معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی زمان بندی آنچه غیرقابل زمان بندی است

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی زمان بندی آنچه غیرقابل زمان بندی است
قیمت:
۲۶,۷۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی زمان بندی آنچه غیرقابل زمان بندی است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی زمان بندی آنچه غیرقابل زمان بندی است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی زمان بندی آنچه غیرقابل زمان بندی است

مدیریت زمان، ریزه‌کاری‌های زیادی دارد که مارک مک کورمک در خلاصه کتاب صوتی زمان بندی آنچه غیرقابل زمان بندی است، بخشی از آن‌ها را در اختیار مخاطبان خود می‌گذارد. بحران‌ها، بخش مهمی از زمان ما را به خود اختصاص می‌دهند. نویسنده در این کتاب ابتدا بررسی می‌کند که بحران چیست و سپس به ارائه‌ی تکنیک‌های مدیریت آن می‌پردازد. از نظر او ابتدا باید بتوانیم بحران واقعی را به‌درستی تشخیص بدهیم؛ چراکه بسیاری از اوقات سیاست‌مداران و دیگر افراد، صرفاً برای محقق شدن خواسته‌های خود، به دروغ یک موقعیت را بحرانی جلوه می‌دهند.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی زمان بندی آنچه غیرقابل زمان بندی است

هرچقدر هم که یک نفر برنامه‌ریزی منظم و زمان‌بندی مشخصی داشته باشد، از سیل اتفاقات پیش‌بینی‌نشده در امان نخواهد بود. مارک مک‌کورمک (Mark H. McCormack) در خلاصه کتاب صوتی زمان بندی آنچه غیرقابل زمان بندی است، مدیریت بحران را یک توانایی ضروری برای رسیدن به موفقیت می‌داند. این کتاب در واقع بخشی از کتاب راه و چاه موفقیت (Getting Results For Dummies) است.

آموزش مدیریت بحران، احتیاج به آموزشی مقدماتی‌تر دارد که به‌اندازه‌ی خودش لازم و ضروری است. به بیان مارک مک کورمک در خلاصه کتاب صوتی زمان بندی آنچه غیرقابل زمان بندی است، ابتدا لازم است که بفهمیم بحران چیست و موقعیت بحرانی را به‌درستی تشخیص دهیم. چراکه در صورت عدم وجود این توانایی تشخیصی، زمان از کنترل خارج شده و بخش زیادی از وقت، صرف اموری می‌شود که واقعاً بحرانی نبوده، اما بحرانی جلوه داده شده‌اند.

به نظر مارک مک کورمک در خلاصه کتاب صوتی زمان بندی آنچه غیرقابل زمان بندی است، افرادی که موقعیت‌های عادی را بحرانی جلوه می‌دهند یا افرادی که به‌صورت خودساخته موقعیت‌های بحرانی را به‌دلیل اهمال‌کاری‌های خود به‌وجود می‌آورند، با هیچ دلیل و توجیهی حق ندارند زمان دیگران را تلف کنند. تشخیص این مسئله، پیش از هر کسی، برعهده‌ی خود فردی است که نباید اجازه دهد خللی در برنامه‌هایش و در مسیر موفقیتش ایجاد شود.

خلاصه کتاب صوتی زمان بندی آنچه غیرقابل زمان بندی است را نشر صوتی نوار با صدای تایماز رضوانی و براساس ترجمه‌ی سعید خاموش منتشر کرده و نسخه‌ی متنی این کتاب را انتشارات آوند دانش به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های دامیز

مجموعه کتاب‌های دامیز (For Dummies) شامل ده‌ها جلد کتاب در حوزه‌هایی بسیار متنوع است؛ از تکنولوژی، هنر، علم و روان‌شناسی گرفته تا مشاغل، کسب درآمد، سلامت، عادات و خانه‌داری. این مجموعه تلاش دارد تا هر رشته‌ی دشوار یا آسانی را به روشی قابل فهم برای همه ارائه کند. نویسندگان هرجلد از مجموعه‌ کتاب‌های دامیز، متخصصان آن حوزه‌ی خاص هستند که در قالب فصل‌های کتاب، تجربیات و رویکردهای خود به مسئله را در اختیار خوانندگان قرار داده‌اند.

