معرفی و دانلود کتاب گلبرگ فیزیک (2) یازدهم رشته ریاضی و فیزیک

عکس جلد کتاب گلبرگ فیزیک (2) یازدهم رشته ریاضی و فیزیک
قیمت:
۵۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ فیزیک (2) یازدهم رشته ریاضی و فیزیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ فیزیک (2) یازدهم رشته ریاضی و فیزیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلبرگ فیزیک (2) یازدهم رشته ریاضی و فیزیک

کتاب گلبرگ فیزیک (2) یازدهم رشته ریاضی و فیزیک به تألیف محمد گلزاری منبع آموزشی مختصر و جامعی برای مرور مطالب کتاب درسی فیزیک 2 رشته‌ی ریاضی و فیزیک است. این کتاب به دانش‌آموزان پایه‌ی یازدهم این رشته درسنامه‌های دقیق، سوالات امتحانی، آزمون‌های پایان فصل و جامع را به همراه پاسخ‌های تشریحی و بارم بندی پرسش‌ها ارائه می‌کند.

درباره‌ی کتاب گلبرگ فیزیک (2) یازدهم رشته ریاضی و فیزیک

برای شرکت در آزمون‌های پایانی و نهایی، کتاب گلبرگ فیزیک (2) یازدهم رشته ریاضی و فیزیک، نوشته‌ی محمد گلزاری، منبع آموزشی مناسبی است که با درسنامه‌ها، سوالات موضوعی، آزمون‌های پایان فصل و جامع و پاسخ‌های تشریحی، تمامی مطالب لازم را در اختیارتان قرار می‌دهد و آمادگی شما را بالا می‌برد.

کتاب گلبرگ فیزیک (2) یازدهم رشته ریاضی و فیزیک به صورت فصل به فصل تألیف شده است. بخش درسنامه زبانی ساده و رویکرد امتحان نهایی دارد و مطالب مهم فصل‌های کتاب فیزیک 2 را با شما در میان می‌گذارد. بخش سوالات امتحانی مطالب آموخته شده را برایتان مرور می‌کند و سوالات متنوعی از کتاب درسی ارائه می‌دهد. در پایان هر فصل، یک آزمون پایان فصل در نظر گرفته شده است که علاوه بر مشخص کردن نقاط ضعف آموزشی، کلیه‌ی مباحث فصل مرتبط را مرور می‌کند. در نهایت نیز، چند نوبت آزمون جامع نوبت اول و دوم آورده شده است که تمامی تیپ سوالات و روش‌های طرح سوال را در اختیارتان می‌گذارد و به این ترتیب کسب آمادگی صد درصدی به شما می‌دهد. پاسخ‌های تشریحی تمامی تمرین‌ها و پرسش‌ها نیز الگوی پاسخگویی شما را استاندارد می‌کند.

کتاب گلبرگ فیزیک (2) یازدهم رشته ریاضی و فیزیک ذیل مجموعه کتاب‌های گلبرگ و به کوشش انتشارات گل واژه روانه‌ی بازار کتاب شده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های گلبرگ نشر گل‌واژه

نشر گل‌واژه مجموعه کتاب آموزشی با نام گلبرگ منتشر کرده است که دروس مقطع ابتدایی تا دبیرستان را شامل می‌شوند. این کتاب‌های کمک‌آموزشی به دانش‌آموزان پایه‌ها و رشته‌های مختلف کمک می‌کند تا سریع‌تر به مرور دروس بپردازند و با سوالات متنوع تألیفی و منتخب آزمون‌های پایانی سال‌های اخیر آشنا شوند. این کتاب‌ها برای آمادگی صددرصدی دانش‌آموزان در آزمون‌های پایانی و نهایی طراحی شده و شامل بخش‌های درسنامه، سوالات امتحانی، آزمون‌های پایان فصل و آزمون‌های نوبت اول و دوم به همراه پاسخ‌های تشریحی و بارم‌بندی است. برخی جلدهای منتشرشده، «گلبرگ ریاضی (2) یازدهم رشته علوم تجربی»، «گلبرگ فارسی هشتم» و «گلبرگ انگلیسی (1) دهم کلیه رشته‌ها» نام دارند.

کتاب گلبرگ فیزیک (2) یازدهم رشته ریاضی و فیزیک برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای دانش‌آموزان پایه‌ی یازدهم رشته‌ی ریاضی و فیزیک مناسب است.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1- الکتریسیته ساکن
فصل 2- جریان الکتریکی و مدارهای جریان مستقیم
فصل 3- مغناطیس
فصل 4- القای الکترومغناطیسی و جریان متناوب
پاسخ‌های تشریحی
آزمون‌های جامع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلبرگ فیزیک (2) یازدهم رشته ریاضی و فیزیک
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات105
زبانفارسی
شابک978-600-337-710-3
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب گلبرگ فیزیک (2) یازدهم رشته ریاضی و فیزیک

برای دریافت کتاب گلبرگ فیزیک (2) یازدهم رشته ریاضی و فیزیک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.