معرفی و دانلود کتاب گلبرگ ریاضی هشتم

عکس جلد کتاب گلبرگ ریاضی هشتم
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ ریاضی هشتم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ ریاضی هشتم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلبرگ ریاضی هشتم

کتاب گلبرگ ریاضی هشتم نوشته‌ی حامد اصلانی، هر فصل از کتاب ریاضی هشتم را، به صورت کامل، با درسنامه‌هایی ساده و شفاف و تمرین‌ها و مثال‌های زیاد آموزش می‌دهد. در انتهای هر فصل نیز، آزمونی مربوط به آن فصل وجود دارد. آزمون جامع ترم اول و دوم، مشاوره‌ی شب امتحان و جدول بارم‌بندی، دیگر نقاط قوت این کتاب است.

درباره‌ی کتاب گلبرگ ریاضی هشتم

درس ریاضی، یکی از درس‌های سخت، اما بسیار مهم سال هشتم متوسطه است. برای یادگیری این درس، علاوه بر این که باید در کلاس دقت و تمرکز داشت، بلکه باید جزوه‌ای خوب و کامل نیز تهیه کرد تا در مواقع لزوم برای یادآوری نکات مهم، به کار آید. درسنامه‌های کتاب گلبرگ ریاضی هشتم نوشته‌ی حامد اصلانی می‌تواند نقش یک جزوه‌ی کامل و جامع را ایفا کند. این درسنامه‌ها علاوه بر آموزش درس، نکات ریز و درشت مربوط به هر بخش را به خوبی به شما آموزش می‌دهد تا بتوانید همه جور سؤالی را به خوبی پاسخ دهید. در درسنامه، پس از آموزش هر بخش و عنوان کردن نکات مربوط به آن، مثالی از مسئله‌های مربوطه ارائه شده است که به دانش‌آموز در فهم بهتر بخش کمک می‌کند.

پس از اینکه هر بخش جداگانه‌ی درس به خوبی با درسنامه و مثال‌ها آموزش داده شد، تمرین‌هایی وجود دارد که برای تثبیت آن درس خاص در ذهن دانش‌آموز بسیار کاربردی است. سپس، در انتهای هر فصل کتاب نیز، آزمونی کامل وجود دارد که هر نوع سؤالی که ممکن است از آن فصل کتاب در امتحانات مطرح شود، در خود جای داده است. علاوه بر این سؤالات و آزمون‌های متعدد، به روال همه‌ی کتاب‌های مجموعه‌ی گلبرگ انتشارات گل‌واژه، آزمون‌های جامع نوبت اول و دوم نیز در کتاب موجود است که برای تمرین و سنجش پیش از امتحان، گزینه‌ای عالی محسوب می‌شود.

در ابتدای کتاب، کادر مشاوره‌ی شب امتحان، همه‌ی نکاتی که برای پشت سر گذاشتن امتحان به صورت موفقیت‌آمیز باید بدانید، با شما در میان می‌گذارد. جدول بارم‌بندی نیز نشان می‌دهد برای هر امتحان، چه فصل‌ها و بخش‌هایی اهمیت ویژه دارند تا مدیریت زمان خود را هوشمندانه‌تر انجام دهید.

درباره‌ی مجموعه‌ی گلبرگ انتشارات گل‌واژه

انتشارات گل‌واژه، مجموعه کتاب‌هایی کم‌حجم برای امتحانات دانش‌آموزان سال‌های مختلف طراحی کرده است. این کتاب‌ها، با درسنامه‌های ساده، روان، کوتاه و طبقه‌بندی‌شده، گزینه‌ی خوبی برای دوره‌ی هر درس پیش از امتحان هستند. این مجموعه با ارائه‌ی انواع سؤالاتی که ممکن است درباره‌ی هر فصل کتاب مطرح شود، به دانش‌آموزان در تثبیت درس، کمک می‌کند. وجود آزمون‌های جامع نوبت اول و دوم، کادرهای مشاوره‌ی شب امتحان که به دانش‌آموزان نشان می‌دهد چه بخش‌هایی از کتاب را باید بخوانند و چه بخش‌هایی را نه و جدول بارم‌بندی امتحانات، از دیگر نقاط قوت این مجموعه است. مجموعه‌ی گلبرگ، تقریبا همه‌ی کتاب‌های دوره‌ی متوسطه را پوشش می‌دهد و پیشنهاد بسیاری از دبیران برای تمرین پیش از امتحانات پایان سال است.

کتاب گلبرگ ریاضی هشتم برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب گلبرگ ریاضی هشتم برای دانش‌آموزان سال هشتم متوسطه‌ی اول مناسب است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلبرگ ریاضی هشتم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات81
زبانفارسی
شابک978-600-337590-1
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه اول
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گلبرگ ریاضی هشتم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب گلبرگ ریاضی هشتم

برای دریافت کتاب گلبرگ ریاضی هشتم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.