معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه بر تنهایی غلبه کنیم؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه بر تنهایی غلبه کنیم؟
قیمت:
۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه بر تنهایی غلبه کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه بر تنهایی غلبه کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه بر تنهایی غلبه کنیم؟

بسیاری با تنهایی سازگارند و بسیاری دیگر نه. تنهایی برای گروه دوم احساساتی همچون غم و یا ترس را به دنبال دارد. خلاصه کتاب صوتی چگونه بر تنهایی غلبه کنیم؟ برای این گروه است. علیرضا مرادی در این اثر برای تنهایانی که از تنهایی خود راضی نیستند، پیشنهادهایی دارد.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی چگونه بر تنهایی غلبه کنیم؟

«با صدهزار مردم تنهایی/ بی صدهزار مردم تنهایی» شاید این بیت رودکی سمرقندی تعریف جامع و مانعی از تنهایی بشر ارائه دهد؛ تعریفی که تا امروز نیز، با وجود گذشت چیزی حدود هزار سال از سرایش آن، درباره‌ی انسان معاصر نیز صادق است. علیرضا مرادی در خلاصه کتاب صوتی چگونه بر تنهایی غلبه کنیم؟ راهکارهایی در اختیارتان قرار می‌گذارد که با آن‌ها می‌توانید بر تنهایی، این زخم کهنه بر روان بشر، مرهمی چند بگذارید.

بسیاری از اوقات، پیرامون ما را انسان‌های دور و نزدیک پر کرده‌اند؛ اما باز هم احساس تنهایی می‌کنیم. حتی ممکن است آنقدر بخت‌یار باشیم که با کسانی که دوستشان داریم دمخور باشیم و شبانه‌روزمان را در کنار آن‌ها بگذارنیم، اما هیچ‌کدام از آن جمعیت‌ها، زهر تنهایی را برایمان بی‌اثر نمی‌کنند.

پژوهشگران حوزه‌های مختلف فلسفه، روانشناسی و جامعه‌شناسی در باب تنهایی انسان مدرن، مقالات و کتاب‌های بسیاری نوشته‌اند. بسیاری از فلاسفه‌ی معاصر بر این عقیده‌اند که با گذار جهان از ساحت دین به عرصه‌ی علم، و با پدید آمدن ایده‌هایی همچون مرگ خدا -چنان‌که نیچه می‌گوید- انسان مدرن روز به روز در حال تنهاتر شدن است. دین و اسطوره در روزگار مدرن به محاق رفته‌اند و انسان خود را رویارو با تنهایی عمیقی می‌بیند که ریشه در ترس‌های وجودی او دارد. اما چگونه می‌توان بر تنهایی غلبه کرد؟ علیرضا مرادی از خلال مطالبی که از مقالات سایت هاو کن یو برگرفته و ترجمه کرده است، برای این پرسش پاسخ‌هایی در دست دارد.

این اثر به همت نشر صوتی نوین کتاب گویا در قالب خلاصه کتاب صوتی تهیه و منتشر شده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی

مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی اطلاعات مهم و باارزشی را در زمینه‌های مختلف به شما ارائه می‌کند. از جمله موضوعاتی که به آن‌ها پرداخته می‌شوند، می‌توان به موفقیت در زندگی شخصی و کاری، سلامت جسم و روان و رشد و توسعه‌ی فردی اشاره کرد. نکته‌ی جالب‌توجه درمورد این کتاب‌ها این است که تألیف و ترجمه‌ی آن‌ها را متخصصان مختلف ایرانی و خارجی بر عهده داشته‌اند. علاوه‌براین راهکارهای تأثیرگذاری در این کتاب‌ها به شما ارائه می‌شوند که با کمک آن‌ها بتوانید زندگی خودتان را در حوزه‌های گوناگون ارتقا دهید و عادات نامناسبتان را با عادت‌های مفید و مناسب جایگزین کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه بر تنهایی غلبه کنیم؟ برای چه کسانی مناسب است؟

اگر احساس تنهایی موجب رنجش روان شما شده است، شنیدن این خلاصه کتاب مختصر و مفید را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه بر تنهایی غلبه کنیم؟ می‌شنویم

شرایط خود را بپذیرید. شاید به‌جای این که مدام از این حس فرار کنید، زمان آن رسیده باشد که شرایط و مشکلات فعلی را بپذیرید و با آن کنار بیایید. بهتر است به‌جای این که مدام خود و ذهن خود را با تنهایی و روش‌های درمان بگذرانید، به زندگی عادی بپردازید و با قبول واقعیت با مشکلات کنار بیایید. غلبه بر تنهایی به معنی کنار زدن آن و حل مشکل نیست. بلکه پذیرفتن آن هم می‌تواند یکی از راه‌های درمان باشد. به این معنی که تمام احساسات و اتفاقاتی را که دلیل این مشکل شده‌اند بپذیرید.

یاد بگیرید چگونه تنها باشید. تنها بودن بسیاری از مواقع به معنای حس بد تنهایی نیست. پس اگر مجبور به زندگی یا کار در محیطی دور از دیگران هستید، شاید می‌توانید با گذاشتن وقت بیشتر برای خود یا فعالیت‌های شخصی از این حس تنها بودن فاصله بگیرید. شاید به‌تنهایی آپارتمان جدید کرایه کرده‌اید یا از همسر و خانواده‌ی خود به هر دلیل جدا شده‌اید یا حتی عزیزی را از دست داده‌اید. با این وجود مشغول کردن ذهن خود و انجام فعالیت‌هایی که مهیاکننده‌ی مشغله‌های فکری‌ست، به‌راحتی می‌توانند به شما کمک کنند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
15 دقیقه
چگونه بر تنهایی غلبه کنیم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه بر تنهایی غلبه کنیم؟
نویسنده
مترجمعلیرضا مرادی
راویندا پوریان
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه بر تنهایی غلبه کنیم؟

Eternity
۱۴۰۳/۱/۱۳
از نظر کسی که این کتابو کامل گوش دادم بنظر صدارو تند کردن و یه ذره گوش دادنش سخت و دوباره گوش دادنش سختّر محتوی عادی داشت
زینب ورمقانی
۱۴۰۳/۱/۱۲
خیلی کوتاه بود ولی خلاصه و‌ی مقدار مفید بود
Hasti Ali alizade norani
۱۴۰۲/۱۲/۶
برای کسانی که احساس تنهایی می کنند و یا تنها هستن مناسبه
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه بر تنهایی غلبه کنیم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه بر تنهایی غلبه کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.