معرفی و دانلود کتاب صوتی پسر جنگل

عکس جلد کتاب صوتی پسر جنگل
قیمت:
۲۰۰۰۰ ۱۴,۰۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پسر جنگل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پسر جنگل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی پسر جنگل

کتاب صوتی پسر جنگل اثری کلاسیک در ادبیات کودکِ جهان از جوان‌ترین نویسنده‌ی برنده‌ی جایزه‌ی نوبل، رودیارد کیپلینگ است. کیپلینگ در این کتاب، راوی داستانِ زندگیِ نوزادی است که در جنگل‌های هندوستان و در میان حیوانات بزرگ می‌شود.

درباره‌ی کتاب صوتی پسر جنگل

جوزف رودیارد کیپلینگ (Joseph Rudyard Kipling) در کتاب صوتی پسر جنگل (The Jungle Boy) از حکایت‌های زندگیِ موگلی برای ما می‌گوید. موگلی وقتی هنوز نوزاد بوده، در جنگل‌های هندوستان گم می‌شود. یک پلنگ سیاه به نام باگیرا، او را در جنگل و در قایقی شکسته پیدا می‌کند. باگیرا اسم این نوزاد را موگلی می‌گذارد و او را با خود می‌برد و به خانواده‌ی گرگ‌ها می‌سپارد تا گرگِ مادری که خودش چند فرزند دارد، موگلی را هم مانند فرزندانِ خود بزرگ کند. وقتی موگلی کمی بزرگ‌تر می‌شود، باگیرا و خرسی به نام بالو، معلم و محافظ او می‌شوند و راه و رسم زندگی را به موگلی می‌آموزند. موگلی در میان حیوانات بزرگ می‌شود و به زندگی در جنگل و قانون‌های آن خو می‌گیرد. اما وقتی ببر آدم‌خوار به جنگل برمی‌گردد، جلسه‌ای برگزار می‌شود و در آن تصمیم گرفته می‌شود که موگلی باید جنگل را ترک کند و به دهکده و نزد آدم‌ها برود. موگلی نمی‌خواهد به دهکده برود اما جنگل هم دیگر برای او امن نیست...

معرفی و دانلود کتاب صوتی پسر جنگل

کمتر کودک و بزرگ‌سالی در جهان هست که داستان پسر جنگل را نشنیده باشد. همراه با داستانِ این کتاب، صدای خش‌خش حرکت مارها روی برگ‌های خشکیده‌ و بوته‌ها را می‌شنوید، نور خورشید را که از لابه‌لای شاخه‌های درختان به زحمت عبور می‌کند می‌بینید، صدای آواز پرندگان و شُر‌شُر آب رودخانه را می‌شنوید و میمون‌هایی را که از این شاخه به آن شاخته تاب می‌خورند تماشا می‌کنید. این خلاقیت رودیارد کیپلینگ است. او در کتاب صوتی پسر جنگل، با توصیف‌هایی که از زندگی حیوانات و فضای جنگل ارائه داده، دنیایی جذاب و فانتزی برای کودکان خلق کرده است.

رودیارد کیپلینگ یکی از برجسته‌ترین نویسندگان در تاریخ ادبیات جهان به شمار می‌رود. قدرت مشاهده، توصیف هنرمندانه و همین‌طور تخیل نیرومند کیپلینگ، سبب شد تا بتواند در 41 سالگی جایزه‌ی نوبل ادبیات را از آن خود کند. او تا به امروز جوان‌ترین نویسنده‌ای به شمار می‌رود که این جایزه به وی اهدا شده است.

پسر جنگل را از نخستین آثار داستانی در ادبیات کودکان جهان می‌دانند که شخصیتِ اولِ آن یک کودک است. نسخه‌ای از این اثر جذاب و شنیدنی به اقتباس دان رایت لاندولف را انتشارات سماوا با ترجمه‌ی مهدی حجوانی و خوانش سعید شیخ‌زاده در اختیار مخاطبان و علاقه‌مندان قرار داده است.

اقتباس از کتاب پسر جنگل

در سال 1967 انیمیشنی برگرفته از داستان کتاب پسر جنگل توسط والت دیزنی ساخته شد. والت دیزینی که تهیه‌کنندگی این اثر را بر عهده داشت، در طول ساختِ آن درگذشت. این انیمیشن پس از اکران با استقبال بسیار خوبی از طرف مخاطبان مواجه شد و تا به امروز از جمله موفق‌ترین و برجسته‌ترین آثار سینمایی حوزه‌ی کودک به‌شمار می‌رود.

کتاب صوتی پسر جنگل برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی پسر جنگل برای کودکان 7 تا 12 ساله‌ای که به داستان‌های ماجراجویانه و فانتزی علاقه‌ دارند، شنیدنی و جذاب است.

در بخشی از کتاب صوتی پسر جنگل می‌شنویم

تقریباً تمامی کودکی موگلی در جنگل به‌خوبی و خوشی گذشت. اون کمک می‌کرد تا مقرراتی که در گروه گرگ‌ها تعیین شده بود، رعایت بشه و برای مثال، همیشه غذای کافی داشته باشند. اون دوست‌های خوبی هم داشت که همدمش بودند. اما یکی از زمستونا که سر رسید، بارون نبارید. موگلی رفته بود سری به ساهی خارپشته بزنه که از زبون اون شنید سیب‌زمینی‌های هندی دارن خشک می‌شن. همه می‌دونستند که ساهی حیوانی نق‌نقو و بدغذاست. برای همین موگلی خنده‌ای کرد و گفت: «حالا مثلاً چه فرقی به حال من می‌کنه که سیب‌زمینی‌های هندی خشک بشن؟» ساهی جواب داد: «فعلاً زیاد فرقی نمی‌کنه اما به‌زودی می‌بینیم که چه اتفاقی میفته. بگو ببینم، تو هنوز مثل قبل می‌تونی توی آبگیر بین صخره‌ها شیرجه بزنی؟» موگلی گفت: «نه بابا! این آب هم شورش رو درآورده. پایین رفته و کم شده. خوش ندارم شیرجه بزنم و سرمو بشکنم.» خارپشت گفت: «یه مشکل کوچیک ممکنه همه‌ی نقشه‌هایی رو که برای آینده داری، نقش برآب کنه.» وقتی موگلی حرف‌هایی رو که از خارپشت شنیده بود برای بالو گفت، بالو در فکر فرو رفت و انگار با خودش گفت: «هوم، بهتره صبر کنیم و ببینیم درخت موهووا چطوری شکوفه می‌کنه.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
6 دقیقه
یک
5 دقیقه
دو
13 دقیقه
سه
14 دقیقه
چهار
10 دقیقه
پنج
6 دقیقه
شش
9 دقیقه
هفت
10 دقیقه
هشت
14 دقیقه
نه
5 دقیقه
ده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی پسر جنگل
نویسنده
مترجممهدی حجوانی
راویسعید شیخ زاده
ناشر چاپینشر افق
ناشر صوتی گروه فرهنگی سماوا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۳۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
۲۰۰۰۰ ۱۴,۰۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی پسر جنگل

فاطمه علیرضایی
۱۴۰۲/۱۰/۱۰
پسرم این کتابو دوست داره و قبل خواب میشنوه
زهرا نعیمی
۱۴۰۲/۸/۲۰
سلام برای پسرم خریدم که خیلی دوستش داره
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی پسر جنگل

برای دریافت کتاب صوتی پسر جنگل و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.