معرفی و دانلود کتاب یک بغل گرم برفی

عکس جلد کتاب یک بغل گرم برفی
قیمت:
40000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب یک بغل گرم برفی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب یک بغل گرم برفی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب یک بغل گرم برفی

کاش می‌شد عزیزانمان را همیشه کنار خود نگه‌ داریم! کتاب یک بغل گرم برفی داستان دختری را روایت می‌کند که سعی دارد آدم‌برفی‌اش را برای همیشه نگه‌ دارد اما با گرم شدن هوا، زمان خداحافظی از راه می‌رسد... . مسعود ملک یاری در این کتاب لطیف، روش پذیرش جدایی را به کودکان آموزش می‌دهد تا راهی مناسب برای هضم احساسات خود بیابند.

درباره‌ی کتاب یک بغل گرم برفی

چه اتفاقی می‌افتاد اگر هرگز از عزیزانمان جدا نمی‌شدیم؟ تصور کنید دوست‌ها همیشه کنار ما می‌ماندند و به دلیل عوض شدن خانه، تغییر مدرسه یا اتفاقات دیگر از ما دور نمی‌شدند. راستش اگر افرادی که به آن‌ها دلبسته هستیم هیچ‌وقت ما را ترک نمی‌کردند، دنیا بهشت می‌شد! ولی جدایی هم مثل شادی، بخشی از دوستی است و کتاب یک بغل گرم برفی داستانی‌ست که به همین موضوع می‌پردازد. مسعود ملک یاری در داستان پیش‌رو ماجرای دختری به اسم مالی را روایت می‌کند که یک آدم‌برفی به نام جاناتان ساخته و با او دوستی لذت‌بخشی دارد. آن‌ها تمام فصل زمستان را کنار هم می‌گذرانند تا اینکه با رسیدن بهار، برف‌ها شروع به آب شدن می‌کنند. مالی و جاناتان همدیگر را خیلی دوست دارند ولی حالا چاره‌ای جز خداحافظی برایشان نمانده.

کتاب یک بغل گرم برفی درباره‌ی رفاقت و خاطرات خوبی است که دوری دوستان را برایمان دشوار می‌سازند. نویسنده می‌کوشد به کودکان نشان دهد که شاید آدم‌ها گاهی از یکدیگر دور می‌شوند اما یاد دوستی‌های ناب هرگز از بین نمی‌رود. البته قصه‌ی مالی و جاناتان را می‌توان به هر نوع ازدست‌دادنی تعمیم داد. تجارب تلخی مثل مرگ، نقل‌مکان به محیطی جدید یا تغییر شکل رابطه با عزیزان به دلایلی مانند بیماری نیز ممکن است کودک را با اضطراب جدایی مواجه سازند و این نقطه‌ای است که بزرگسالان باید مستقیماً وارد عمل شوند.

این قصه به گروه سنی 3 تا 7 سال کمک می‌کند از جدایی‌ها عبور کنند و ضمن احترام به غم خود، راه حرکت به سمت آینده را هموار بسازند. کودکان به اطمینان از جانب والدین یا بزرگسالان حامی نیاز دارند تا متوجه شوند از دست دادن یک عزیز یا دوست، به معنای محروم شدن از همه‌ی ارتباطات خوشایند دنیا نیست و می‌توان بدون درهم‌شکستن، فراق عزیزان را تاب آورد. در پایان لازم به ذکر است که کتاب یک بغل گرم برفی توسط انتشارات پرتقال به چاپ رسیده و فریناز سلیمانی تصویرگری آن را برعهده داشته است.

کتاب یک بغل گرم برفی مناسب چه کسانی است؟

مطالعه‌ی این کتاب برای کودکان گروه سنی 3 تا 7 مناسب خواهد بود، به‌ویژه اگر فرزند یا دانش‌آموزی دارید که مشغول دست‌وپنجه نرم کردن با اضطراب جدایی است و تلاش دارید با قصه‌ای مناسب به او کمک کنید. مطالعه‌ی کتاب یک بغل گرم برفی برای بزرگسالان نیز خالی از لطف نیست.

با مسعود ملک یاری بیشتر آشنا شویم

مسعود ملک یاری (متولد 1359) نویسنده، منتقد ادبی و مترجم ایرانی است. او مدرک کارشناسی سینما را از دانشگاه هنر و مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته‌ی ادبیات نمایشی از دانشگاه سوره دریافت کرده. این نویسنده را می‌توان از موفق‌ترین داستان‌نویسان ایرانی در حوزه‌ی ادبیات کودک و نوجوان دانست.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب یک بغل گرم برفی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات41
زبانفارسی
شابک978-622-274-180-8
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
40000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب یک بغل گرم برفی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب یک بغل گرم برفی

برای دریافت کتاب یک بغل گرم برفی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.