معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چطور بهترین نتایج را به دست آوریم

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چطور بهترین نتایج را به دست آوریم
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چطور بهترین نتایج را به دست آوریم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چطور بهترین نتایج را به دست آوریم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چطور بهترین نتایج را به دست آوریم

«تا وقتی که اراده هست، راه هم هست.» این جمله‌ای است که مادربزرگ دسی ویلیام به او آموخته و او هم از آن پس، این عبارت را سرلوحه‌ی زندگی خود قرار داده. خلاصه کتاب صوتی چطور بهترین نتایج را به دست آوریم، درواقع یکی از سخنرانی‌های انگیزشی ویلیام برای مخاطبانی است که در میان حرف‌های او به دنبال انرژی مثبت و راه‌های رسیدن به موفقیت می‌گردند.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی چطور بهترین نتایج را به دست آوریم

رویاپردازی از بهترین ویژگی‌هایی است که در اغلب کودکان، برخلاف بسیاری از بزرگترها، همچنان زنده است. دسی ویلیام (Desi Williamson) در خلاصه کتاب صوتی چطور بهترین نتایج را به دست آوریم که درواقع یکی از سخنرانی‌های اوست، تلاش می‌کند تا همه‌ی ما بزرگترها را دوباره به جهان خیال‌بافی و رویاپردازی بازگرداند.

دسی ویلیام در خلاصه کتاب صوتی چطور بهترین نتایج را به دست آوریم، صادقانه از تجربیات خود با ما صحبت کرده و یادآوری می‌کند که هیچ تجربه‌ی تلخ و شکستی، توجیه مناسبی برای پا پس کشیدن و تسلیم شدن نیست. او اعتقاد دارد هر کاری را که واقعاً بخواهیم و اراده کنیم، بدون شک می‌توانیم انجام دهیم و به آن دست یابیم.

معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چطور بهترین نتایج را به دست آوریم

دسی ویلیام در خلاصه کتاب صوتی چطور بهترین نتایج را به دست آوریم، دیدگاهی را در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد که از طریق آن اراده‌شان را تقویت کنند و بتوانند با هر درجه از سختی و دشواری به اهدافشان برسند. او اعتقاد دارد هرچقدر هم با تغییرات و چالش‌های مختلف روبه‌رو شدیم و هرچقدر هم که اوضاع دشوار و دشوارتر شد، ما نمی‌توانیم و نباید شکست بخوریم. دسی ویلیام به‌شدت به قدرت اراده معتقد است و این ویژگی را نقطه‌ی قوت بسیار پررنگ و مهمی در انسان‌ها می‌داند.

خلاصه کتاب صوتی چطور بهترین نتایج را به دست آوریم به‌همت نشر صوتی کلید آموزش با صدای مهدی سعادتی و براساس ترجمه‌ی موعود کوهکن منتشر شده است.

خلاصه کتاب صوتی چطور بهترین نتایج را به دست آوریم برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی چطور بهترین نتایج را به دست آوریم برای مخاطبان کتاب‌ها و سخنرانی‌های انگیزشی مناسب است. اگر می‌خواهید در زندگی شخصی و کاری خود یک تحول اساسی ایجاد کنید، به این کتاب گوش بسپارید.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چطور بهترین نتایج را به دست آوریم می‌شنویم

تردید موانع رو می‌بینه، درحالی‌که ایمان مسیر رو می‌بینه. تردید تاریک‌ترین شب رو می‌بینه، درحالی‌که ایمان روشنایی روز رو می‌بینه. تردید فقط جرئت می‌کنه یه قدم برداره، درحالی‌که ایمان به آسمان پرواز می‌کنه. تردید می‌پرسه: چه کسی باور داره، ایمان پاسخ می‌ده: من!

می‌گن شاعر وقتی این شعرش رو تموم کرد، دید جمعی از مردم دارن در مورد کاری که می‌خوان بکنن بحث می‌کنن. بهشون گفت: نه، این‌طوری نه! بهم نشون بدید. بیاید لبه‌ی پرتگاه.

می‌گن نه، خیلی دوره. می‌گه بیاید لبه‌ی پرتگاه. می‌گن خیلی عمیقه. می‌گه اشکال نداره، بیاید. می‌گن ما میایم، ولی می‌ترسیم بیفتیم. می‌گه بیاید لبه‌ی پرتگاه. و وقتی که میان لبه‌ی پرتگاه، اون‌ها رو هُل می‌ده و اون‌ها پرواز می‌کنن.

شما هر چیزی که برای برنده شدن نیاز دارید رو در وجودتون دارید. چون شما یه برنده به دنیا اومدید. هیچ‌وقت فراموش نکنید، تا زمانی که اراده هست، راهی هم هست.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
64 دقیقه
چطور بهترین نتایج را به‌دست آوریم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چطور بهترین نتایج را به دست آوریم
نویسنده
مترجمموعود کوهکن
راویمهدی سعادتی
ناشر صوتیانتشارات کلید آموزش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چطور بهترین نتایج را به دست آوریم

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چطور بهترین نتایج را به دست آوریم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.