معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه تند صحبت نکنیم؟: روش‌های روان و آرام صحبت کردن

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه تند صحبت نکنیم؟: روش‌های روان و آرام صحبت کردن
قیمت:
۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه تند صحبت نکنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه تند صحبت نکنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه تند صحبت نکنیم؟: روش‌های روان و آرام صحبت کردن

آیا دیگران همواره بابت تند صحبت کردنتان به شما گله می‌کنند؟ خلاصه کتاب صوتی چگونه تند صحبت نکنیم؟ برای شما نوشته شده است. مریم قریشی مطالب این کتاب را از مقالات سایت هاو کن یو تدوین و ترجمه کرده است.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی چگونه تند صحبت نکنیم؟

چرا سرعت صحبت کردن ما اهمیت دارد؟ شاید بتوان به‌عنوان مهم‌ترین دلیل چنین گفت که با تندگویی ممکن است بسیاری از مخاطبان شما متوجه مقصود کلامتان نشوند. در برخی موارد حتی شاید بتوانیم آنچه را که تندگویان می‌گویند بفهمیم، اما شنیدن آن لذت‌بخش یا رضایت‌بخش نخواهد بود. مریم قریشی در خلاصه کتاب صوتی چگونه تند صحبت نکنیم؟ از خلال مطالبی که از سایت هاو کن یو گردآوری و ترجمه کرده است، راهکارهایی را در اختیار شما قرار می‌دهد که با به‌کارگیری آن‌ها می‌توانید روش‌های روان سخن گفتن را فرا بگیرید.

عموماً مردم با چه سرعتی صحبت می‌کنند؟ تحقیقات نشان داده‌اند یک فرد معمولی به‌طور متوسط بین 115 تا 150 کلمه در دقیقه بیان می‌کند. حال‌آنکه برخی از سخنرانان برای اثرگذاری بیشتر تصمیم می‌گیرند به‌روشی سریع‌تر صحبت کنند. برای مثال الیزابت گیلبرت، نویسنده‌ی کتاب پرفروش «میل کن، عبادت کن، عشق بورز» در سخنرانی TED خود به سرعت 187 کلمه بر دقیقه رسید. اما تند صحبت کردن در تعاملات روزمره چندان عمل رضایت‌آمیزی نیست و مخاطب را در ادراک سخن شما دچار اختلال می‌کند.

گفتار سریع را می‌توان به عنوان ترس یا اضطراب تفسیر کرد. اگر در یک محیط حرفه‌ای با سرعت بالا صحبت کنیم، مخاطبان اغلب ما را فاقد اعتماد به نفس یا دارای حالت تدافعی می‌بینند. آن‌ها ممکن است فکر کنند که فرد تندگو می‌خواهد از وقفه‌ها یا چالش‌های احتمالی، با بارش بی‌امان کلمات جلوگیری کند. بی‌راه هم به نظر نمی‌رسد! روش‌های یک مکالمه‌ی شمرده و آرام را با شنیدن خلاصه کتاب صوتی چگونه تند صحبت نکنیم؟ فرا بگیرید.

این خلاصه کتاب صوتی به همت نشر صوتی نوین کتاب گویا تهیه و منتشر شده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی

مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی اطلاعات مهم و باارزشی را در زمینه‌های مختلف به شما ارائه می‌کند. از جمله موضوعاتی که به آن‌ها پرداخته می‌شوند، می‌توان به موفقیت در زندگی شخصی و کاری، سلامت جسم و روان و رشد و توسعه‌ی فردی اشاره کرد. نکته‌ی جالب‌توجه درمورد این کتاب‌ها این است که تألیف و ترجمه‌ی آن‌ها را متخصصان مختلف ایرانی و خارجی بر عهده داشته‌اند. علاوه‌براین راهکارهای تأثیرگذاری در این کتاب‌ها به شما ارائه می‌شوند که با کمک آن‌ها بتوانید زندگی خودتان را در حوزه‌های گوناگون ارتقا دهید و عادات نامناسبتان را با عادت‌های مفید و مناسب جایگزین کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه تند صحبت نکنیم؟ برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید کیفیت تعاملات شفاهی و مکالمات روزمره‌ی خود را افزایش دهید، شنیدن این خلاصه کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه تند صحبت نکنیم؟ می‌شنویم

چرا نباید سریع و تند صحبت کنیم و باید دنبال آرام صحبت کردن باشیم؟ با بالا بردن سرعت خود در ادای کلمات، وارد چالش‌های زیادی در صحبت کردن و یا سخنرانی خود می‌شوید. با افزایش سرعت ضمن اینکه تمرکزتان بر روی ادای کلمات و تلفظ صحیح کمتر می‌شود، با کاهش تعداد دفعات تنفس در بین کلمات خود هم مواجه می‌شوید و در نتیجه شاهد بیان جملات نصفه و نیمه، وقفه‌های نابه‌جا، لرزش در صدا، بالا رفتن ضربان قلب و متعاقباً افزایش استرس هستید. در ادامه‌ی همگی این موارد، ضمن اینکه شنونده نمی‌تواند بر روی صحبت‌ها و کلمات تمرکز کند و آن‌ها را خوب متوجه شود، اعتماد به نفس شما هم از بین خواهد رفت. پس مخاطب با وجود این شرایط دلیلی دیگر برای توجه به صحبت‌های شما ندارد. اینجاست که با صحیح، درست، آرام و البته با اعتماد به نفس صحبت کردن می‌توانید گیرایی و البته تأثیر کلام خود را چند برابر کنید. خلاصه‌ی کلام اینجاست که فرقی نمی‌کند که دلیلتان برای صحبت کردن سریع چیست. با آرام صحبت کردن چیز بیشتری عاید شنوندگانتان می‌شود. اگر شما کاربران هاو کن یو هم سریع صحبت می‌کنید، و یا دوست دارید با آرام صحبت کردن توجه‌های بیشتری را به خود جلب کنید، در ادامه هفت راهکار ارائه می‌شود تا بتوانید ترمز را بکشید و در طول سخنرانی و صحبت کردن در جمع، آهسته‌تر صحبت کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
17 دقیقه
چگونه تند صحبت نکنیم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه تند صحبت نکنیم؟: روش‌های روان و آرام صحبت کردن
نویسنده
مترجممریم قریشی
راویکاوه یانقی
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه تند صحبت نکنیم؟

0063285517
۱۴۰۱/۱۰/۱۶
کتاب ضعیف و سخیفی بود. اصلا ارزش گوش دادن نداره. از. مدیریت محترم می‌خوام که به کیفیت کتاب و مطالب اون هم توجه داشته باشه
gandom
۱۴۰۲/۱۱/۷
جالب بود سه تمرین و نکته ارزشمند و خلاصه برداشت کردم
Abbas Ghaheri
۱۴۰۳/۲/۳
نکات خوبی ارائه شده است
faez ..
۱۴۰۲/۱۲/۹
لذت بردم عالی بود.
hossein
۱۴۰۲/۱۱/۷
خیلی نخواستنی
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه تند صحبت نکنیم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه تند صحبت نکنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.