معرفی و دانلود کتاب ۱۳۹۲ نکته مدیریتی برای حماسه سیاسی و حماسه‌ اقتصادی

عکس جلد کتاب ۱۳۹۲ نکته مدیریتی برای حماسه سیاسی و حماسه‌ اقتصادی
قیمت:
15000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ۱۳۹۲ نکته مدیریتی برای حماسه سیاسی و حماسه‌ اقتصادی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ۱۳۹۲ نکته مدیریتی برای حماسه سیاسی و حماسه‌ اقتصادی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ۱۳۹۲ نکته مدیریتی برای حماسه سیاسی و حماسه‌ اقتصادی

کتاب ۱۳۹۲ نکته مدیریتی برای حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اثر حسین وش و حجت الله اسدی، مجموعه‌ای از نکات مدیریتی در عرصه سیاسی و اقتصادی است که با حمایت مالی فرمانداری شهرستان قروه به چاپ رسیده و برای کارایی بهتر کارگزاران و مردم جملات قصاری تحت عنوان نکته‌های سیاسی و اقتصادی را از بیش از پنجاه کتاب مدیریتی استخراج نموده است.

بیانات فصیح و حکیمانه مقام معظم رهبری به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۲؛ خط و مشی و اولویت‌های مهم کشور را مشخص می‌کند. رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام نوروزی سال ۱۳۹۲، با اشاره به حرکت رو به جلوی ملت ایران در سال گذشته به‌ویژه در مواجهه اقتصادی و سیاسی با جهان استکبار، چشم‌انداز سال ۹۲ را امیدوارانه و همراه با پیشرفت و تحرک و ورزیدگی و حضور جهادی ملت ایران در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی دانستند و تأکید کردند: «با این نگاه، سال ۹۲ را سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام‌گذاری می‌کنیم.

تبیین راهبرد یک نظام سیاسی در شهر از اساسی‌ترین نیازهای یک حکومت برای عمق بخشیدن به باورهای سیاسی مردم و از ضروریات یک جامعه در حال توسعه جهت دستیابی به اهداف آن حکومت را نشان می‌دهد. رهبر معظم انقلاب اسلامی همانند سنوات گذشته برای اولویت‌دهی به برنامه‌های مسئولان و مردم برای انجام امور کشور متناسب با تلاش دشمنان در ضربه زدن به ملت مسلمان ایران راهبرد و مانیفست نظام اسلامی را ترسیم فرمودند.

سال 1392 از سوی معظم له به عنوان سال «حماسه سیاسی» و «حماسه اقتصادی» نامیده شد است. نام‌گذاری چند سال پیاپی با عناوین اقتصادی و یا موضوعات اقتصاد مقاومتی حاکی از عنایت ویژه ایشان به مسائل اقتصادی کشور معطوف به شرایط و تحولات سیاسی و اقتصادی کشور به عنوان مهم‌ترین محوری است که دشمنان مورد هدف قرار داده‌اند.

تحریم‌های اقتصادی گرچه تازگی نداشته و از سال‌های ابتدایی انقلاب اسلامی در دستور کار دشمن قرارگرفته، لکن تلقی دشمن این است که در مسائل اقتصادی بسیار ضعیف و ضربه‌پذیر هستیم، از سویی شرایط سیاسی و اقتصادی برای کشور ما به گونه‌ای است که مقام معظم رهبری از آن به عنوان «پیچ تاریخی» یاد کرده‌اند و در مقطع کنونی نظام سلطه با جمع‌آوری همه، برای شکست دادن و به زانو در آوردن انقلاب اسلامی به میدان آمده و آن‌چه که می‌تواند عامل و انگیزه اصلی مقاومت در برابر این هجمه سنگین باشد تنها خلق حماسه‌ای بزرگ در ابعاد سیاسی و اقتصادی است.

اگر «اقتصاد» بررسی چگونگی رفع نیازهای نامحدود جامعه با استفاده از منابع محدود باشد، «مدیریت» مجموعه‌ای از مهارت‌ها و دانسته‌ها برای استفاده بهینه از منابع محدود موجود خواهد بود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ۱۳۹۲ نکته مدیریتی برای حماسه سیاسی و حماسه‌ اقتصادی
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات راز نهان
سال انتشار۱۳۹۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات254
زبانفارسی
شابک978-600-258-208-9
موضوع کتابکتاب‌های اقتصاد، کتاب‌های جملات قصار
قیمت نسخه الکترونیک
15000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب ۱۳۹۲ نکته مدیریتی برای حماسه سیاسی و حماسه‌ اقتصادی

برای دریافت کتاب ۱۳۹۲ نکته مدیریتی برای حماسه سیاسی و حماسه‌ اقتصادی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.