معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی ایمیل و اینترنت را به دوستان خود تبدیل کنید

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی ایمیل و اینترنت را به دوستان خود تبدیل کنید
قیمت:
۲۶,۷۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی ایمیل و اینترنت را به دوستان خود تبدیل کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی ایمیل و اینترنت را به دوستان خود تبدیل کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی ایمیل و اینترنت را به دوستان خود تبدیل کنید

زندگی امروزی ما آن‌قدر با شبکه‌ی اینترنت و شبکه‌های کوچک موجود در آن گره خورده است که شاید عجیب باشد بپرسیم اینترنت چیست. اما مارک مک کورمک در خلاصه کتاب صوتی ایمیل و اینترنت را به دوستان خود تبدیل کنید، پرسیدن این پرسش را بسیار مهم و لازم می‌داند. همراه با او در این کتاب به خود فرصت خواهیم داد بپرسیم اینترنت چیست، چطور باید از آن استفاده کرد و چه تهدیدهایی در آن نهفته است؟

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی ایمیل و اینترنت را به دوستان خود تبدیل کنید

شاید به‌نظر برخی اهمیتی نداشته باشد که بدانیم اینترنت چیست و از کجا آمده است. اما از نظر مارک مک کورمک (Mark H. McCormack) در خلاصه کتاب صوتی ایمیل و اینترنت را به دوستان خود تبدیل کنید، چنین پرسش‌هایی به ما کمک می‌کند که قادر باشیم از تمام امکانات موجود در این شبکه برای رشد و ارتقای سطح کار خود استفاده کنیم. این کتاب در واقع بخشی از کتاب «راه و چاه موفقیت (Getting Results For Dummies)» است.

شاید فکر کنید آموزش استفاده از اینترنت و ایمیل لازم نباشد، چراکه در حال حاضر همه از آن سردرمی‌آورند و اساساً هیچ نکته‌ی خاصی هم برای آموزش وجود ندارد. اما مارک مک کورمک در خلاصه کتاب صوتی ایمیل و اینترنت را به دوستان خود تبدیل کنید، نکات مختلف استفاده از ایمیل را به شما می‌آموزد، زیرا فکر می‌کند تفاوت فردی که با تسلط کامل ایمیل می‌فرستد، با فردی که بر آن مسلط نیست، بسیار زیاد است. درواقع مهارت در ایمیل‌نویسی می‌تواند سطح شغلی و کاری شما را چند پله جابه‌جا کند.

نکته‌ی مهم دیگری که مارک مک کورمک در خلاصه کتاب صوتی ایمیل و اینترنت را به دوستان خود تبدیل کنید به آن می‌پردازد این است که چطور وقت خود را در اینترنت به هدر ندهیم. این تهدیدی است که امروز به‌شدت در کمین ماست. روزانه افراد زیادی در سراسر جهان ساعت‌های متوالی از وقت خود را بیهوده در سایت‌ها و شبکه‌های مجازی مختلف می‌گذرانند؛ درحالی‌که با صرف همان زمان و حتی کمتر از آن می‌توانستند به درآمد خود اضافه کنند. مارک مک‌کورمک تلاش دارد تا در این کتاب، آموزش استفاده‌ی درست از اینترنت را در اختیار ما بگذارد.

خلاصه کتاب صوتی ایمیل و اینترنت را به دوستان خود تبدیل کنید را نشر صوتی نوار با صدای تایماز رضوانی و براساس ترجمه‌ی سعید خاموش منتشر کرده و نسخه‌ی متنی این کتاب را انتشارات آوند دانش به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های دامیز

مجموعه کتاب‌های دامیز (For Dummies) که به زبان طنز یعنی جهت استفاده‌ی ابله‌ها، متعلق به کسانی است که آموزش و دانایی را ضروری می‌دانند. این مجموعه تلاش دارد تا هر رشته‌ی دشوار یا آسانی را به روشی قابل فهم برای همه ارائه کند. نویسندگان هرجلد از مجموعه‌ کتاب‌های دامیز، متخصصان آن حوزه‌ی خاص هستند که در قالب فصل‌های کتاب، تجربیات جذاب و رویکردهای روشمند خود به مسئله را در اختیار خوانندگان قرار داده‌اند. بنابراین مخاطبان این کتاب‌ها می‌توانند با آسودگی و اطمینان کامل هر جلد را مطالعه کنند، دانش خود را ارتقا دهند و از این دانش برای پیشرفت در امور شخصی و حرفه‌ای خود استفاده کنند. مجموعه کتاب‌های دامیز به حفظ کیفیت و استانداردهای لازم برای کتاب‌های خود متعهد است و استفاده از به‌روزترین ابزارها برای ارائه‌ی کتاب‌ها را وظیفه‌ی خود می‌داند. کتاب‌های دامیز حوزه‌های متنوعی مثل تکنولوژی، هنر، علم، روان‌شناسی، مشاغل، کسب درآمد، سلامت، عادات و خانه‌داری را پوشش می‌دهند. «یوگا»، «آموزش زبان چینی»، «آلزایمر و زوال عقل»، «مدیریت استرس»، «اقتصادسنجی» و «تقویت حافظه» ازجمله کتاب‌های دیگر این مجموعه هستند.

