معرفی و دانلود کتاب یان و یولیا گم می‌شوند

عکس جلد کتاب یان و یولیا گم می‌شوند
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب یان و یولیا گم می‌شوند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب یان و یولیا گم می‌شوند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب یان و یولیا گم می‌شوند

یان و یولیا گم می‌شوند عنوان کتابی است از مارگرت رتیچ با ترجمهٔ مریم قندهاری و توسط انتشارات آبرنگ به چاپ رسیده است. این کتاب از مجموعه یان و یولیا، دربردارنده داستان‌های آموزنده برای گروه سنی (الف) و (ب) است. موضوع اصلی این داستان‌ها آموزش مهارت‌های زندگی به کودکان است.

یان و یولیا می‌خواهند برای مادر خرید کنند، اما در راه یکی از دوستانشان را می‌بینند. او برایشان از یک قطار اسباب‌بازی تعریف می‌کند که در مغازه‌ای سه خیابان آن طرفتر است. یان و یولیا حتماً باید آن را ببینند. گرچه آن‌ها به همان نشانی می‌روند، نمی‌توانند مغازه را پیدا کنند. در عوض خودشان گم می‌شوند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب یان و یولیا گم می‌شوند
نویسنده
مترجممریم قندهاری
ناشر چاپیانتشارات آبرنگ
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات16
زبانفارسی
شابک978-600-252-219-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب یان و یولیا گم می‌شوند

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب یان و یولیا گم می‌شوند

برای دریافت کتاب یان و یولیا گم می‌شوند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.