معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی واحد پول اقتصاد نوین اعتماد است

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی واحد پول اقتصاد نوین اعتماد است
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی واحد پول اقتصاد نوین اعتماد است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی واحد پول اقتصاد نوین اعتماد است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی واحد پول اقتصاد نوین اعتماد است

چگونه می‌توان به افراد غریبه اعتماد کرد؟ ریچل باتسمن، کارشناس حوزۀ اعتماد و تکنولوژی و استاد دانشگاه آکسفورد، در خلاصه کتاب صوتی واحد پول اقتصاد نوین اعتماد است درباره تأثیر مستقیم تکنولوژی در اقتصاد صحبت می‌کند. این فایل صوتی از یکی از سخنرانی‌های این نویسنده و سخنران برجسته در «تدتاک» برگرفته شده است.

درباره خلاصه کتاب صوتی واحد پول اقتصاد نوین اعتماد است:

آیا تابه‌حال برایتان پیش آمده که چیزی باارزش و گران‌قیمت را توسط پیک موتوری که نمی‌شناسید به دست دیگری برسانید؟ حتماً تابه‌حال حداقل یک‌بار تجربهٔ خرید آنلاین را داشته‌اید و بدون اینکه کالای موردنظر خود را همان موقع تحویل بگیرید، مبلغ زیادی را به‌حساب کسی که نمی‌شناسید واریز کنید.

اگر کسی را از بیست سال پیش به زمان حال بیاورند، ممکن است فکر کند ما افرادی ساده‌لوحی هستیم که به همین راحتی به غریبه‌ها اعتماد می‌کنیم. اما باید گفت این اعتمادسازی را استارتاپ‌ها ایجاد کرده‌اند و آن‌ها باعث شده‌اند که ما بدون هیچ ارتباطی به افراد غریبه اعتماد کنیم. ریچل باتسمن عقیده دارد این اعتماد به همین راحتی شکل نگرفته و تکنولوژی مسیر زیادی را طی کرده تا به این نقطه رسیده است.

این پژوهشگر دانشگاه آکسفورد، در سخنرانی خود به اسم واحد پول اقتصاد نوین اعتماد است (The currency of the new economy is trust) می‌گوید اینکه ما امروزه به همین راحتی سوار ماشین غریبه‌ها می‌شویم، خریدهای از راه دور انجام می‌دهیم بدون اینکه فروشنده را بشناسیم و در شبکه‌های اجتماعی با کسانی که تابه‌حال ملاقاتشان نکرده‌ایم روابط صمیمانه برقرار می‌کنیم، تحت‌تأثیر مستقیم تکنولوژی است.

تکنولوژی ساختار اعتماد انسان‌ها را به‌کلی دچار تحول کرده است. می‌شود گفت درست بعد از انقلاب صنعتی، نوعی اعتماد بین افراد شکل گرفت که چرخ کسب‌وکارها را با سرعت خیلی بیشتری به حرکت درآورد و روابط کاری افراد را بسیار راحت‌تر کرد. با شنیدن این کتاب صوتی متوجه می‌شوید ایده‌های جدید نوعی انسجام اجتماعی نوین را شکل داده‌اند.

این ایده‌های جدید باعث می‌شوند شما حتی خانه‌تان را به کسی که نمی‌شناسید به‌راحتی اجاره دهید، سوار ماشین یک فرد کاملاً غریبه شوید و پولتان را به دست کسانی بسپارید که هیچ شناختی از آن‌ها ندارید. درواقع می‌توان گفت تکنولوژی این قدرت را دارد که از ظرفیت هدر رفتهٔ هر دارایی و مهارتی به شیوه‌های مختلف استفاده کند.

ریچل باتسمن این نهاد اقتصادی و فرهنگی را «مصرف مشارکتی» نام‌گذاری کرده و اعتقاد دارد کسانی که اصطلاحاً به‌عنوان «خرده کارآفرین» شناخته می‌شوند، اصلی‌ترین عامل شکل‌گیری این نهاد اقتصادی و فرهنگی قدرتمند به شمار می‌آیند. آن‌ها این قدرت را به دست آوردند تا بتوانند از دارایی‌هایی که دارند پول درآورند و بر روی آن سرمایه‌گذاری کنند.

