معرفی و دانلود کتاب گرگ‌های سیاه - جلد دوم

عکس جلد کتاب گرگ‌های سیاه - جلد دوم
قیمت:
۴۰۰۰۰ 20000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گرگ‌های سیاه - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گرگ‌های سیاه - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گرگ‌های سیاه - جلد دوم

کتاب گرگ‌های سیاه - جلد دوم به قلم کیت الیوت، ادامه‌ی جلد اول از مجموعه گرگ‌های سیاه است که به روایت داستان کیلس، فرمانده گرگ‌های سیاه می‌پردازد که تبعید شده اما برای نجات فرزند شاه بازمی‌گردد.

جلد اول کتاب گرگ‌های سیاه در این بخش به پایان رسید:

«من و تو به داخل دیگ آب‌ جوشی پرتاب شدیم و اونا تا آخرین قطره‌ای که بتونند از ما بیرون می‌کشند.»

یکی از دستانش را دور سارای قرار داد و آن‌ها هر دو یکدیگر را نگه داشتند. آنجا چیزی بود که سارای به آن اعتماد داشت؛ ضربان قلب جیل محکم و صادقانه بود.

«به این معنیه که ما هشت شب آرامش رو پشت سر گذاشتیم. حالا خانواده من و تو می‌تونند چیزی رو که بهاش رو پرداخت کردند، به دست بیارن.»

کیت الیوت (Kate Elliott) در کتاب گرگ‌های سیاه (Black Wolves) داستان زندگی کیلس را به تصویر می‌کشد. فرمانده‌‌ای، که 22 سال است شاه خود و همراه با آن جایگاهش را نیز از دست داده است. حال شاه کشته شده، گرگ‌های سیاه قلع و قمع شده‌اند و کیلس به عنوان یک تبعیدی در سرزمینی بسیار دورتر از کاخی که روزی محافظتش را بر عهده داشته، زندگی می‌کند، تا زمانی که خواهر شاه مرده نزد او می‌آید و از او کمک می‌خواهد.

در بخشی از کتاب گرگ‌های سیاه می‌خوانیم:

در پله پایینی صندلی شاه سه صندلی برای هرکدام از پسرانش قرار داشت. در پله پایین‌تر، نُه صندلی برای قضات که محافظان نامیده می‌شدند. وظیفه آنان نظارت بر محکمه‌ها بود. هر صندلی، کوسنی با رنگ متفاوت داشت تا نماینده‌ نه ایالت سرزمین صد باشد؛ سبز برای ایالت مار؛ آبی آسمانی برای اولواوسان؛ نقره‌ای برای ساردیا؛ قرمز برای هرلیا؛ طلایی برای تریاینه؛ قهوه‌ای برای ایستریا؛ بنفش برای هلدیا؛ مشکی برای ارو و سفید برای آفریا؛ امروز فقط پنج قاضی حاضر بودند که سه نفر را دانارا تا به حال ندیده بود و نمی‌شناخت.

خیلی جوان به‌ نظر می‌رسیدند؛ دو نفرشان حتی یک تار موی خاکستری در سر نداشتند. در دوران آنجیهوش نگهبانان قاضی همیشه بزرگسالانی بودند که به‌ دلیل سابقه استثنایی در راستگویی و عقل انتخاب می‌شدند. در پله‌ پایین قضات، فرمانده اعظم اولیار و سه ژنرال دیگر به نمایندگی از ارتش روی چهارپایه‌های اردوگاهی ایستاده بودند. در آخرین پله شش مارشال کلانتر اجازه داشتند روی کوسنی بنشینند. او آخرین فردی بود که رسیده بود. همان‌طور که برنامه‌ریزی کرده بود.

