معرفی و دانلود کتاب خرگوش باهوش، مرغ ماهی‌خوار مکار

عکس جلد کتاب خرگوش باهوش، مرغ ماهی‌خوار مکار
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خرگوش باهوش، مرغ ماهی‌خوار مکار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خرگوش باهوش، مرغ ماهی‌خوار مکار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خرگوش باهوش، مرغ ماهی‌خوار مکار

کتاب خرگوش باهوش، مرغ ماهی‌خوار مکار از مجموعه کتاب‌های بهترین داستان‌های اخلاقی جهان برای کودکان نوشته‌ی سحر رمضانی، در دو داستان مصور و پندآموز برای کودکان گروه سنی ج ارائه شده است.

داستان اول این کتاب با عنوان «خرگوش باهوش» به این موضوع که هوش بر قدرت فیزیکی برتری دارد و داستان دوم با عنوان «مرغ ماهی‌خوار مکار»، به این موضوع که در زمان‌های گرفتاری و سختی، کارهای هوشمندانه انجام دهید پرداخته است.

در بخشی از کتاب خرگوش باهوش، مرغ ماهی‌خوار مکار می‌خوانیم:

روزی همه‌ی حیوانات جنگل تصمیم گرفتند با شیر حرف بزنند و این مشکل را حل کنند. آن‌ها پیش شیر رفتند و گفتند: «عالیجناب، کشتن و خوردن ما به وسیله‌ی شما، طبیعی است. اما، اگر بی‌دلیل جانوران جنگل را بکشید، خیلی زود حیوانات جنگل از بین می‌روند. بنابراین، ما تصمیم گرفته‌ایم هر روز برای غذای شما، حیوانی را بفرستیم. شما آن جانور را بکش و بخور. این کار ما، شما را از دردسر شکار راحت می‌کند.» شیر از شنیدن این حرف که هر روز بدون کار سخت و زحمت غذایش را به دست آورد، خوشحال شد و پذیرفت.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خرگوش باهوش، مرغ ماهی‌خوار مکار
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گنجینه دانش نوین
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات18
زبانفارسی
شابک978-600-7288-96-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب خرگوش باهوش، مرغ ماهی‌خوار مکار

برای دریافت کتاب خرگوش باهوش، مرغ ماهی‌خوار مکار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.