خلاصه کتاب صوتی واحد پول اقتصاد نوین اعتماد است مناسب چه کسانی است؟

اگر به سخنرانی‌های حوزه تکنولوژی و اقتصاد علاقه دارید، شنیدن این فایل صوتی می‌تواند برایتان مفید و لذت‌بخش باشد.

با ریچل باتسمن بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده و سخنران برندۀ جایزه و مدرس دانشگاه آکسفورد، تابه‌حال برای نشریات برجسته‌ای همچون اکونومیست، هاروارد بیزینس ریویو، وال‌استریت ژورنال و نیویورک‌تایمز مقاله نوشته است. او همچنین یکی از نویسندگان کتاب هرچه مال من است مال توست (What's Mine Is Yours) به شمار می‌آید که مجلهٔ «تایم» آن را یکی از «ده ایده‌ای که دنیا را تغییر خواهد داد» معرفی کرد.

کتاب اخیر ریچل باتسمن (Rachel Botsman) که به فارسی ترجمه شده، «استارتاپ‌ها چگونه در سه مرحله اعتماد شما را به دست می‌آورند؟» نام دارد که در آن به بررسی نقش تکنولوژی در اقتصاد به شکل گسترده‌ای پرداخته است.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی واحد پول اقتصاد نوین اعتماد است می‌شنویم:

کریس ماک چهل و شش‌ساله چهار سال پیش شغلش و از دست داد و متأسفانه به‌عنوان یک خریدار آثار هنری، مثل خیلی‌های دیگه با مشکل پیدا کردن یه شغل جدید در دوران رکود اقتصادی دست و پنجه نرم کرد. بعد به صورت اتفاقی سروکارش به یک پست جدید راجع به نرم‌افزار تسک ربیت افتاد.

مثل خیلی از داستان‌های بزرگ دیگه داستان تسک ربیت هم با یک سگ بانمک به اسم کوبی شروع میشه. اتفاقی که افتاد این بود که در فوریهٔ سال 2008 لیا و شوهرش منتظر تاکسی بودن تا اونارو برای شام بیرون ببره. در همین زمان کوبی درحالی که آب دهنش راه افتاده بود، جست و خیز کنان به سمتشون اومد.

اون‌ها متوجه شدن که غذای سگشون تموم شده. کوین مجبور شد تاکسی رو کنسل کنه و به سختی توی برف و بوران به سوپرمارکت بره. عصر همون روز این دو خورهٔ فناوری شروع کردن به صحبت کردن راجع به اینکه چه خوب میشد اگه یه سایتی برای انجام این جور کارهای پادویی وجود داشت.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
6 دقیقه
بخش یک
5 دقیقه
بخش دو
5 دقیقه
بخش سه
5 دقیقه
بخش چهار
6 دقیقه
بخش پنج
6 دقیقه
بخش شش

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی واحد پول اقتصاد نوین اعتماد است
نویسنده
مترجمسپهر عماد حقی
راویمحسن هاشمی
ناشر صوتی شرکت توسعه محتوای لحن دیگر
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۳۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی علمی و آموزشی، خلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی واحد پول اقتصاد نوین اعتماد است

Mohammadali H
۱۴۰۱/۱۱/۵
خیلی جالب، سریع و عملی روند خلقت پول جدید، دیسنترالایز چیزی مثل بیت کوین و بقیه ملات داستان پول جدید رو بخ سادگی توضیح میده.
نوید صبح
۱۴۰۰/۱۱/۲۱
کلا مسخره ست.... حیف همین چند هزار تومن ناقابل که دادم اینو خریدم
سیداسماعیل نظام زاده
۱۴۰۱/۱/۲۰
بسیار عالی و پیشنهاد به گوش دادن آن می‌باشد.
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی واحد پول اقتصاد نوین اعتماد است

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی واحد پول اقتصاد نوین اعتماد است و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.