درباری‌ها و عالی‌رتبه‌ها منتظر شاه و شاهزادگان بودند تا مجمع حضار در تالار کامل شود. دست‌کم پانصد یا ششصد نفر بودند. هرکس که آرزو داشت روزی برای خود کسی شود، اینجا بود. این جماعت از انرژی مردانی لبریز بود که حاضر بودند حالا که شاه برگشته بود چشمان برادرانشان را دربیاورند تا خود را یک پله در قصر بالاتر ببرند. درست میان آن آشوب ایستاد. تا جماعت او را دیده و قدم به عقب گذارند. احترام گذاشتن چیزی نبود که دانارا را راضی کند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گرگ‌های سیاه - جلد دوم
نویسنده
مترجمحانیه مالمیر
ناشر چاپیانتشارات طلوع ققنوس
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات471
زبانفارسی
شابک978-600-97576-4-0
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی، کتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
۴۰۰۰۰ 20000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گرگ‌های سیاه - جلد دوم

جواد جمشیدی
۱۴۰۱/۵/۴
کتاب خیلی خوبی بود و از قسمت اول مهیج نر بود البته باید ببنیم ادامه چی میشه
مدتی هست که همه نویسندگان عزیز دارن سبک کتاب ترانه یخ و آتش رو ادامه میدن به این صورت که جنگ‌های قدرت در اول داستان شکل میگیره و بعد خطر اصلی از جایی که هیچکس انتظار نداره سر میرسه مثل کتاب میدگارد، البته تا اینجای داستان چون ما درون ذهن پر بار آقای صالحی عزیز نیستیم
و در اخر بازهم ممنون از کتابراه
محمدعلی احمدپور
۱۴۰۲/۳/۳۰
با تشکر از عوامل سایت کتابراه برای انتخاب وافزودن چنین کتاب‌هایی مانند مجموعه گرگهای سیاه....
این مجموعه که تا الان جلد دومش رو خوندم واقعا زیبا بود!!
من که خودم موقعی که کتاب رو میخوندم توی بعضی از قسمتها واقعاً به همراه داستان تپش قلبم بالا می‌رفت و
خیلی مشتاقانه منتظر جلد بعدی هستم و امیدوارم هرچه سریعتر این این داستان رو بتونم تموم کنم...
wonder minded
۱۳۹۸/۱۰/۲۵
من دنبال مدل کتابایی هستم که فاتزی و تخیلی و رویدادش مال دوران قدیمه و اصل ژانر جنگاوری باشه و از داستان قشنگی برخوردار باشه علاقه‌ای به ژانر رومانتیک ندارم
کتابایی مثل جلاد لاغر یا جنگاوران جوان
میشه چنتا مثال بزنید
این کتاب گرگ‌های سیاه همینطوریه؟
سهیل ارشین ساتان
۱۳۹۹/۲/۱۱
واقعا عالی من اکثر کتاب‌های فانتزی قوی و خواندم ولی این کتاب جزو بهترین هاست اصلا فکر نمیکردم انقدر جذاب باشه عحب دنیای جذابی خلق کرده نویسنده عالی
عباس نظری زنگنه
۱۳۹۸/۷/۲۳
کتاب جالبی بود. صحنه سازی و درآمیختن داستانها در هم تا رسیدن به یک چارچوب واحد بسیار زیبا انجام شده بود. امیدوارم ادامه داستان زودتر چاپ بشه
پروانه پورعباسی
۱۳۹۹/۴/۲۵
موضوعش خوب بود ولی ترجمه ضعیفی داشت. چرا جلدای دیگش نیست و کتابها ناقص گذاشته میشن تو کتابراه؟
کوروش تیمورنژاد
۱۴۰۱/۴/۶
چرا جلد سومش نمیاد. توضیحاتش در رابطه با دنیای داستان کم بود ولی کتاب خوب و جذابی بود مخصوصا شخصیت فرمانده کلیس
maryam nazemi
۱۳۹۸/۷/۶
هرچند ترجمه همچنان در ویراستاری ضعف داشت ولی روی هم رفته جذابیت کتاب حفظ شده بود بقیه جلد‌ها کی میاد؟
محمد حسین نامور
۱۳۹۹/۹/۸
کتاب خوبی بود ولی ترجمه خوبی نداشت
و جلد سوم هنوز چاپ نشده وهنوز مانده تا ترجمه بشه
اراس کریمی
۱۳۹۹/۷/۲۵
عالیییییییی👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه کتاب گرگ‌های سیاه - جلد دوم

برای دریافت کتاب گرگ‌های سیاه - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.