معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی قدرت حال

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی قدرت حال
قیمت:
۵۲,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی قدرت حال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی قدرت حال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی قدرت حال

اکهارت تله در خلاصه کتاب صوتی قدرت حال نشان می‌دهد که چگونه می‌توانیم با زندگی در لحظه‌ی حال، سالم‌تر، شادتر و آگاه‌تر باشیم. او همچنین به ما یاد می‌دهد چگونه ذهنی را که مدام در حال تجزیه و تحلیل است، ساکت کنیم و تسلیم لحظه‌ی حال شویم. این کتاب به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین آثار نیویورک تایمز و آمازون شناخته می‌شود.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی قدرت حال

لحظه‌ی حال زمانی است که می‌توانیم خودمان را در آغوش بگیریم و به‌ دور از زمزمه‌های ذهن خودآگاه و ایگوی انتقادگر، شادی واقعی را تجربه کنیم. همه‌ی ما در مورد ارزش‌های زندگی در لحظه‌ی حال شنیده‌ایم، اما این توصیه در ابتدا غیرعملی و انتزاعی به نظر می‌آید. ما دقیقاً چطور می‌توانیم در اکنون زندگی کنیم، بدون آنکه ذهنمان به گذشته و آینده سفر نکند؟ این سوالی است که اکهارت تله (Eckhart Tolle) در خلاصه کتاب صوتی قدرت حال (The Power of Now) به آن پاسخ می‌دهد.

خلاصه کتاب صوتی قدرت حال در مورد چگونگی تعامل مردم با خود و دیگران است. اکهارت تله ‌با زبان ساده، تمرین‌هایی عملی برای دستیابی به حضور در لحظه ارائه می‌دهد. این معلم معنوی الهام‌بخش فلسفه‌ای را تکامل بخشیده که مشابهتی با بودیسم و تئوری مراقبه دارد، اما در عین حال بسیار کاربردی‌تر است. او در کتاب قدرت حال به خوانندگان نشان می‌دهد که چگونه با شناسایی خویشتن به‌عنوان منبع درد، خودشان را از خواسته‌های غیرمنطقی و متناقض رها سازند و با زندگی در زمان حال، از درد رهایی یابند.

ما تمایل وافری به فکر کردن داریم و این افکار باعث ایجاد مانعی در ما می‌شوند. ما قادر نخواهیم بود به هستی اتصال پیدا کنیم و در عوض، تصورات غلطی در ما ایجاد می‌شود که به تولد ترس در ما می‌انجامد. اکهارت تله نظریه‌ی دکارت را که مبین این تفکر است: «من فکر می‌کنم پس هستم»، رد می‌کند. چراکه به‌زعم تله، دکارت هستی و هویت انسان را با فکر کردن برابر می‌داند. اکهارت تله ما را متفکران اجباری می‌خواند که موانع و مشکلات زندگیِ گذشته‌یمان ما را به فکر کردن وادار می‌کنند. او روشن‌بینی را به عنوان راه‌حلی برای شناسایی ذهن و محو کردن موانع ذهنی‌ای که در راه ارتباط ما با خود و طبیعت وجود دارند، مطرح می‌کند.

معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی قدرت حال

خلاصه کتاب صوتی قدرت حال از آن‌ رو که از زبان ساده و صمیمیِ اکهارت تله بهره‌مند است، خوانندگان را به درک این نکته می‌رساند که ذهن فریبگر تا چه اندازه می‌تواند مانع خوش‌بختی انسان شود. اگر فرصتی برای خواندن کل کتاب ندارید، این خلاصه کتاب که به کوشش نشر صوتی جیحون تهیه شده، می‌تواند در زمانی کوتاه، جانِ مطلب را منتقل کند. این خلاصه کتاب به گویندگی شهره روحی، ترجمه‌ی نازنین صابری را اساس کار خود قرار داده است.

افتخارات کتاب قدرت حال

  • پرفروش‌ترین کتاب آمازون؛
  • پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز؛
  • از پرفروش‌ترین کتاب‌ها در ایران؛
  • قرار گرفتن در فهرست «کتاب‌هایی که زندگی‌تان را دگرگون خواهند کرد».

نکوداشت‌های کتاب قدرت حال

  • من کتاب اکهارت تله را به‌ عنوان یک آموزش معنوی ضروری همیشه در کنار تختم نگه می‌دارم. این یکی از ارزشمندترین کتاب‌هایی است که تابه‌حال خوانده‌ام. (اپرا وینفری)
  • این کتاب گویی یک انجیل مدرن است؛ حقایقی متعالی ارائه می‌دهد که منجر به آزادی ما می‌شوند. (دن میلمن)
  • قدرت حال کتاب مقدسی است که هر کس به دنبال دیدگاهی مدرن در باب معنویت است، باید آن را بخواند. (Red)
  • اثر اکهارت تله یکی از واضح‌ترین و در دسترس‌ترین متن‌هایی است که در مورد حضور بیشتر در لحظه‌ی اکنون خوانده‌ایم. (Kindred Spirit)
  • خواندن این کتاب به من آموخت که اعمالم را از چندین زاویه‌دید مشاهده کنم. من آن را بارها خوانده‌ام و هر بار که در آن فرو می‌روم، نکات بیشتری دستگیرم می‌شود. سعی می‌کنم هر روز صبح چند صفحه‌‌ای بخوانم و کلماتش را در طول روز بر سینه‌ی خود حمل کنم. (بلیندا کارلایل)

خلاصه کتاب صوتی قدرت حال برای چه کسانی مناسب است؟

هرکس که به قدرت نیروی حال واقف شده است، برای دستیابی به آن، به تمرینات این خلاصه کتاب صوتی نیاز پیدا خواهد کرد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی قدرت حال می‌شنویم

روشن‌بینی زمانی است که شما به یک راه‌حل عملی فکر می‌کنید. وقتی است که شما بیشترین تمرکز و توجه را دارید. احساسات و عواطف بازتاب ذهن شما در بدنتان هستند و بر اساس تحقیقات، بیوشیمی بدن را تحت تأثیر قرار می‌دهند. اگر احساساتتان قوی هستند، ممکن است به‌عنوان یک رویداد بر شما غلبه کنند. به‌عنوان مثال، افرادی که به‌راحتی عصبانی می‌شوند، بیشتر مورد حمله قرار می‌گیرند. اگر می‌خواهید ذهنتان را کشف کنید یا آن احساس را پیدا کنید یا آن را در بدنتان احساس کنید، پیدا کردن احساساتتان را به یک عادت در خود تبدیل کنید. اگر ناراحتی احساسی وجود داشته باشد، باید آن را در خود ریشه‌کن کنید، با آن بجنگید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
1 دقیقه
متن پشت جلد
4 دقیقه
معرفی
9 دقیقه
فصل بینش‌ها
19 دقیقه
فصل اول - فصل دوم
22 دقیقه
فصل سوم - فصل چهارم
15 دقیقه
فصل پنجم - فصل ششم
19 دقیقه
فصل هفتم - فصل هشتم
17 دقیقه
فصل نهم - فصل دهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی قدرت حال
نویسنده
مترجمنازنین صابری
راویشهره روحی
ناشر چاپیانتشارات جیحون
ناشر صوتیانتشارات آسمان نیلگون
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۴۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی قدرت حال

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی قدرت حال و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.