معرفی و دانلود کتاب گام به گام هشتم - فارسی

عکس جلد کتاب گام به گام هشتم - فارسی
قیمت:
۱۱,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گام به گام هشتم - فارسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گام به گام هشتم - فارسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گام به گام هشتم - فارسی

کتاب گام به گام هشتم - فارسی کتاب آموزشی انتشارات خیلی سبز به تألیف آزاده ممتازپور، طیبه فتاحی و فاطمه افضل خانی است که مجموعه‌ی درسنامه‌های جامع و کارآمد، نمونه سوالات امتحانی و پاسخنامه‌ی کاملی از پرسش‌های کتاب درسی فارسی پایه هشتم را به دانش‌آموزان ارائه می‌دهد. با مطالعه‌ی این کتاب، درس فارسی را سریع‌تر و بهتر یاد می‌گیرید و با در دست داشتن پاسخ پرسش‌های کتاب، خیالتان از تمامی بخش‌های این درس راحت می‌شود.

درباره‌ی کتاب گام به گام هشتم - فارسی

کتاب گام به گام هشتم - فارسی با همکاری آزاده ممتازپور، طیبه فتاحی و فاطمه افضل خانی به تألیف درآمده و ذیل مجموعه کتاب‌های گام به گام دروس هشتم، به همت انتشارات خیلی سبز در دسترس دانش‌آموزان پایه هشتم قرار گرفته است. این کتاب در برگیرنده‌ی درسنامه‌ی خلاصه و کاربردی به همراه نمونه سوالات امتحانی و پاسخ پرسش‌های کتاب درسی فارسی هشتم است.

درسنامه‌ی کتاب گام به گام هشتم - فارسی به صورت طبقه‌بندی شده تاریخ ادبیات، واژگان و آرایه‌های کتاب درسی فارسی هشتم را در اختیار شما می‌گذارد. تمامی نکات مهم برای امتحانات و نکات لازم برای پرهیز از اشتباهات رایج در این درسنامه گنجانده شده است. پاسخ سوالات خودارزیابی، گفت‌وگو، بخش فعالیت نوشتاری و فرصتی برای اندیشیدن نیز در این درسنامه آمده تا هیچ مطلبی را از قلم نیندازید.

معرفی و دانلود کتاب گام به گام هشتم - فارسی

نمونه سوالات امتحانی مربوط به هر درس، به همراه ریز بارم‌بندی این سوالات و پاسخنامه‌ی دقیقشان در پایان هر درس ارائه شده است. در نهایت، در آخر کتاب نمونه سوالات امتحانی نوبت اول و دوم نیز همراه با جدول بودجه‌بندی نمرات آمده که میزان اهمیت هر بخش از کتاب را به تفکیک نیمه‌ی اول و دوم کتاب در این آزمون‌ها مشخص می‌کند. پاسخ به این سوالات با رعایت الگوی تصحیح اوراق امتحانات آورده شده تا کاملاً با پاسخ‌های لازم برای کسب نمره‌ی کامل آشنا باشید و با آمادگی کامل در این امتحانات شرکت کنید.

کتاب گام به گام هشتم - فارسی برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان پایه هشتم با مطالعه‌ی این کتاب راحت‌تر و سریع‌تر بر درس فارسی تسلط می‌یابند.

فهرست مطالب کتاب

نگاهی به تاریخ ادبیات
ستایش: به نام خدایی که جان آفرید
درس 1: پیش از این‌ها
درس 2: خوب جهان را ببین!
درس 3: ارمغان ایران
درس 4: سفر شکفتن
درس 5: درس آزاد
درس 6: راه نیک‌بختی
درس 7: آداب نیکان
درس 8: آزادگی
درس 9: نوجوان باهوش / آشپززاده‌ی ...
درس 10: قلم سحرآمیز / دو نامه
درس 11: پرچم داران
درس 12: شیر حق
درس 13: ادبیات انقلاب
درس 14: یاد حسین ع
درس 15: درس آزاد
درس 16: پرنده آزادی / کودکان سنگ
درس 17: راه خوشبختی
نیایش: الهی
آزمون‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گام به گام هشتم - فارسی
نویسنده، ،
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات74
زبانفارسی
شابک978-622-230-517-8
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه اول
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گام به گام هشتم - فارسی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب گام به گام هشتم - فارسی

برای دریافت کتاب گام به گام هشتم - فارسی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.