معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه عملکرد و کارایی تیم را افزایش دهیم؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه عملکرد و کارایی تیم را افزایش دهیم؟
قیمت:
۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه عملکرد و کارایی تیم را افزایش دهیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه عملکرد و کارایی تیم را افزایش دهیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه عملکرد و کارایی تیم را افزایش دهیم؟

آیا نگران افت راندمان و کاهش کیفیت عملکرد تیم خود هستید؟ مریم قریشی در خلاصه کتاب صوتی چگونه عملکرد و کارایی تیم را افزایش دهیم؟ نکات مفیدی به شما ارائه می‌دهد. این اثر در مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی قرار دارد.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی چگونه عملکرد و کارایی تیم را افزایش دهیم؟

هرچقدر هم که تیم شما کارآمد و قوی باشد، باز هم راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آن‌ها به کارآمدتر و بهبود عملکرد گروه کمک کنید. مسیر موفقیت پایانی ندارد. عملکرد شما به‌عنوان سرپرست تیم یا عضوی از آن، باید به گونه‌ای باشد که به گروه خود نشان دهید به چیزی بیش از نتیجه‌ی نهایی اهمیت می‌دهید: هم‌بستگی. عوامل بسیاری در افت راندمان و بهره‌وری تیم دخیل‌اند. با این همه بسیاری از اوقات نمی‌دانیم دقیقاْ چه چیزی سبب کاهش کیفیت عملکرد ما شده است. در خلاصه کتاب صوتی چگونه عملکرد و کارایی تیم را افزایش دهیم؟ چند روش مؤثر برای افزایش بهره‌وری تیم گردآوری شده است.

رهبری یک تیم، چه متشکل از 10 عضو باشد و چه 100 نفر، کار آسانی نیست. سروکار داشتن با طیف متنوعی از افراد با خلق‌وخوهای متفاوت اغلب می‌تواند منجر به تنش و ارتباط نادرست شود و روی بهره‌وری شغلی تأثیر بگذارد. با این حال، اگر با درایت بیشتری رفتار کنید، می‌توانید تیم خود را به اهداف بلندبالا رهنمون سازید.

پیتر اف. دراکر در کتاب «مدیریت: وظایف، مسئولیت‌ها، شیوه‌ها» می‌گوید: «کار یک فرآیند است و هر فرآیندی باید کنترل شود. بنابراین، برای مولد کردن کار، لازم است کنترلگری‌های مناسبی را در فرآیند کار ایجاد کنیم.» بر اساس یک نظرسنجی حدود 75 درصد از کارفرمایان می‌گویند که روزانه بیش از دو ساعت کار مؤثر در طول ساعات کاری‌شان از دست می‌رود. اما مشخص نیست که دقیقاً چه چیزی باعث کاهش بهره‌وری تیم‌های مختلف می‌شود. در این خلاصه کتاب صوتی می‌آموزید که چگونه می‌توانید تیم خود را در راستای بهره‌وری و کارآمدتر شدن مدیریت کنید.

مریم قریشی مطالب این اثر را از مقالات سایت هاو کن یو گردآوری و ترجمه کرده و نشر صوتی نوین کتاب گویا آن را با صدای ندا پوریان تهیه و منتشر نموده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی

مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی اطلاعات مهم و باارزشی را در زمینه‌های مختلف به شما ارائه می‌کند. از جمله موضوعاتی که به آن‌ها پرداخته می‌شوند، می‌توان به موفقیت در زندگی شخصی و کاری، سلامت جسم و روان و رشد و توسعه‌ی فردی اشاره کرد. نکته‌ی جالب‌توجه درمورد این کتاب‌ها این است که تألیف و ترجمه‌ی آن‌ها را متخصصان مختلف ایرانی و خارجی بر عهده داشته‌اند. علاوه‌براین راهکارهای تأثیرگذاری در این کتاب‌ها به شما ارائه می‌شوند که با کمک آن‌ها بتوانید زندگی خودتان را در حوزه‌های گوناگون ارتقا دهید و عادات نامناسبتان را با عادت‌های مفید و مناسب جایگزین کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه عملکرد و کارایی تیم را افزایش دهیم؟ برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال افزایش راندمان و بهره‌وری تیم خود هستید، شنیدن این خلاصه کتاب صوتی را به شماد پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه عملکرد و کارایی تیم را افزایش دهیم؟ می‌شنویم

ارزیابی مجموعه‌ی مهارت‌ها: این یک فرایند مداوم است. شما باید حتی قبل از این که تیم را تشکیل دهید ایده‌ی خوبی درمورد مهارت‌هایی که مورد نیاز هستند داشته باشید. تنها زمانی که درمورد مجموعه‌های مهارتی مورد نیاز برای پروژه به تصمیم شفافی رسیدید باید شروع به گردآوری تیم کنید. حتی زمانی که اعضای تیم را استخدام کردید فراموش نکنید که دائماً باید آن‌ها را بررسی کنید و عملکردشان را ارزیابی کنید تا از استانداردها و اهداف شایسته مطمئن شوید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
18 دقیقه
چگونه عملکرد و کارایی تیم را افزایش دهیم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه عملکرد و کارایی تیم را افزایش دهیم؟
نویسنده
مترجممریم قریشی
راویندا پوریان
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه عملکرد و کارایی تیم را افزایش دهیم؟

Morteza Nasiri
۱۴۰۲/۹/۷
کتابی برای رصد کردن کارایی و عملکرد و همچنین افزایش آن‌ها می‌باشد.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه عملکرد و کارایی تیم را افزایش دهیم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه عملکرد و کارایی تیم را افزایش دهیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.