معرفی و دانلود کتاب یک دنیا دایره

عکس جلد کتاب یک دنیا دایره
قیمت:
۱۵,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب یک دنیا دایره و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب یک دنیا دایره و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب یک دنیا دایره

در زندگی همه‌ی ما دایره‌هایی فرضی وجود دارند که رابطه‌ی ما را با دیگران می‌سازند. در کتاب یک دنیا دایره نوشته‌ی برد مانتاگیو خواهید دید چطور می‌شود با کشیدن این حلقه‌های فرضی به دور خودمان روزبه‌روز آدم‌های خوب بیشتری را وارد زندگی‌مان کنیم و از بودن کنارشان لذت ببریم. راستی این کتاب جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز است.

درباره‌ی کتاب یک دنیا دایره

شما تنها به این دنیا پا می‌گذارید، اما از همان اول وارد محیطی به نام خانواده می‌شوید که کمکتان می‌کند از نظر جسمی و ذهنی رشد کنید و به مرور چیزهای تازه‌ای یاد بگیرید. بعدها حلقه‌ها یا دایره‌های ارتباطی شما بزرگ و بزرگ‌تر می‌شوند. مثلاً وارد گروه دوستانتان می‌شوید، با آن‌ها به گردش می‌روید و معلمانی سر راهتان قرار می‌گیرند که می‌توانید از آن‌ها چیزهای تازه‌ای یاد بگیرید.

برد مانتاگیو (Brad Montague) در داستان یک دنیا دایره (The Circles All Around Us) از دایره‌هایی صحبت کند که می‌توانید به مرور در اطرافتان بکشید تا با آدم‌های بیشتری حرف بزنید و دوستی کنید. در این کتاب تصویر پسرکوچولویی را می‌بینید که با کشیدن دایره‌های رنگی در اطراف خودش به مرور آدم‌های مختلف و خوبی را به بودن در کنار خودش دعوت می‌کند.

اولین دایره از خودش شروع می‌شود. تا حالا به این موضوع فکر کرده‌‍اید؟ این‌که اولین کسی که خوب است همیشه با او دوست باشید خودتان هستید؟! دومین دایره به نزدیک‌ترین آدم‌های زندگی شما یعنی پدر و مادر، خواهر و برادر یا باقی نزدیکانی که با آن‌ها زندگی می‌کنید، مربوط می‌شود. بعدش می‌توانید کلی دایره‌ی رنگی دیگر برای اعضای فامیل، دوستان و آشنایان و کسانی که برایتان مهم‌اند، بکشید.

می‌بینید؟ دایره‌های شما می‌توانند روزبه‌‍روز بزرگ و بزرگ‌تر شوند. راستی اگر می‌خواهید بدانید در دایره‌های زندگی شخصیت اصلی این داستان چه آدم‌هایی وجود دارند، کتاب یک دنیا دایره را بخوانید و از تماشای تصاویر جذاب برد و کریستی مانتاگیو لذت ببرید.

می‌دانید چطور می‌شود آدم‌ها را به درون دایره‌هایتان دعوت کنید؟ با مهربانی کردن. آدم‌ها ممکن است سلیقه‌های مختلفی داشته باشند، به زبان دیگری حرف بزنند و ظاهرشان با شما خیلی متفاوت باشد، اما هیچ‌کدام از این‌ها دلیل نمی‌شود که با آن‌ها دوستی نکنید. اما به مرور یاد می‌گیرید آدم‌هایی با آرزوها، رویاها و علایق نزدیک به خود را به دایره‌هایتان نزدیک‌تر کنید و از آن‌ها چیزهای خوب زیادی یاد بگیرید.

تازه می‌توانید بعد از خواندن این کتاب دایره‌هایی را که دوست دارید در اطرافتان داشته باشید، نقاشی کنید و آدم‌های مورد علاقه‌تان را داخل آن‌ها قرار دهید. می‌بینید؟ شما تنها نیستید و همیشه افرادی هستند که خوب است گاهی با هم لحظاتتان را سپری کنید.

کتاب یک دنیا دایره ترجمه‌ی فرشته عبدلی‌ست. انتشارات مهرسا که تابه‌حال کتاب‌های پرطرفدار زیادی را برای شما چاپ کرده، این کتاب آموزنده و خواندنی را در دسترس علاقه‌مندان به داستان‌های تصویری قرار داده است.

نکوداشت‌های کتاب یک دنیا دایره

  • کتاب یک دنیا دایره دارای تصاویر پاستلی ملایمی‌ست و نشان می‌دهد که چگونه راه دادن افراد جدید به زندگی‌مان، حتی اگر گاهی اوقات ترسناک یا ناراحت‌کننده به نظر برسد، می‌تواند اوضاع ما را بهتر کند. (پیوند کتابخانه‌ی مدرسه)

  • پیام کلی داستان یک دنیا دایره حس مشارکت و انجام کارهای محبت‌آمیز است. در تصویرگری این اثر خط‌های ظریف و رنگ‌های ملایمی دیده می‌شود که گروهی متنوع از شخصیت‌های جذاب را نشان می‌دهد. (مجله‌‌ی کتابخانه‌ی مدرسه)

  • پیام کتاب یک دنیا دایره این است که چگونه می‌توانیم به جای اینکه طرد شویم، خلاف آن را در زندگی‌مان رقم بزنیم. (Kirkus Reviews)

کتاب یک دنیا دایره مناسب چه کسانی است؟

کودکان 4 تا 7 سال می‌توانند به همراه والدین، مربی یا معلم خود از خواندن این داستان تصویری لذت ببرند. البته باید بدانید همه‌ی نوجوانان و حتی بزرگسالان هم می‌توانند از خواندن این اثر دوست‌داشتنی، لذت ببرند و چیزهای زیادی یاد بگیرند.

با برد مانتاگیو بیشتر آشنا شویم

برد مانتاگیو خالق مجموعه‌وب موفق «Kid President» و «Kid Congress» است. او نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌تایمز بوده و به‌عنوان یک تصویرگر، با مجله‌ی ماگنولیا، اثر جوآنا گینز همکاری داشته است. مانتاگیو هم‌اکنون با همسر و فرزندانش در تنسی زندگی می‌کند.

در بخشی از کتاب یک دنیا دایره می‌خوانیم

خب، دوباره دایره‌ات را بکش و از چیزی که الآن هست بزرگ‌ترش کن... و اجازه بده آدم‌های دیگری هم بیایند داخل دایره؛ کسانی که می‌دانی از آمدنشان خوشحال می‌شوی. ما توی دایره‌هایی که دور خودمان کشیده‌ایم، هر جایی می‌رویم، می‌توانیم چیزهای زیادی را تغییر بدهیم و طوری رفتار کنیم که دیگران متوجه بشوند آن‌ها را دوست داریم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب یک دنیا دایره
نویسنده
مترجمفرشته عبدلی
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-622-7924-06-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب یک دنیا دایره

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب یک دنیا دایره

برای دریافت کتاب یک دنیا دایره و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.