معرفی و دانلود کتاب گلبرگ فیزیک (3) دوازدهم رشته ریاضی و فیزیک

عکس جلد کتاب گلبرگ فیزیک (3) دوازدهم رشته ریاضی و فیزیک
قیمت:
۷۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ فیزیک (3) دوازدهم رشته ریاضی و فیزیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ فیزیک (3) دوازدهم رشته ریاضی و فیزیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلبرگ فیزیک (3) دوازدهم رشته ریاضی و فیزیک

کتاب گلبرگ فیزیک (3) دوازدهم رشته ریاضی و فیزیک در تلاش است تا مطالب فیزیک را با ارائه‌ی درسنامه و سپس سوالات و آزمون‌های جامع در ذهن دانش‌آموزان این مقطع، نهادینه کند. محمد گلزاری مطالب را به طرق مختلف به مخاطبان ارائه می‌دهد و آن‌ها می‌توانند با روش تمرین‌محور کتاب به آمادگی و مهارت بالایی در این درس دست ‌یابند.

درباره‌ی کتاب گلبرگ فیزیک (3) دوازدهم رشته‌ی ریاضی و فیزیک

فیزیکِ پایه‌ی دوازدهم رشته‌ی ریاضی یکی از دشوارترین درس‌ها و همچنین سرنوشت‌سازترین‌ها در کنکور است. دانش‌آموزان رشته‌ی ریاضی و فیزیک در این مقطع باید با انواع تیپ سوالات آشنا شوند و احتمال روبه‌رو شدن با سوالات ناآشنا را کم کنند. بدین منظور کتا‌ب‌های کمک‌درسی واسطه شده‌اند تا این شکاف آموزشی را پر کنند و کتاب گلبرگ فیزیک (3) دوازدهم رشته‌ی ریاضی و فیزیک از این حیث، یکی از بهترین‌هاست.

محمد گلزاری در این کتاب به دروس مهمی مثل «حرکت بر خط راست»، «دینامیک و حرکت دایره‌ای»، «نوسان و موج»، «برهم‌کنش‌های موج»، «آشنایی با فیزیک اتمی» و «آشنایی با فیزیک هسته‌ای» توجه نشان داده و آن‌ها را در قالب‌های مختلف درسنامه، سوالات تشریحی و تستی، آزمون و پاسخ‌های تشریحی به مخاطبیان انتقال می‌دهد.

قالب این نوع کتاب‌ها به‌دلیل تمرین‌محور بودنشان با کتاب‌هایی که در مدرسه آموزش داده می‌شوند، متفاوت است. دانش‌آموز با حل کردن تعداد بسیار زیادی از سوالات، به مهارت حل مسئله دست می‌یابد و مطالب از طریق تکرار برای او نهادینه می‌شود. محمد گلزاری در بخش درسنامه به‌خوبی توانسته در حجمی کم، مطالب مهم و اصلی را ارائه دهد و سپس در بخش سوالات، به تکرار همان مطالب در شکل‌های گوناگون بپردازد.

نشر گل‌واژه سری کتاب‌های گلبرگ را جهت تقویت هر یک از دروس مدرسه برای دانش‌آموزان مقاطع و رشته‌های مختلف منتشر کرده و کتاب گلبرگ فیزیک (3) دوازدهم رشته‌ی ریاضی و فیزیک یکی از جلدهای این مجموعه است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های گلبرگ نشر گل‌واژه

نشر گل‌واژه مجموعه کتابی با نام گلبرگ منتشر کرده که دروس مقطع ابتدایی تا دبیرستان را در بر می‌گیرند. این کتاب‌‌های کمک‌آموزشی به دانش‌آموزان رشته‌های مختلف کمک می‌کند تا دروس را مرور کرده و به سوالات متنوع و گسترده‌ای در رابطه با هر درس پاسخ دهند. این کتاب‌ها شامل بخش‌های درسنامه، سوالات امتحانی، آزمون‌های پایان فصل به همراه پاسخ‌های تشریحی و آزمون‌های نوبت اول و دوم هستند. برخی جلدهای منتشرشده در این مجموعه از این قرارند: «گلبرگ علوم تجربی هفتم»، «گلبرگ هندسه‌ی (3) دوازدهم رشته‌ی ریاضی و فیزیک» و «گلبرگ حسابان (2) دوازدهم رشته‌ی ریاضی و فیزیک».

کتاب گلبرگ فیزیک (3) دوازدهم رشته‌ی ریاضی و فیزیک برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان پایه‌ی دوازدهم رشته‌ی ریاضی و فیزیک با مطالعه‌ی این کتاب و پاسخ به سوالات آن، در مدت زمان کم بر درس فیزیک تسلط می‌یابند.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: حرکت بر خط راست
فصل 2: دینامیک و حرکت دایره‌ای
فصل 3: نوسان و موج
فصل 4: برهم‌کنش‌های موج
فصل 5: آشنایی با فیزیک اتمی
فصل 6: آشنایی با فیزیک هسته‌ای
پاسخ‌های تشریحی
آزمون‌های جامع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلبرگ فیزیک (3) دوازدهم رشته ریاضی و فیزیک
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات141
زبانفارسی
شابک978-600-337-729-5
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب گلبرگ فیزیک (3) دوازدهم رشته ریاضی و فیزیک

برای دریافت کتاب گلبرگ فیزیک (3) دوازدهم رشته ریاضی و فیزیک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.