معرفی و دانلود کتاب گلبرگ علوم تجربی نهم

عکس جلد کتاب گلبرگ علوم تجربی نهم
قیمت:
۵۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ علوم تجربی نهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ علوم تجربی نهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلبرگ علوم تجربی نهم

کتاب گلبرگ علوم تجربی نهم تألیف پگاه میرزایی، نکات کلیدی و مهم علوم نهم را به‌طور خلاصه، تحلیل و مرور می‌کند و نحوه‌ی درست مطالعه‌ی آن را به دانش‌آموزان آموزش می‌دهد. این منبع کمک‌آموزشی شامل انواع نمونه‌سؤالات طبقه‌بندی‌شده، پاسخنامه‌ی تشریحی، مشاوره‌ی شب امتحان و آزمون‌های جامع نوبت اول و دوم است که به دانش‌آموز کمک می‌کنند برای امتحانات پایان‌ترم آماده شود.

درباره‌ی کتاب گلبرگ علوم تجربی نهم

علوم تجربی یکی از دروس اصلی و مهم سال نهم به شمار می‌رود. درسنامه‌ی کتاب گلبرگ علوم تجربی نهم بر اساس کتاب علوم پایه‌ی نهم نگاشته شده است و به آموزش مطالب درسی و تحلیل نکات آن می‌پردازد. این کتاب، با درس‌نامه‌ای مختصر و روان، مباحث کتاب علوم تجربی را دوره می‌کند. پگاه میرزایی هر درس را در 2 الی 4 صفحه شرح داده و به نکات امتحانی و کلیدی هر درس اشاره کرده است. بخش مشاوره‌ و بارم‌بندی کتاب، شیوه‌ی مطالعه‌ی علوم نهم را هم آموزش داده است تا دانش‌آموزان، هوشمندانه‌تر مطالب اصلی را مطالعه کنند و بدانند روی چه مواردی دقت و تمرکز بیشتری به خرج دهند.

کتاب گلبرگ علوم تجربی نهم علاوه بر درسنامه‌های خلاصه‌شده که برای مرور مطالب پیش از امتحان، کارآمد هستند، نمونه‌سؤالات زیادی در پایان هر فصل دارد که به دانش‌آموز کمک می‌کند یادگیری خود را محک بزند. این کتاب یکی از بهترین گزینه‌ها برای آمادگی پیش از امتحان است و منبع مناسبی برای امتحانات میان‌ترم و آزمون‌های جامع پایان‌ترم به شمار می‌رود. نمونه‌سؤالات طبقه‌بندی‌شده‌ی این کتاب، دانش‌آموزان را با انواع سؤالاتی که ممکن است از هر فصل بیاید، آشنا می‌کند. همچنین، پاسخنامه‌ی تشریحی آن، به یاری دانش‌آموز می‌آید تا عملکرد خود را پس از هر آزمون بسنجد. آزمون‌های جامع نوبت اول و دوم کتاب گلبرگ علوم تجربی نهم هم مشابه امتحانات نهایی طراحی شده‌اند تا بهترین نتیجه را در امتحانات پایان ترم کسب کنید.

کتاب گلبرگ علوم تجربی نهم را انتشارات گل‌واژه منتشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی گلبرگ انتشارات گل‌واژه

سری کتاب‌های گلبرگ، از کتاب‌های کمک‌آموزشی انتشارات گل‌واژه است که برای مرور بهتر کتاب‌ها و آمادگی یافتن در امتحانات پایانی، منبع مناسب و جامعی محسوب می‌شود. هر کتاب گلبرگ به یکی از دروس تحصیلی اختصاص دارد و متشکل از مشاوره‌ی شب امتحان، درسنامه‌ای مختصر و فشرده، آزمون، پاسخنامه و نمونه‌سؤالات امتحانی پایان‌ترم است. این مجموعه دروس تمام مقاطع تحصیلی را در بر می‌گیرد.

کتاب گلبرگ علوم تجربی نهم برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به دانش‌آموزان پایه‌ی نهم تحصیلی پیشنهاد می‌شود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلبرگ علوم تجربی نهم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات121
زبانفارسی
شابک978-600-337600-7
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه اول
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گلبرگ علوم تجربی نهم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب گلبرگ علوم تجربی نهم

برای دریافت کتاب گلبرگ علوم تجربی نهم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.