معرفی و دانلود کتاب گرگوشک؛ گرگ کوچولو در خانواده‌ی خرگوش‌ها

عکس جلد کتاب گرگوشک؛ گرگ کوچولو در خانواده‌ی خرگوش‌ها
قیمت:
39000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گرگوشک؛ گرگ کوچولو در خانواده‌ی خرگوش‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گرگوشک؛ گرگ کوچولو در خانواده‌ی خرگوش‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گرگوشک؛ گرگ کوچولو در خانواده‌ی خرگوش‌ها

کتاب گرگوشک؛ گرگ کوچولو در خانواده‌ی خرگوش‌ها متفاوت‌ترین قصه‌ای‌ست که درمورد یک گرگ خواهید شنید! ایمی دایکمن، نویسنده‌ی این داستان کودک، از ماجرای خانواده‌ی خرگوش‌های می‌گوید که به تازگی یک بچه گرگ را به سرپرستی گرفته‌اند! اما آیا آن‌ها درست می‌دانند گرگ‌ها چه‌جور موجوداتی هستند؟ نکند خطری خانواده‌ی خرگوشیان را تهدید کنند؟

درباره‌‌ی کتاب گرگوشک؛ گرگ کوچولو در خانواده‌ی خرگوش‌ها

هر چه قصه و داستان درمورد بدجنسی گرگ‌ها و شکار خرگوش‌ها شنیده‌اید کنار بگذارید! ایمی دایکمن (Ame Dyckman) نویسنده‌ی کتاب گرگوشک؛ گرگ کوچولو در خانواده‌ی خرگوش‌ها (Wolfie the Bunny) یک داستان ویژه از بامزه‌ترین گرگ دنیا را برای ما خواهد گفت.

خانواده‌ی خرگوش‌ها از تغییر جدیدی که در زندگی‌شان رخ داده حسابی ذوق‌زده‌اند. آن‌ها به‌تازگی یک فرزند کوچولو را به سرپرستی گرفته‌اند. فرزندی که قدری با آن‌ها تفاوت دارد. او درحقیقت یک بچه گرگ است! آن‌ها یک روز این بچه گرگ را در سبدی جلوی خانه‌شان پیدا می‌کنند و تصمیم می‌گیرند نام او را ولفی بگذارند. اما هیچ‌کس درست از این که گرگ‌ها چه اخلاقی دارند خبر ندارد، هیچ‌کس جز دات، دختر خانواده. او فکر می‌کند ولفی، برادرخوانده‌ی گرگش، همیشه بچه نمی‌ماند و ممکن است یک روز تصمیم بگیرد واقعاً همه‌ی آن‌ها را بخورد! دات سعی می‌کند با والدینش در این مورد صحبت کند، اما گوش کسی در این مورد بدهکار نیست. همگی، مجذوب این نوزاد بامزه شده‌اند. حالا ولفی حسابی به خانواده‌ی خرگوش‌ها خو گرفته و دات هرروز نگران‌تر از قبل است. حتی این‌که ولفی یک لباس خرگوش دوست‌داشتنی پوشیده است، حال او را بهتر نمی‌کند، اما وقتی که در یک اتفاق ناگهانی، ولفی دچار دردسر می‌شود، آیا دات به کمک او خواهد آمد؟

این کتاب اولین‌بار در سال 2015 منتشر شد و نسخه‌ی فارسی آن با تلاش نشر پرتقال و ترجمه‌ی شبنم حیدری‌پور به دست علاقه‌مندان رسید.

جوایز و افتخارات کتاب گرگوشک؛ گرگ کوچولو در خانواده‌ی خرگوش‌ها

  • بهترین کتاب کودک سال 2016 از کالج بانک استریت
  • بهترین کتاب تصویری تخیلی در سال 2015 از مجله‌ی Parents Magazine
  • 100 عنوان برای خواندن و اشتراک گذاری به انتخاب NYPL
  • بهترین کتاب های تصویری 2015 به انتخاب هافینگتون پست
  • جایزه‌ی وایلد بهترین کتاب تصویری سنین 4 تا 8 سال
  • و ...

نکوداشت‌های کتاب گرگوشک؛ گرگ کوچولو در خانواده‌ی خرگوش‌ها

  • یک کتاب مصور لذت‌بخش! (The Horn Book)

  • تصاویر و خطوط کتاب آنها به وضوح تمامی احساسات را از ترس گرفته تا غم، شادی، خشم و عشق و هر‌چیزی در این میان نشان می‌دهند، در این میان نیز تکه‌های طنز درخشانی وجود دارد. (مجله کتاب‌خانه‌ی مدرسه)

  • نمایش شجاعت، و یک پایان خوش و سپس هنر! (بوک لیست)

  • یک متن کاملاً عالی و هنرمندانه. (Chicago Tribune)

  • همه‌ی خانواده‌ها از این داستان شیرین، نوزادان جدید، رقابت خواهر و برادر، شجاعت وعشق بی قید و شرط لذت خواهند برد. (وب‌سایت آمازون)

کتاب گرگوشک؛ گرگ کوچولو در خانواده‌ی خرگوش‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب یک پیشنهاد ویژه و جذاب برای کودکان مشتاق به داستان‌های هیجان‌انگیز، مصور و آموزنده است.

با ایمی دایکمن بیشتر آشنا شویم

ایمی دایکمن، از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز و البته صاحب جوایز مختلف ادبی برای نویسندگی داستان‌های کودکان است. دایکمن عاشق کارش است و تا به حال کتاب‌های مختلفی از این نویسنده، مثل «پسرک و ربات»، «تو خیلی خرس بدی هستی» و « گرگوشک؛ گرگ کوچولو در خانواد‌ه‌ی خرگوش‌ها » به فارسی نیز ترجمه شده‌اند.

در بخشی از کتاب گرگوشک؛ گرگ کوچولو در خانواده‌ی خرگوش‌ها می‌خوانیم

وقتی خانواده‌ی خرگوشیان به خانه رسیدند، پشت درشان یک قنداق دیدند. همین که تویش را نگاه کردند، نفسشان بند آمد. یک بچه‌گرگ توی قنداق بود. مامان گفت: «نازی! چقدر دوست‌داشتنی!»
بابا گفت: «از این به بعد بچه‌ی ماست!»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گرگوشک؛ گرگ کوچولو در خانواده‌ی خرگوش‌ها
نویسنده
مترجمشبنم حیدری پور
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-600-8675-16-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
39000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب گرگوشک؛ گرگ کوچولو در خانواده‌ی خرگوش‌ها

برای دریافت کتاب گرگوشک؛ گرگ کوچولو در خانواده‌ی خرگوش‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.