معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی خطرات کار دفتری

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی خطرات کار دفتری
قیمت:
۲۶,۷۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی خطرات کار دفتری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی خطرات کار دفتری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی خطرات کار دفتری

در فضای کسب‌وکار و زندگی شخصی امروزی، حجم زیاد داده‌هایی که با آن روبه‌رو هستیم ترسناک است. مارک مک کورمک در خلاصه کتاب صوتی خطرات کار دفتری به ما می‌آموزد که چگونه در میان این داده‌های بی‌نهایت غرق نشویم و با حفظ تمرکز و کارایی خود، آن‌هایی را که به کارمان می‌آیند گزینش کنیم.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی خطرات کار دفتری

مدیریت زمان و نحوه‌ی انجام این کار از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که هر فرد برای رسیدن به موفقیت در زندگی حرفه‌ای و شخصی خود باید از آن برخوردار باشد. مارک مک‌کورمک (Mark H. McCormack) در خلاصه کتاب صوتی خطرات کار دفتری، تکنیک‌های کاربردی و مهمی برای رسیدن به این مهارت را به شما می‌آموزد. این کتاب در واقع بخشی از کتاب راه و چاه موفقیت (Getting Results For Dummies) است.

از همان مراحل اولیه‌ی کار، حجم نامه‌ها و کاغذهایی که باید بررسی کنید و حجم داده‌هایی که باید بخوانید آن‌قدر زیاد می‌شود که با هیچ روشی، یک‌تنه از پس بررسی همه‌ی آن‌ها برنخواهید آمد. در چنین شرایطی احتیاج به مقداری جسارت، اعتماد و مهارت مدیریت دارید. اول از همه باید بپذیرید که قادر به کنترل همه‌چیز به‌صورت شخصی نیستید. نباید توقع داشته باشید کوچک‌ترین اتفاقات و موارد زیر نظر شخص خودتان اتفاق بیفتد. بعد از آن باید بخشی از مسئولیت‌های خودتان را به دیگران بسپارید و آن‌ها را هم در مدیریت کارها دخیل کنید.

مارک مک کورمک در خلاصه کتاب صوتی خطرات کار دفتری، تکنیک‌های لازم برای اینکه کار مهمی زمین نماند و شما هم بیش‌از حد توانتان کار نکنید را به شما می‌آموزد. او به مخاطبان خود می‌آموزد که چگونه کارهایشان را دسته‌بندی کنند و به هر دسته، مطابق با بهترین و سریع‌ترین روش رسیدگی کنند.

مارک مک کورمک نکات مهمی را در خلاصه کتاب صوتی خطرات کار دفتری به ما می‌آموزد؛ ازجمله اینکه هر پرونده‌ای را باید در چه زمانی انجام دهیم، کدام‌ها به رسیدگی فوری احتیاج دارند و کدام‌ها به بایگانی کردن، کدام پرونده‌ها را باید به دیگران بسپریم و کدامشان را بهتر است به‌کلی کنار بگذاریم، چطور اطلاعاتی که لازم داریم را از میان حجم انبوه داده‌های موجود پیدا کنیم و سردرگم نشویم.

خلاصه کتاب صوتی خطرات کار دفتری را نشر صوتی نوار با صدای تایماز رضوانی و براساس ترجمه‌ی سعید خاموش منتشر کرده و نسخه‌ی متنی این کتاب را انتشارات آوند دانش به چاپ رسانده است.

درباره مجموعه کتاب‌های دامیز

مجموعه کتاب‌های دامیز (For Dummies) که به زبان طنز یعنی جهت استفاده‌ی ابله‌ها، متعلق به کسانی است که آموزش و دانایی را ضروری می‌دانند. این مجموعه تلاش دارد تا هر رشته‌ی دشوار یا آسانی را به روشی قابل فهم برای همه ارائه کند. نویسندگان هرجلد از مجموعه‌ کتاب‌های دامیز، متخصصان آن حوزه‌ی خاص هستند که در قالب فصل‌های کتاب، تجربیات جذاب و رویکردهای روشمند خود به مسئله را در اختیار خوانندگان قرار داده‌اند.

