معرفی و دانلود کتاب گلبرگ هدیه‌های آسمان ششم ابتدایی

عکس جلد کتاب گلبرگ هدیه‌های آسمان ششم ابتدایی
قیمت:
۳۰۰۰۰ ۲۱,۰۰۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ هدیه‌های آسمان ششم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ هدیه‌های آسمان ششم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلبرگ هدیه‌های آسمان ششم ابتدایی

کتاب گلبرگ هدیه‌های آسمان ششم ابتدایی تألیف سمیرا حسن زاده، درس‌نامه‌ی مختصر و مفیدی را از کتاب هدیه‌های آسمانی پایه‌ی ششم ابتدایی ارائه می‌دهد و نکات آموزشی و امتحانی آن را مرور می‌کند. این کتاب کمک‌آموزشی در پایان هر درس، سؤالاتی را از همان بخش طراحی می‌کند و به شکل تشریحی آن‌ها را پاسخ می‌دهد. همین‌طور آزمون‌هایی جامع را در برمی‌گیرد که به دانش‌آموز کمک می‌کند برای امتحانات پایان‌ترم اول و دوم آماده شود.

درباره‌ی کتاب گلبرگ هدیه‌های آسمان ششم ابتدایی

یکی از درس‌های مهم مقطع ابتدایی که تأکید زیادی روی آن می‌شود، درس هدیه‌های آسمانی است. این کتاب در قالب داستان‌هایی سرگرم‌کننده و خواندنی، تلاش می‌کند مبانی و اصول دین اسلام را به دانش‌آموزان بیاموزد و آن‌ها را با مفاهیم قرآنی آشنا سازد؛ مواردی همچون توحید، صفات خداوند یا امربه‌معروف. هرکدام از سرفصل‌های کتاب دربردارنده‌ی نکات زیادی است که طبیعتاً به خاطر سپردن آن‌ها کار دشواری خواهد بود. یکی از راه‌حل‌های این مشکل، استفاده از کتاب‌های کمک‌آموزشی است. کتاب گلبرگ هدیه‌های آسمان ششم ابتدایی نوشته‌ی سمیرا حسن زاده، که برای دانش‌آموزان کلاس ششم تألیف شده، ازجمله منابع کاربردی برای یادگرفتن این درس است. کتاب پیش رو متشکل از درس‌نامه‌ای فشرده است که به صورت مختصر و مفید تمام مطالب این درس را مرور می‌کند. نویسنده تلاش کرده نکات امتحانی و اصلی را کاملاً برجسته سازد و به شکلی متمایز نشان دهد تا دانش‌آموز خیلی سریع مطالب را دوره کند و هدف آن بخش را درک نماید.

در سال‌های اخیر، معدل پایان‌ترم بیش از گذشته اهمیت پیدا کرده. اگر زمانی کنکور یا آزمون ورودی، تنها راه قبولی در دانشگاه یا مدارس ویژه بودند، امروز معدل نیز یکی از شروط آن به شمار می‌رود. به همین خاطر دانش‌آموزان باید تمامی امتحانات پایان‌ترم‌شان را با نمره‌ی خوبی پشت سر بگذارند تا به نتیجه‌ی دلخواه برسند. اما باوجود حجم زیاد مطالب و فشردگی دوره‌ی امتحانات، گاهی در برخی از درس‌ها دچار مشکل می‌شوند. این موضوع مخصوصاً در درس‌های عمومی که نیاز به حافظه‌ی خوبی دارد، بیشتر به چشم می‌آید. هدیه‌های آسمانی ازجمله همین درس‌ها به شمار می‌رود که اگر به‌درستی مطالعه شود می‌توان در آن نمره خیلی خوبی گرفت و معدل را بالاتر برد. اما برای به خاطر سپردن مطالب این کتاب باید از تکنیک‌های مناسبی بهره برد. مجموعه‌ی گلبرگ انتشارات گل واژه این تکنیک‌ها را به دانش‌آموزان می‌آموزد و اصولی را به آن‌ها یاد می‌دهد که به‌خوبی بتوانند تمام مطالب را به خاطر بسپارند. کتاب گلبرگ هدیه‌های آسمان ششم ابتدایی تألیف سمیرا حسن زاده، در پایان هر درس‌نامه، نمونه سؤالاتی را از آن مبحث ارائه می‌دهد تا دانش‌آموز بتواند آموخته‌هایش را بسنجد. پاسخ‌نامه‌ی آن‌ها هم به‌صورت تشریحی طراحی شده تا درک مطلب او افزایش یابد. در پایان کتاب نیز آزمون‌هایی جامع وجود دارد که به دانش‌آموز کمک می‌کند برای امتحانات پایان‌ترم اول و دوم آمادگی پیدا کند.

درباره‌ی مجموعه‌ی گلبرگ گل واژه

گلبرگ مجموعه کتاب‌هایی کمک‌آموزشی از انتشارت گل واژه است که قرار است به دانش‌آموزان کمک کند درس‌ها را بهتر مرور کنند و برای امتحانات نهایی‌شان آماده شوند. هر کتاب گلبرگ به یکی از دروس تحصیلی اختصاص دارد و متشکل از درس‌نامه‌های مختصر و فشرده، آزمون‌های تشریحی، پاسخنامه و سؤالات آمادگی امتحانات پایان‌ترم است. این مجموعه درس‌های تمام مقاطع، از ابتدایی تا دبیرستان را دربرمی‌گیرد.

کتاب گلبرگ هدیه‌های آسمان ششم ابتدایی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب کمک‌آموزشی به دانش‌آموزان پایه‌ی ششم پیشنهاد می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

درس اول: یکتا
درس دوم: بهترین راهنمایان
درس سوم: سرو آزادگان
درس چهارم:‌ باغ سرّی
درس پنجم: شتربان با ایمان
درس ششم: سیمای خوبان
درس هفتم: دست در دست دوست
درس هشتم: دوران غیبت
درس نهم: جهان دیگر
درس دهم: آداب زندگی
درس یازدهم: راه تندرستی
درس دوازدهم: سفرهای بابرکت
درس سیزدهم: عید مسلمانان
درس چهاردهم: راز موفقیت
درس پانزدهم: حماسه‌آفرینان جاودان
درس شانزدهم: زیارت
درس هفدهم: دانش‌آموز نمونه
آزمون‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلبرگ هدیه‌های آسمان ششم ابتدایی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات65
زبانفارسی
شابک978-600-337-758-5
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک
۳۰۰۰۰ ۲۱,۰۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب گلبرگ هدیه‌های آسمان ششم ابتدایی

برای دریافت کتاب گلبرگ هدیه‌های آسمان ششم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.