معرفی و دانلود کتاب گلبرگ فیزیک (3) دوازدهم رشته علوم تجربی

عکس جلد کتاب گلبرگ فیزیک (3) دوازدهم رشته علوم تجربی
قیمت:
۵۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ فیزیک (3) دوازدهم رشته علوم تجربی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ فیزیک (3) دوازدهم رشته علوم تجربی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلبرگ فیزیک (3) دوازدهم رشته علوم تجربی

کتاب گلبرگ فیزیک (3) دوازدهم رشته علوم تجربی یکی دیگر از کتاب‌های مجموعه‌ی نشر گل‌واژه است که به کمک دانش‌آموز می‌آید تا مهارت لازم را در درس فیزیک کسب کند. محمد گلزاری در این کتاب مطالبی نظیر دینامیک و نوسان و امواج را با تکنیک‌هایی مؤثر به دانش‌آموز یاد می‌دهد.

درباره‌ی کتاب گلبرگ فیزیک (3) دوازدهم رشته‌ی علوم تجربی

کتاب گلبرگ فیزیک (3) دوازدهم رشته‌ی علوم تجربی اثری کمک‌آموزشی از محمد گلزاری است که دروس این پایه‌ی تحصیلی را با بیانی شیوا و رسا توضیح داده و سوالات امتحانی متنوعی را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. فیزیک درسی است که شاید برای بسیاری از دانش‌آموزان‌ رشته‌ی تجربی سخت‌فهم و عذاب‌آور باشد؛ اما این فقط تا زمانی صدق می‌کند که حل کردن تمارین آن را یاد بگیرند. آن وقت است که فیزیک به یکی از شیرین‌ترین درس‌ها برایشان تبدیل می‌شود! هدف این کتاب ارائه‌ی فشرده‌ی مطالب فیزیک پایه‌ی دوازدهم و ایجاد آمادگی در دانش‌آموزان این مقطع برای ورود به امتحانات و کنکور است.

اگر برایتان سوال است که با وجود کتاب درسی چه نیازی به یک کتاب کمک‌آموزشی وجود دارد، پاسخ ساده است. کتاب‌های درسی تنها یک بار مطالب را آموزش می‌دهند و از آن گذر می‌کنند. نمونه سوالات و تمریناتی که دانش‌آموزان در کتاب‌های درسی با آن‌ها مواجه می‌شوند، بسیار محدود بوده و تنوع کافی ندارند. برای همین است که برخی دانش‌آموزان هنگام مواجهه با امتحان، به این فکر می‌کنند که معلمشان سوالات را از کدام قسمت کتاب درسی طراحی کرده است. این مشکل مربوط به فهم دانش‌آموز از مطلب نیست، بلکه به دلیل تنوع بسیار گسترده‌ی‌ سوالات است. از یک مفهوم ثابت می‌توان انواع سوال‌ها را طراحی کرد و وظیفه‌ی کتاب گلبرگ فیزیک (3) دوازدهم رشته‌ی علوم تجربی این است که تا حد امکان این تنوع را پوشش دهد. بنابراین دانش‌آموز با تهیه و مطالعه‌ی این کتاب، امتحان خود را با موفقیت بیشتری پشت‌سر می‌گذارد و این اعتمادبه‌نفس را در خود می‌یابد که قادر به حل انواع مختلف سوالات است.

نشر گل‌واژه کتاب گلبرگ فیزیک (3) دوازدهم رشته‌ی علوم تجربی اثر محمد گلزاری را ذیل مجموعه کتاب‌های گلبرگ به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های گلبرگ نشر گل‌واژه

نشر گل‌واژه مجموعه کتابی را با نام گلبرگ منتشر کرده که دروس مقطع ابتدایی تا دبیرستان را در بر می‌گیرند. این کتاب‌‌های کمک‌آموزشی به دانش‌آموزان رشته‌های مختلف کمک می‌کنند تا دروس را مرور کرده و به سوالات متنوع و گسترده‌ای در رابطه با هر درس پاسخ دهند. این کتاب‌ها شامل بخش‌های درسنامه، سوالات امتحانی، آزمون‌های پایان فصل به همراه پاسخ‌های تشریحی و آزمون‌های نوبت اول و دوم هستند. برخی جلدهای منتشرشده ذیل این مجموعه به این ترتیب‌اند: «گلبرگ علوم تجربی هفتم»، «گلبرگ هندسه‌ی (3) دوازدهم رشته‌ی ریاضی و فیزیک» و «گلبرگ حسابان (2) دوازدهم رشته‌ی ریاضی و فیزیک».

کتاب گلبرگ فیزیک (3) دوازدهم رشته‌ی علوم تجربی برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان دوازدهمی که در رشته‌ی علوم تجربی مشغول به تحصیل هستند، مفاهیم دشوار فیزیک را از طریق این کتاب به‌سادگی می‌آموزند و در حل مسائل آن مهارت می‌یابند.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: حرکت بر خط راست
فصل 2: دینامیک
فصل 3: نوسان و امواج
فصل 4: آشنایی با فیزیک اتمی و هسته‌ای
پاسخ‌های تشریحی
آزمون‌های جامع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلبرگ فیزیک (3) دوازدهم رشته علوم تجربی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات113
زبانفارسی
شابک978-600-337-658-8
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب گلبرگ فیزیک (3) دوازدهم رشته علوم تجربی

برای دریافت کتاب گلبرگ فیزیک (3) دوازدهم رشته علوم تجربی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.