معرفی و دانلود کتاب گزارش فصلی گردایه تابستان 96

برای دانلود قانونی کتاب گزارش فصلی گردایه تابستان 96 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گزارش فصلی گردایه تابستان 96 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گزارش فصلی گردایه تابستان 96

گردایه، فصلنامه‌ای است که به بررسی آماری اکوسیستم جهانی بازی‌های دیجیتال در 3 ماهه اخیر می‌پردازد. 

در هر شماره از گردایه، با استفاده از اطلاعات معتبرترین منابع تحقیقاتی جهان همچون Newzoo، ESA، App Annie، Super Data  و...، تحلیلی هوشمندانه از آنچه در بازار بازی‌های دیجیتال در جهان می‌گذرد گردآوری شده و در قالب گزارش «گردایه» ارائه می‌گردد.

در این شماره از گزارش گردایه، در فصل‌های مختلف با روندهای کسب‌وکار بازی‌های دیجیتال، به خصوص برای پلتفرم موبایل آشنا می‌شوید، فعالیت‌های شرکت‌های مهم فعال در صنعت را رصد می‌کنید و دورنمایی از آینده صنعت را بر اساس آخرین تحلیل‌ها به دست می‌آورید. گزارش گردایه یک گزارش پولی است اما به صورت رایگان به شرکت‌کنندگان در وبینار هدیه می‌شود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گزارش فصلی گردایه تابستان 96
نویسنده
ناشر چاپی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات96
زبانفارسی
موضوع کتابگزارش‌های آماری
قیمت نسخه الکترونیک
49000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گزارش فصلی گردایه تابستان 96

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب گزارش فصلی گردایه تابستان 96

برای دریافت کتاب گزارش فصلی گردایه تابستان 96 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.