ارباب سالاری زندگی می‌کند و ارباب با ظلمی که در حق خانواده‌اش روا می‌دارد، مسیر زندگی او را برای همیشه تغییر می‌دهد، آن هم به بدترین شکل ممکن!

درباره‌ی کتاب سفیر درد:

این رمان جذاب و خواندنی در روزگار ارباب سالاری رخ می‌دهد و شخصیت اصلی داستان، دختر بچه‌ی زیبایی به نام کتایون است که فقط هشت سال دارد. ارباب ظالم، زندگی او و خانواده‌اش را نابود می‌کند و بدترین اتفاق‌ها برای کتایون رخ می‌دهد و تبعیض و نابرابری جنسیتی زندگی این دختر را ویران می‌سازد.

شخصیت اصلی رمان سفیر درد چندین بار به دلیل تبعیض جنسیتی در زندگی خصوصی و جامعه در موقعیت‌های دشوار قرار می‌گیرد و با وجود تمام تلاش‌هایی که می‌کند نمی‌تواند زندگی خود را سروسامان دهد.

اکنون چندین دهه از اتفاقات این کتاب می‌گذرد اما کتایون همچنان مشکلاتی را که در جوانی تجربه کرده است مانند روز اول احساس می‌‌کند و غمی را با خود حمل می‌نماید. او دیگر می‌داند غم و اندوه به پایان رسیده است اما آیا کتایون سالخورده می‌تواند از سایه‌ی سنگین گذشته رهایی یابد؟!

کتاب سفیر درد مناسب چه کسانی است؟

این رمان جذاب به مشکلات زنان در بخش خاصی از تاریخ ایران می‌پردازد که می‌تواند برای کسانی که دغدغه‌ی مسائل اجتماعی دارند جالب باشد.

با زهرا خردمند بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده و مترجم بیشتر در ژانر عاشقانه، اجتماعی و تخیلی فعالیت می‌کند و به بیشتر به عنوان حامی حقوق کودکان کار، حقوق بشر، حقوق زنان و برابری جنسیتی و... شناخته می‌شود. از میان آثار خردمند می‌توان به کتاب تألیفیِ عشق تا پناهندگی و همچنین ترجمه‌ی کتاب چگونه طراح مد شویم اشاره کرد.

در بخشی از کتاب سفیر درد می‌خوانیم:

لحظه‌های بسیار سختی برای یک مادر بود که شاهد ازدواج دختر خردسالش با یک مرد شصت ساله باشد در آن لحظه بانو که دیگر امیدی به رهایی دخترش از دست خان نداشت، تفنگ را به سمت دخترش گرفت، تا با مرگش، او را از سرنوشت سیاهی که در عمارت به انتظارش بود، نجات دهد.

آن قدر آن لحظه برایش پر درد بود، که داغ فرزندش را بر عروسی‌ با شیطان ترجیح می‌داد، اما او شهامت ابراهیم را نداشت که اسماعیلش را قربانی کند برای همین تکه‌ای هیزم سرخ از زیر دیگ برداشت و خودش را به آتش کشاند. صحنه دردناکی بود، کتایون هرگز نتوانست آن صحنه را فراموش کند؛ خشم و نفرتش به ارباب هزار برابر شد.

اگر چه مرگ بانو نتوانست جلوی تصمیم بی‌شرمانه خان و ازدواج با آن کودک خردسال را بگیرد، اما چند روزی آن را به تعویق انداخت. پدر و مادرِ نادر نیز نزد ارباب رفتند و با التماس و خواهش خواستند تا آن‌ها را برای کار در عمارت بپذیرد و با پیشکش کردن فرش‌های زیبایی که نتیجه سال‌ها تلاش شبانه‌روزی و بی‌خوابی مادر نادر بود، توانستند نظر خان را جلب کنند.

مادر نادر قالیبافِ بسیار ماهر و چیره دستی بود و بارها مجبور شده بود به راحتی و رایگان فرش‌هایی که گره به گره آن را به سختی پیوند داده بود دو دستی تقدیم خان کند. سال‌ها طول می‌کشید تا با هزاران گره‌ای که پینه به دستان ظریف زنانه‌اش نشانده بود، فرشی ببافد و بعد از اتمام، عمر خوشحالی‌اش چند ساعت بیشتر طول نمی‌کشید که باید فوری به عمارت فرستاده می‌شد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سفیر درد
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات آفرینش مهر
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات77
زبانفارسی
شابک978-622-741401-1
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
۱۵۰۰۰ 7500 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سفیر درد

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب سفیر درد

برای دریافت کتاب سفیر درد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.