معرفی و دانلود کتاب گام به گام چهارم ابتدایی - آموزش قرآن

عکس جلد کتاب گام به گام چهارم ابتدایی - آموزش قرآن
قیمت:
۲,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گام به گام چهارم ابتدایی - آموزش قرآن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گام به گام چهارم ابتدایی - آموزش قرآن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گام به گام چهارم ابتدایی - آموزش قرآن

کتاب گام به گام چهارم ابتدایی - آموزش قرآن، نوشته‌ی زهرا شریعتی و زهره حیدری یک مجموعه درسنامه‌ی هدفمند، با تمرکز بر مباحث کتاب درسی و حل کامل و راهبردی تمرینات درس آموزش قرآن کریم است که با هدف تقویت مهارت‌ روخوانی و ترجمه در دانش‌آموزان این مقطع تحصیلی تهیه و تدوین شده است.

درباره‌ی کتاب گام به گام چهارم ابتدایی - آموزش قرآن

قرآن کریم ارزشمندترین دارایی معنوی هر مسلمان است و یادگیری روخوانی صحیح و ترجمه‌ی آن به ما کمک می‌کند که با مفاهیم ارزشمند نهفته در این کتاب آسمانی انس و الفت بیشتری پیدا کنیم. بنابراین اگر زمان خود را، که سرمایه‌ی مهم زندگی ماست، به یادگیری عمیق‌تر قرآن کریم اختصاص دهیم، نتایج مادی و معنوی آن را در آینده‌ای نزدیک در ابعاد گوناگون زندگی خود خواهیم دید. در حقیقت کتاب گام به گام چهارم ابتدایی - آموزش قرآن به شما کمک می‌کند در مسیر یادگیری آسان و دقیق قرآن کریم قرار بگیرید و بر دروس مختلف کتاب درسی خود تسلط کافی پیدا کنید.

این کتاب شامل کامل‌ترین پاسخ تمرینات و سوالات ارزشیابی کتاب درسی شماست که هر بخش از آن را ورق بزنید، با اطلاعاتی مفید مواجه خواهید شد. از دیگر مباحث مفید کتاب، یادآوری قواعد سال‌های گذشته است که به جمع‌بندی هرآنچه در این مقطع تحصیلی نیاز دارید می‌انجامد و آزمون‌های نوبت اول و دوم آن آمادگی هرچه‌بیشتر شما را برای امتحانات پایان هر نیمسال تضمین می‌کند.

لازم به ذکر است، در کنار هر بخش از کتاب صفحه‌ی مربوط به همان بخش در کتاب درسی ذکر شده تا به راحتی بتوانید به آن مراجعه کنید. کتاب گام به گام چهارم ابتدایی - آموزش قرآن، نوشته‌ی زهرا شریعتی و زهره حیدری‌ست که انتشارات خیلی سبز آن را منتشر کرده است.

کتاب گام به گام چهارم ابتدایی - آموزش قرآن مناسب چه کسانی است؟

این کتاب به دانش‌آموزان چهارم ابتدایی که می‌خواهند در زمینه‌ی روخوانی و ترجمه‌ی قرآن کریم پیشرفت کنند و پایه‌ی درس عربی خود را برای مقاطع بالاتر تقویت نمایند، توصیه می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

درس 1: یادآوری قواعد سال‌های...
درس 2: سوره‌ی تغابن
درس 3: سوره‌ی ابراهیم
درس 4: سوره‌ی واقعه
درس 5: سوره‌ی آل عمران
درس 6: سوره اسراء
درس 7: آشنایی با خط قرآن...
درس 8: سوره‌‌ی آل عمران
درس 9: سوره‌ی بقره
درس 10: سوره‌ی هود
درس 11: سوره‌ی ملک
درس 12: سوره‌‌ی آل عمران
درس 13: سوره‌ی نمل
درس 14: سوره‌ی یوسف
درس 15: سوره‌ی عبس
درس آخر: قرآن در تابستان
آزمون‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گام به گام چهارم ابتدایی - آموزش قرآن
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک978-622-230-513-0
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گام به گام چهارم ابتدایی - آموزش قرآن

اباذر ثاقبی زاده
۱۴۰۲/۸/۱۳
کتابی بسیار مفید و عالی جهت قرآن چهارم
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب گام به گام چهارم ابتدایی - آموزش قرآن

برای دریافت کتاب گام به گام چهارم ابتدایی - آموزش قرآن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.