مخاطبان این کتاب‌ها می‌توانند با آسودگی و اطمینان کامل هر جلد از مجموعه کتاب‌های دامیز را مطالعه کنند، دانش خود را ارتقا دهند و از این دانش برای پیشرفت در امور شخصی و حرفه‌ای خود استفاده کنند. مجموعه کتاب‌های دامیز به حفظ کیفیت و استانداردهای لازم برای کتاب‌های خود متعهد است و استفاده از به‌روزترین ابزارها برای ارائه‌ی کتاب‌ها را وظیفه‌ی خود می‌داند. کتاب‌های دامیز حوزه‌های متنوعی مثل تکنولوژی، هنر، علم، روان‌شناسی، مشاغل، کسب درآمد، سلامت، عادات و خانه‌داری را پوشش می‌دهند. «یوگا»، «آموزش زبان چینی»، «مهارت‌های مذاکره»، «مدیریت استرس»، «برنامه‌نویسی اندروید» و «اینشتین» ازجمله کتاب‌های دیگر این مجموعه هستند.

خلاصه کتاب صوتی خطرات کار دفتری برای چه کسانی مناسب است؟

این خلاصه کتاب صوتی برای تمام مدیران و کارمندان و افراد شاغلی که در پی مدیریت بهتر زمانشان هستند مناسب است.

با مارک مک کورمک بیشتر آشنا شویم

مارک مک کورمک سال 1930 در ایالت ایلینویز آمریکا به دنیا آمد و سال 2003 در نیویورک از دنیا رفت. «هاروارد چه چیزهایی را یاد نمی‌دهد»، «راه و چاه موفقیت» و «با خوک کشتی نگیر (Never Wrestle with a Pig)» ازجمله کتاب‌های منتشرشده از او هستند. او پس از تحصیل در رشته‌ی حقوق و چندین سال سابقه‌ی وکالت، تخصص خود را وارد حوزه‌ی ورزش کرد.

مارک مک کورمک تابه‌حال در رویدادهای ورزشی بزرگی مثل المپیک، تور PGA (تور حرفه‌ای گلف) و ویمبلدون (Wimbledon) یا رقابت جهانی تنیس، به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی پشتیبانی مالی حضور داشته است. او پیش از هر کسی به این نتیجه رسید که شرکت‌های سرمایه‌گذار تمایل دارند مبالغ قابل‌توجهی را برای همکاری با ورزش‌کاران درجه‌یک و مشهور بپردازند. در طول سال‌های فعالیتش براساس این نگاه، مارک مک کورمک ایده‌ی خود را در مورد مدل‌ها، هنرمندان و بقیه‌ی افراد مشهور هم به کار گرفته است.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی خطرات کار دفتری می‌شنویم

هنگامی که به‌تازگی شرکتم را راه‌اندازی کرده بودم، اصرار داشتم تمام یادداشت‌ها و نامه‌ها را بخوانم و یک نسخه از هر قبضی که وارد شرکت می‌شود به دستم برسد. امروزه این حجم کاغذ در طول یک سال، استادیوم فوتبالی را پر می‌کند. خیلی زود دریافتم که یا باید از حجم مطالعاتم کم کرده و به کارمندانم اعتماد کنم تا مکاتباتشان را خودشان بخوانند، یا اینکه تمام زندگی‌ام را صرف خواندن کنم. گرفتن چنین تصمیمی دشوار بود، ولی واقعاً چاره‌ی دیگری نداشتم. اگر قرار بود شرکتم را توسعه دهم و سلامتم را به خطر نیندازم، باید تصمیم می‌گرفتم که کدام پرونده را خودم ببینم و کدام یک از اسناد را دیگران می‌توانند پیگیری کنند...

با آنکه تجدیدنظر در سیاست خواندن همه‌چیز دشوار بود، ولی از آن دشوارتر این بود که به خودم بقبولانم من و آدم‌های پیرامونم، همگی سرنشینان یک قایقیم. همان‌طور که من نمی‌توانم همه‌چیز را بخوانم، افرادی هم که به آن‌ها اعتماد دارم نمی‌توانند هر چیزی که سر راهشان قرار می‌گیرد بخوانند. آن‌ها نیز باید اولویت قائل شوند، خلاصه کنند، نگاهی اجمالی بیندازند و به دیگران محول کنند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
53 دقیقه
خطرات کار دفتری
2 دقیقه
عوامل تولید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی خطرات کار دفتری
نویسنده
مترجمسعید خاموش
راویتایماز رضوانی
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۵۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی خطرات کار دفتری

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی خطرات کار دفتری

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی خطرات کار دفتری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.