این مجموعه به حفظ کیفیت و استانداردهای لازم برای کتاب‌های خود متعهد است و استفاده از به‌روزترین ابزارها برای ارائه‌ی کتاب‌ها را وظیفه‌ی خود می‌داند. امتیاز چاپ و نشر مجموعه کتاب‌های دامیز در ایران با انتشارات آوند دانش است. این انتشارات تابه‌حال جلدهای متعددی از این مجموعه را منتشر کرده که بعضی از آن‌ها به این ترتیب هستند: «تناسب اندام»، «شرلوک هلمز»، «اصول ارتباطات»، «ابرغذاها» و «ساخت ربات».

خلاصه کتاب صوتی زمان بندی آنچه غیرقابل زمان بندی است برای چه کسانی مناسب است؟

خلاصه کتاب صوتی زمان بندی آنچه غیرقابل زمان بندی است برای مخاطبان کتاب‌های موفقیت، مهارت‌های زندگی، برنامه‌ریزی و مدیریت زمان مناسب است.

با مارک مک کورمک بیشتر آشنا شویم

مارک مک کورمک (1930 – 2003) به‌عنوان نویسنده و حقوقدانی آمریکایی، شهرت خود را مدیون فعالیت‌های تأثیرگذار و ابداعی‌اش در دنیای ورزش بود. مارک مک کورمک با بنیان‌گذاری کمپانی IMG تحولی در جهان ورزش ایجاد کرد و بازاریابی را وارد جهان ورزش کرد. این کمپانی به‌عنوان نمونه‌ی بسیار موفقی از بازاریابی، نماینده‌ی حقوقی تعداد زیادی از ورزشکاران در سرتاسر جهان بوده است. «هاروارد چه چیزهایی را یاد نمی‌دهد» و « با خوک کشتی نگیر و نود راهکار دیگر برای زیر‌سازی کار و تجارت‏‫ » ازجمله کتاب‌های مارک مک کورمک هستند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی زمان بندی آنچه غیرقابل زمان بندی است می‌شنویم

این مسئله که چه چیزی، یک موقعیت اضطراری است و چه چیزی نیست و انتقال چنین تعریفی به آدم‌های پیرامون، مقوله‌ای حیاتی است. درغیراین‌صورت موقعیت‌های اضطراری که می‌توانند تمامی برنامه و وقت شما را ببلعند، مدام در زندگی‌تان اختلال ایجاد خواهند کرد؛ بسته به اینکه من و شما چگونه موقعیت اضطراری را تعریف کنیم یا بسته به فردی است که بیشترین تأثیر را از شرایطی نامعمول گرفته. این شما هستید که تعیین می‌کنید چه وقت چنین شرایطی وقت و توجهتان را به خود جلب کرده است.

یادتان باشد که یک مشکل لزوماً یک بحران نیست. برای کسی که دنبال کمک گرفتن از شماست، بهترین راه، بحرانی نامیدن یک موقعیت است تا به این ترتیب باعث شود شما سریع و بدون تبادل نظر واکنش نشان دهید. کافی است در این زمینه به سیاست‌مداران نگاه کنید. هر جا قرار است مالیات را افزایش دهند یا مقدار زیادی پول در جایی هزینه شود، به ما می‌گویند بحرانی وجود دارد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
54 دقیقه
زمان‌بندی آنچه غيرقابل زمان‌بندی است
2 دقیقه
عوامل تولید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی زمان بندی آنچه غیرقابل زمان بندی است
نویسنده
مترجمسعید خاموش
راویتایماز رضوانی
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۵۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی زمان بندی آنچه غیرقابل زمان بندی است

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی زمان بندی آنچه غیرقابل زمان بندی است و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.