معرفی و دانلود کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 3: پری دریایی

عکس جلد کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 3: پری دریایی
قیمت:
۵۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 3: پری دریایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 3: پری دریایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 3: پری دریایی

کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 3: پری دریایی نوشته‌ی سارا ملانسکی، ادامه‌ی داستان‌های پرفروش ایبی و جونا است که این بار به وسیله‌ی آینه‌ی جادویی از وسط اقیانوس و قصه‌ی پری دریایی و شاهزاده سر در می‌آورند.

موضوع کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 3: پری دریایی چیست؟

آینه‌ی جادویی این بار جونا و ایبی را به داستان پری دریایی (Sink or Swim) می‌برد و وقتی آن‌ها به ساحل می‌رسند متوجه می‌شوند که پری دریایی شاهزاده‌ای را نجات داده و حالا شاهزاده فکر می‌کند که جونا و ایبی او را نجات داده‌اند. بچه‌ها که از پایان تلخ قصه‌ی پری دریایی باخبرند، این بار می‌خواهند کاری کنند تا این داستان هم پایان خوشی داشته باشد و پری دریایی و شاهزاده با هم ازدواج کنند. برای اینکه ببینید جونا و ایبی موفق می‌شوند یا نه ماجراهای جالب کتاب را دنبال کنید.

درباره‌ی مجموعه قصه‌ها عوض می‌شوند:

سارا ملانسکی (Sarah Mlynowski) در این مجموعه‌ی محبوب که از سری کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز محسوب می‌شود با ایده‌ای بکر و جالب داستان‌هایی را به رشته تحریر درآورده است که برای تمام کودکان جذاب است. در مجموعه قصه‌ها عوض می‌شوند (Whatever After) ایبی و جونا خواهر و برادری هستند که به تازگی به محله و خانه‌ای جدید نقل مکان کرده‌اند. ایبی به مدرسه‌ای جدید می‌رود، اما بعد از گذشت مدتی همچنان به آن عادت نکرده و دلتنگ دوستان قدیمی‌اش است.

یک شب جونا چیزی عجیبی در زیرزمین خانه‌ی جدیدشان می‌بیند؛ آینه‌ای که در زیرزمین تکان خورده و صداهایی از خودش در می‌آورد؛ جونا، ایبی را هم از خواب بیدار می‌کند تا او هم این آینه‌ی سحرآمیز را ببیند. جونا چند ضربه به آینه می‌زند و ناگهان آینه آن‌ها را به داخل خود کشانده و وارد سرزمین قصه‌ها و ماجراهای جذاب و قدیمی می‌کند. جونا و دیبی در هر داستانی که وارد می‌شوند مسیر آن را عوض کرده و پایانی غیر منتظره و بامزه برای آن رقم می‌زنند.

نکوداشت‌های کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 3: پری دریایی:

- روند سریع و تعلیق داستان خوانندگان را از صفحه‌ی اول مسحور می‌کند. (Kirkus Reviews)
- سرگرم‌کننده و خنده‌دار. (Lauren Myracle)
- خنده‌دار با پیچ و تاب‌های غیرمنتظره و نشان دادن قدرت دختران. (Booklist)

کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 3: پری دریایی مناسب چه کسانی است؟

کودکان سنین 7 تا 12 سال از خواندن این داستان سرگرم کننده و فانتزی لذت خواهد بود.

در بخشی از کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 3: پری دریایی می‌خوانیم:

روبه‌رویمان آینه‌ی قدیمی است که اندازه‌اش دو برابر من است. شیشه‌اش صاف و تمیز است. من و برادرم تصویر خودمان را توی آینه می‌بینیم. هرجفتمان پیژامه و کتانی پوشیده‌ایم. چه بد شد! هر دوی ما پیژامه‌های سیاه و سفید یک‌شکل پوشیده‌ایم. توی اتاق خواب تاریک جونا، متوجه این‌ مسئله نشده بودم. عین دوقلوها شده‌ایم. مثل خواهران غریب! البته ‌آن‌ها دوتا خواهر دوقلو بودند و ما یک خواهر و برادر مثلاً دوقلو هستیم.

جونا می‌گوید: «عین گورخر شدیم!» موهای کوتاه قهوه‌ای جونا حسابی به‌هم ریخته است. هر تار از موهایش یک ‌وری کج شده و یک سازی می‌زند. روی موهای قهوه‌ای فرفری خودم دستی می‌کشم. دوست دارم همیشه مرتب باشم و از آن مهم‌تر، شبیه جونا به‌نظر نیایم.

