معرفی و دانلود کتاب گام به گام هشتم - مطالعات اجتماعی

عکس جلد کتاب گام به گام هشتم - مطالعات اجتماعی
قیمت:
۱۴,۷۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گام به گام هشتم - مطالعات اجتماعی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گام به گام هشتم - مطالعات اجتماعی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گام به گام هشتم - مطالعات اجتماعی

کتاب گام به گام هشتم - مطالعات اجتماعی با همکاری مهرداد مصطفایی، نگار مروتی و زهرا خردمند به تألیف درآمده است. این کتاب منبعی آموزشی شامل درسنامه‌های خلاصه و کامل، نمونه سوالات امتحانی و پاسخنامه‌ی پرسش‌های کتاب درسی مطالعات اجتماعی برای دانش‌آموزان پایه هشتم محسوب می‌شود که تمامی مطالب لازم برای کسب نمره‌ی کامل را ارائه می‌کند.

درباره‌ی کتاب گام به گام هشتم - مطالعات اجتماعی

درس مطالعات اجتماعی مجموعه‌ای از مطالب لازم برای رسیدن به درکی اجتماعی از جهان را ارائه می‌دهد و شما را با مسائل مهمی از جمله ساختار دولت و وظایف آن، آسیب‌های اجتماعی رایج، نقش رسانه‌ها در زندگی از یک طرف و دوره‌های تاریخی مهم ایران از طرف دیگر آشنا می‌کند. در کنار این مباحث، مختصری از ویژگی‌های طبیعی و انسانی ایران، منطقه و کل قاره‌ی جهان را در اختیار شما می‌گذارد.

کتاب گام به گام هشتم - مطالعات اجتماعی حاصل همکاری مهرداد مصطفایی، نگار مروتی و زهرا خردمند است و ذیل مجموعه کتاب‌های گام به گام دروس هشتم، به همت انتشارات خیلی سبز روانه‌ی بازار کتاب شده. این کتاب مجموعه‌ی درسنامه‌های مختصر و کاربردی، پاسخ‌های دقیق به پرسش‌های کتاب درسی مطالعات اجتماعی پایه هشتم و نمونه سوالات امتحانی این درس به همراه پاسخنامه‌ی این سوالات را به شما ارائه می‌دهد و منبع آموزشی کاملی برای یادگیری درس مطالعات اجتماعی و کسب آمادگی برای شرکت در امتحانات پایانی این درس محسوب می‌شود.

معرفی و دانلود کتاب گام به گام هشتم - مطالعات اجتماعی

درسنامه‌های آموزشی کتاب گام به گام هشتم - مطالعات اجتماعی به صورت درس به درس طبقه‌بندی شده و مطالب مهم هر درس را در قالب نکات و نمودارها در اختیار شما می‌گذارد و مطالعه و مرور را برایتان سریع‌تر و آسان‌تر می‌کند. در کنار این نکات، پاسخ کامل بخش‌های «سوال متن»، «به کار ببندیم» و فعالیت‌های این دروس را نیز ارائه می‌دهد تا خیالتان از تمامی مطالبی که در کتاب مورد اشاره قرار گرفته است، راحت باشد.

در پایان هر درس نمونه سوالات امتحانی مربوط به آن، به همراه ریز بارم‌بندی این سوالات و پاسخنامه‌ی مختصر و دقیقی ارائه شده است. این سوالات خط به خط مطالب کتاب درسی را تحت پوشش قرار می‌دهند. در نهایت، در آخر کتاب نمونه سوالات امتحانی نوبت اول و دوم نیز همراه با جدول بودجه‌بندی نمرات قرار گرفته که میزان اهمیت هر درس را به تفکیک امتحانات کتبیِ پایانی نیمه‌های اول و دوم و شهریور مشخص می‌کند. پاسخ به این سوالات با ذکر میزان نمره‌ی هر کلمه همراه است تا با پاسخ‌های لازم برای کسب نمره‌ی کامل آشنا شوید و با آمادگی کامل در امتحانات پایانی شرکت کنید.

کتاب گام به گام هشتم - مطالعات اجتماعی برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان پایه هشتم با مطالعه‌ی این کتاب تسلط کاملی بر درس مطالعات اجتماعی کسب می‌کنند.

فهرست مطالب کتاب

درس 1: تعاون (1)
درس 2: تعاون (2)
درس 3: ساختار و تشکیلات دولت
درس 4: وظایف دولت
درس 5: آسیب‌های اجتماعی و ...
درس 6: قوه قضائیه
درس 7: ارتباط و رسانه
درس 8: رسانه‌ها در زندگی ما
درس 9: ظهور اسلام در ...
درس 10: از رحلت پیامبر تا ...
درس 11: ورود اسلام به ایران
درس 12: عصر طلایی فرهنگ و ...
درس 13: غزنویان، سلجوقیان ...
درس 14: میراث فرهنگی ایران در ...
درس 15: حمله چنگیز و تیمور ...
درس 16: پیروزی فرهنگ بر ...
درس 17: ویژگی‌های طبیعی آسیا
درس 18: ویژگی‌های انسانی و ...
درس 19: ویژگی‌های منطقه‌ی ...
درس 20: ایران و منطقه‌ی ...
درس 21: ویژگی‌های طبیعی ... اروپا
درس 22: ویژگی‌های طبیعی ... آفریقا
درس 23: قاره آمریکا
درس 24: قاره استرالیا و اقیانوسیه
آزمون‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گام به گام هشتم - مطالعات اجتماعی
نویسنده، ،
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات91
زبانفارسی
شابک978-622-230-517-8
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه اول
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب گام به گام هشتم - مطالعات اجتماعی

برای دریافت کتاب گام به گام هشتم - مطالعات اجتماعی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.