خلاصه کتاب صوتی ایمیل و اینترنت را به دوستان خود تبدیل کنید برای چه کسانی مناسب است؟

این خلاصه کتاب صوتی برای کسانی که می‌توانند حرفه و کار خود را از طریق اینترنت ارتقا ببخشند، مناسب است و با کمک آن استفاده‌ی درست و مفید از اینترنت را خواهید آموخت.

با مارک مک کورمک بیشتر آشنا شویم

مارک هیوم مک کورمک (Mark Hume McCormack) در سال 1930 در ایالت ایلینویز متولد شد و سال 2003 در نیویورک از دنیا رفت. نام او به‌عنوان یک چهره‌ی مهم در دنیای قراردادهای ورزشی با کمپانی IMG گره خورده است. مارک مک کورمک در اوایل زندگی حرفه‌ای خود به دانشکده‌ی حقوق دانشگاه ییل رفت و سپس در امتحان وکالت شرکت کرد.

مارک مک کورمک بعد از چندسال فعالیت به‌عنوان وکیل، دیگر به کار وکالت نپرداخت و شرکت حقوقی و کارگزاری خود را راه انداخت، اما تا پایان عمر خود را یک وکیل می‌دانست. او کمپانی IMG را بنیان گذاشت که شرکتی مشهور و بین‌المللی در حوزه‌ی نمایندگی امور حقوقی ورزش‌کاران بود. «سازمان‌دهی خانه»، «هاروارد چه چیزهایی را یاد نمی‌دهد (What They Don't Teach You at Harvard Business School)»، «با خوک کشتی نگیر و نود راهکار دیگر برای زیرسازی کار و تجارت (Never Wrestle with a Pig)» و «ده مشخصه‌ی افراد موفق» ازجمله کتاب‌هایی هستند که از مارک مک‌کورمک منتشر شده‌‎اند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی ایمیل و اینترنت را به دوستان خود تبدیل کنید می‌شنویم

اینترنت نیز مانند ایمیل می‌تواند برای فردی که می‌خواهد مهارت‌های سازمانی خود را بالا ببرد، ابزاری بسیار باارزش باشد و درعین‌حال می‌تواند تله‌ای باشد برای تلف کردن عمر؛ پر از وسوسه‌های بیهوده و سرگرمی‌های اغواکننده. با رفتاری درست، نگرشی صحیح و مقداری خویشتن‌داری مناسب، می‌توانید با سود جستن از خدمات فوق‌العاده‌ی اینترنت، مقدار زیادی در پول و وقتتان صرفه‌جویی کنید. در همان‌حال می‌توانید با سر زدن به بسیاری از پایگاه‌های اینترنتی که در لحظه جالب و زیبا جلوه می‌کنند، ولی در نهایت به اهداف سازمان‌دهی نزدیکتان نمی‌کنند، ساعت‌ها وقت بگذرانید؛ درحالی‌که مردم به تجارت و ارتباطاتی بیشتر روی آورده‌اند. هر کسی شاید سرانجام به درجه‌ای از کارایی در زمینه‌ی اینترنت دست یابد. شما می‌توانید با ادغام اینترنت در طرح سازمان‌دهی‌تان در این رسم رایج زمانه از دیگران پیش بیفتید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
56 دقیقه
ایمیل و اینترنت را به دوستان خود تبدیل کنید
2 دقیقه
عوامل تولید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی ایمیل و اینترنت را به دوستان خود تبدیل کنید
نویسنده
مترجمسعید خاموش
راویتایماز رضوانی
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۵۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی علمی و آموزشی
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی ایمیل و اینترنت را به دوستان خود تبدیل کنید

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی ایمیل و اینترنت را به دوستان خود تبدیل کنید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.