معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی ده خصلت که باید کنار گذاشت

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی ده خصلت که باید کنار گذاشت
قیمت:
۱۴,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی ده خصلت که باید کنار گذاشت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی ده خصلت که باید کنار گذاشت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی ده خصلت که باید کنار گذاشت

مارک مک کورمک در تحلیل نحوه‌ی تصور و رفتارهای افراد نامنظم، نقاط مشترکی را پیدا کرده است که در خلاصه کتاب صوتی ده خصلت که باید کنار گذاشت، از آن‌ها صحبت می‌کند. به نظر می‌رسد الگوهای رفتاری مشترکی وجود دارد که افراد بی‌نظم از آن‌ها تبعیت می‌کنند. درواقع هدف گرفتنِ همین عادت‌هاست که می‌تواند در نظم بخشیدن به برنامه‌هایمان ما را کمک کند.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی ده خصلت که باید کنار گذاشت

افراد موفق که در واقع همان افراد منظم هستند، عادت دارند برای کارهای خود برنامه‌هایی مشخص و دقیقی تعیین کنند. آن‌ها اجازه نمی‌دهند که بدون هیچ دلیل منطقی و مهمی، برنامه‌‌شان از مسیر خود خارج شود. دقیقاً در مقابل این افراد، دسته‌ی نامنظم‌ها قرار دارند. یک فرد بی‌نظم، باری به هر جهت است و هیچ تأکید و قاطعیتی روی حفظ برنامه‌ی زندگی خود ندارد. این فرد با کوچک‌ترین اتفاقی تمرکز خود را از دست می‌دهد و از مسیرش منحرف می‌شود.

مارک مک کورمک (Mark H. McCormack) در خلاصه کتاب صوتی ده خصلت که باید کنار گذاشت از عاداتی، مثل باری به هر جهت بودن، صحبت می‌کند که افراد نامنظم را وارد چرخه‌ی بی‌پایانی از تصمیم‌های اشتباه می‌کنند. این خلاصه کتاب صوتی در واقع بخشی از کتاب راه و چاه موفقیت (Getting Results For Dummies) است.

مارک مک کورمک ده مورد از عادات آسیب‌زا را فهرست کرده و درباره‌شان صحبت می‌کند. مثلاً افراد نامنظم اصرار دارند که به حافظه‌شان تکیه کنند و یادداشت کردن و ثبت کردن موارد مختلف را از سر خود باز می‌کنند. این باعث می‌شود که آن‌ها با هر میزان از قدرت حافظه، موارد مهمی را از قلم بیندازند. ضمناً آن‌ها متخصص جمع کردن کارهای مختلف روی هم هستند و مدام به این کوه بزرگ از وسایل درهم‌ریخته و کارهای عقب‌افتاده موارد جدیدی را اضافه می‌کنند. به همین ترتیب در طول خلاصه کتاب صوتی ده خصلت که باید کنار گذاشت، با انواع عادات اشتباه آدم‌های نامنظم آشنا می‌شویم.

خلاصه کتاب صوتی ده خصلت که باید کنار گذاشت را نشر صوتی نوار با صدای سحر بیرانوند و براساس ترجمه‌ی سعید خاموش منتشر کرده و نسخه‌ی متنی این کتاب را انتشارات آوند دانش به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های دامیز

مجموعه کتاب‌های دامیز (For Dummies) که به زبان طنز یعنی جهت استفاده‌ی ابله‌ها، متعلق به کسانی است که آموزش و دانایی را ضروری می‌دانند. این مجموعه تلاش دارد تا هر رشته‌ی دشوار یا آسانی را به روشی قابل فهم برای همه ارائه کند. بنابراین مخاطبان این کتاب‌ها می‌توانند با آسودگی و اطمینان کامل هر جلد را مطالعه کنند، دانش خود را ارتقا دهند و از این دانش برای پیشرفت در امور شخصی و حرفه‌ای خود استفاده کنند. مجموعه کتاب‌های دامیز به حفظ کیفیت و استانداردهای لازم برای کتاب‌های خود متعهد است و استفاده از به‌روزترین ابزارها برای ارائه‌ی کتاب‌ها را وظیفه‌ی خود می‌داند.