سعی می‌کنم عمیق‌تر به آینه نگاه کنم تا شاید بتوانم ماری‌رُز را ببینم. او توی آینه زندگی می‌کند. یعنی ما این‌جوری فکر می‌کنیم که او در آینه زندگی می‌کند. راستش ما چیز زیادی درباره‌ی او نمی‌دانیم. فقط می‌دانیم که او یک پری جادویی است و بعضی وقت‌ها اگر سه‌بار به آینه ضربه بزنیم، ما را به داستان‌های مختلف می‌برد. امیدوارم این بار هم آن‌چیزی را که برای سفر به سرزمین قصه‌ها لازم است، با خودمان آورده باشیم.

فهرست مطالب کتاب

فصل یک: سفر
فصل دو: سرزمین قصه ها
فصل سه: شلپ شلپ!
فصل چهار: داستان اصلی
فصل پنج: سرزمین خردل
فصل شش: وقت جشن است!
فصل هفت: مهمانی
فصل هشت: پارو بزن!
فصل نه: نقاشی شاهزاده
فصل ده: اقیانوس نمی تواند همه چیز را پنهان کند
فصل یازده: درد دارد!
فصل دوازده: از دیدن دوباره ی شما خوشحالم
فصل سیزده: دنیای واژه ها
فصل چهارده: بخوان و بنویس
فصل پانزده: خربزه ی خورده شده!
فصل شانزده: عروسی!
فصل هفده: یا الان یا هیچ وقت
فصل هجده: شنا در شب
فصل نوزده: چوب ها و سنگ ها
فصل بیست: ما برگشتیم!
فصل بیست‌ویک: در ساحل
فصل بیست‌ودو: دوباره خشکی!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 3: پری دریایی
نویسنده
مترجمسارا فرازی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات143
زبانفارسی
شابک978-600-8347-86-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 3: پری دریایی

S
۱۴۰۲/۶/۱۹
خوب بود ماجرای جالب و خوبی بود درباره یک خواهر و برادر به اسم ایبی و جونا است که در زیرزمین خانه جدید خود آینه‌ای جادویی پیدا می‌کنند که آن‌ها را گاهی به سرزمین قصه‌ها می‌برد چند روز پیش قرار بود ایبی و مادرش برای دیدن مادربزرگ به شیکاگو بروند برای همین ایبی چمدان را بسته و خیلی خوشحال است ولی سر و مادرشان شلوغ است نمی‌تواند برود پس مسافرت لغو می‌شود جونا که عاشق ماجراجویی است پیشنهاد میدهد به سرزمین قصه‌ها بروند و آینه هم آن‌ها را به قصه پری دریایی کوچولو می‌برد و از آنجایی که ایبی میداند آخر این داستان خوب نیست تمام سعی خود را میکند تا پری دریایی دمش را با پا عوض نکند...
نازسمن جعفرپور
۱۴۰۲/۶/۲۶
این کتاب هم مثل جلد‌های قبلی در مورد ایبی و جونا است که در این جلد به سراغ پری دریایی کوچولو می‌روند آن‌ها نمی‌خواستند که داستان را عوض کنند‌ام به محض اینکه متوجه می‌شوند پری دریایی کوچولو که اسم واقعی‌اش لانا است در آخر داستان می‌میرد تصمیم می‌گیرند داستان را عوض کنند و....... خوبه پیشنهاد میکنم حتما بخونید
رستا رحیمی
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
من خودم از شاهزاده خانم‌ها حتی السا آنا بدم میومد ولی این کتاب‌ها عالین و من تا الان (تقریبا) به ۹ جلدش نظر دادم ولی متاسفانه دو جلد رو نداشت و از یک جای دیگه خریدم
اسماعیل تتری دوبنداری
۱۴۰۱/۷/۴
کتاب خیلی خوبی هستش. من مدام برای بچه‌ها میخونم.
خیلی دوستش دارند. توی انتخابش شک نکنید.
روشا عبدالحسینی
۱۴۰۱/۵/۸
این کتاب عالی من ۶ جلدشو خوندم و تمام جلداش عالیه پیشنهاد می‌کنم حتما بخونید
مبینا ارضی
۱۴۰۰/۳/۲۳
واقعا حرف نداره و عالیه من عاشق این کتاب شدم
الینا سنمار
۱۴۰۳/۱/۳۱
واقعا کتاب فوق العاده‌ای بود من خیلی دوست داشتم
پارسا سجادی
۱۴۰۰/۱۱/۵
داستان در مورد یه ایینه است برای رده سنی نوجوان مناسب
Sogand
۱۴۰۱/۶/۵
خیلی پر هیجان و عالی بود👍🏻
زهرا فدایی
۱۴۰۰/۱۲/۱۲
عالی بود پیشنهاد میکنم✨🌸
فاطمه مالک
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
معرکه بود حتما پیشنهاد میکنم
Farnoosh 12
۱۴۰۰/۹/۳
خیلی خوب بود من میگم تا‌ آخرش بخونید 😍
مشاهده همه نظرات 12

راهنمای مطالعه کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 3: پری دریایی

برای دریافت کتاب قصه‌ها عوض می‌شوند 3: پری دریایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.