نویسندگان هرجلد از مجموعه‌ کتاب‌های دامیز، متخصصان آن حوزه‌ی خاص هستند که در قالب فصل‌های کتاب، تجربیات جذاب و رویکردهای روشمند خود به مسئله را در اختیار خوانندگان قرار داده‌اند. کتاب‌های دامیز حوزه‌های متنوعی مثل تکنولوژی، هنر، علم، روان‌شناسی، مشاغل، کسب درآمد، سلامت، عادات و خانه‌داری را پوشش می‌دهند. «یوگا»، «آموزش زبان چینی»، «مهارت‌های مذاکره»، «مدیریت استرس»، «برنامه‌نویسی اندروید» و «اینشتین» ازجمله کتاب‌های دیگر این مجموعه هستند.

خلاصه کتاب صوتی ده خصلت که باید کنار گذاشت برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که قصد دارند روال زندگی خودشان را وارد چرخه‌ای منظم و ثمربخش کنند از این خلاصه کتاب صوتی سود خواهند برد. این کتاب را به مخاطبان کتاب‌های روان‌شناسی، مهارت‌های زندگی و خودیاری توصیه می‌کنیم.

با مارک مک کورمک بیشتر آشنا شویم

مارک مک کورمک (1930 – 2003) به‌عنوان نویسنده و حقوقدانی آمریکایی، شهرت خود را مدیون فعالیت‌های تأثیرگذار و ابداعی‌اش در دنیای ورزش بود. مارک مک کورمک با بنیان‌گذاری کمپانی IMG تحولی در جهان ورزش ایجاد کرد و این حوزه را به بازاریابی نزدیک ساخت. این کمپانی، نماینده‌ی حقوقی تعداد زیادی از ورزشکاران در سرتاسر جهان است. «هاروارد چه چیزهایی را یاد نمی‌دهد»، «ده راهکار برای بهبود نتایج»، «ده روش عالی برای آغاز یک روز کاری» و «ده بهانه آدم‌های نامنظم» ازجمله کتاب‌های منتشرشده‌ی مارک مک کورمک هستند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی ده خصلت که باید کنار گذاشت می‌شنویم

افراد نامنظم به حافظه‌شان تکیه می‌کنند: حتی قوی‌ترین حافظه‌ها نیز در به یاد آوردن همه‌چیز مشکل دارند. اما فرد نامنظم این را چالشی شخصی می‌داند که بدون نوشتن کارهایش، همه‌چیز را برای ارجاعات بعدی در ذهنش حک کند. نتیجه البته همیشه یکی است. چیزی از ذهن فرد می‌لغزد، کاری از قلم می‌افتد یا تعهدی فراموش می‌شود. این بزرگ‌ترین نقص فرد نامنظم است و درست در مقابل کاری قرار می‌گیرد که فرد هدفمند به‌طور طبیعی انجام می‌دهد.

فرد نامنظم حتی با وجود قلم و کاغذ در جیبش، از نوشتن همه‌چیز سر باز می‌زند و شعارش هم همیشه این است که یادم می‌ماند. شاید فرد نامنظم به یاد بیاورد، ولی این تا وقتی است که کس دیگری چیزی به او بگوید. سپس سلول‌های مغزی‌اش مشغول کار بعدی می‌شود که او مطمئن است به یاد می‌آورد و کار اولی به‌کل از یادش می‌رود. این چرخه ادامه می‌یابد تا اینکه تنها چیزی که مطمئن است یادش می‌آید، آخرین چیزی است که دیده یا شنیده است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
19 دقیقه
ده خصلت كه بايد كنار گذاشت
2 دقیقه
عوامل تولید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی ده خصلت که باید کنار گذاشت
نویسنده
مترجمسعید خاموش
راویسحر بیرانوند
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۲۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی ده خصلت که باید کنار گذاشت

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی ده خصلت که باید کنار گذاشت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.