معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه سریع بخوابیم؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه سریع بخوابیم؟
قیمت:
۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه سریع بخوابیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه سریع بخوابیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه سریع بخوابیم؟

از زمانی که به رختخواب می‌روید تا لحظه‌ی که پا به جهان خواب‌ها و رؤیاها و شاید کابوس‌ها می‌گذارید، چقدر طول می‌کشد؟ خلاصه کتاب صوتی چگونه سریع بخوابیم؟ تألیف مرضیه قریشی برای کسانی نوشته شده است که در این زمینه با چالش روبه‌رو هستند.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی چگونه سریع بخوابیم؟

کیفیت خواب مستقیماً روی کیفیت بیداری تأثیر می‌گذارد. اگر خوابتان در طول روز استانداردهای لازم را نداشته باشد، در بیداری‌هایتان با چالش‌های جسمی و روانی بسیاری مواجه خواهید شد. مرضیه قریشی در خلاصه کتاب صوتی چگونه سریع بخوابیم؟ که مطالب آن را از مقالات سایت هاو کن یو برگرفته است، به یکی از عوامل مهم در کیفیت خواب می‌پردازد.

بسیاری از ما ساعت خواب کافی داریم. گرچه این ساعت برای گروه‌های مختلف سنی متغیر است. اما ممکن است با وجود این که به‌اندازه می‌خوابیم، باز هم در زمان بیداری انرژی ذهنی و جسمی لازم را نداشته باشیم. خواب نامناسب می‌تواند پی‌آمدهایی همچون سردرد، تغییر فشار خون، خستگی مزمن، بدن‌درد و کاهش تمرکز را به دنبال داشته باشد.

موارد فراگیر و شناخته‌شده‌ای همچون کابوس، بختک، راه رفتن و اختلال تنفسی آرامش شما را حین خواب خدشه‌دار می‌کنند. یکی از عوامل دیگری که بر کیفیت خواب تأثیر می‌گذارد طولانی شدن مدت‌زمان به خواب رفتن است. بسیاری از ما، از لحظه‌ای که در بستر دراز می‌کشیم تا وقتی که کاملاً به خواب فرو می‌رویم، زمان بسیاری را صرف می‌کنیم. آنقدر که ممکن است دچار رخوت شویم و از بستر بیرون برویم و فرآیند خواب را به تعویق بیندازیم. اما این خلاصه کتاب صوتی 20 راهکار برای این مشکل رایج به شما پیشنهاد می‌دهد.

درباره مجموعه چگونه‌های دست‌یافتنی

فایل‌های موجود در این مجموعه اطلاعات قابل توجهی در زمینه‌های مختلفی همچون موفقیت شخصی و شغلی، سلامت جسم و روان و رشد و توسعه فردی به شما ارائه می‌کنند. کتاب‌های انتشار یافته در این مجموعه را متخصصین مختلف ایرانی و خارجی نوشته و تالیف کرده‌اند. راهکارهای تاثیرگذاری در این کتاب‌ها به شما ارائه می‌شوند که با کمک آن‌ها بتوانید خود را در زمینه‌های مختلف ارتقا داده و عادت‌های نامناسب خود را با عادات مفید و مناسب جایگزین کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه سریع بخوابیم؟ برای چه کسانی مناسب است؟

اگر در فرآیند ورود به خواب شبانه دچار مشکل هستید، شنیدن این خلاصه کتاب صوتی می‌تواند برای شما مفید باشد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه سریع بخوابیم؟ می‌شنویم

داشتن تشک و رختخواب راحت می‌تواند تأثیر چشمگیری بر عمق و کیفیت خواب داشته باشد. یک تشک با سفتی متوسط تأثیر مثبتی بر کیفیت خواب داشته و از اختلالات خواب و اذیت شدن عضلات جلوگیری می‌کند. کیفیت بالش هم برای داشتن خواب راحت اهمیت دارد. بالش می‌تواند بر راحتی، دما و منحنی گردنتان تأثیر بگذارد. بالش‌های طبی بهتر از بالش‌های پر یا بالش‌های مموری فوم هستند. علاوه بر این استفاده از پتوی سنگین می‌تواند استرس بدن را کاهش داده و به بهبود خواب کمک کند. و در آخر جنس لباسی که در درختخواب می‌پوشید بر چگونگی خوابتان تأثیرگذار است. باید لباسی راحت با پارچه‌ای انتخاب کنید که در حفظ دمای مناسب در طول شب به شما کمک کند.

تمام وسایل الکترونیکی را خاموش کنید

استفاده از وسایل الکترونیکی در اواخر شب و قبل از خواب تأثیر وحشتناکی بر کیفیت و کمیت خواب دارد. تماشای تلویزیون، انجام بازی‌های ویدیویی، استفاده از تلفن همراه و شبکه‌های اجتماعی به‌راحتی می‌تواند به‌طور قابل توجهی در روند خواب اختلال ایجاد کند. توصیه‌ی ما این است که تمامی وسایل الکترونیکی را قبل از خواب قطع کنید و کامپیوتر و موبایل را از خود دور کنید تا بتوانید درمکانی کاملاً ساکت به‌دور از حواس‌پرتی خواب آرامی را تجربه کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
23 دقیقه
چگونه سریع بخوابیم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه سریع بخوابیم؟
مترجممرضیه قریشی
راویندا پوریان
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه سریع بخوابیم؟

محمدرضا مرزبان
۱۴۰۲/۸/۶
کتاب خوبیه، بد نیست، ارزش وقت گذاشتنو داره حتما. اما نکته مهم در مورد این کتاب اینه که این کتاب در مورد خوابیدنه، بله با انجام راهکار‌های این کتاب راحت تر میخوابیم، اما تعداد کمی از راهکارهای آن توسط اساتید یادگیری، مطالعه، و مغز نفی میشن. مثلا مطالعه قبل از خواب برای سنگین شدن چشم و راحت خوابیدن و تاثیر داره درست، اما باعث آسیب بسیار کم ناچیز به چشم و البته کاهش سرعت مطالعه و ایجاد حس خواب آلودگی هنگام مطالعه، و ایجاد این عادت ناخودآگاه بد که حین مطالعه خوابتون میگیره میشه. در کل این کتابو رد نمیکنم اما توصیه هم نمیکنم.
اعظم طلایی
۱۴۰۲/۱/۶
سلام خدا قوت... پیشنهاد میکنم به همه... داشتن این کتاب در کتابخانه لازمه و هرچند وقت یک بار گوش کردن به کتاببه ماندگاری در ذهن کمک میکند.... بسیار ممنون و متشکر از توضیحات خوب و تمرینهای کاربردی کتاب.... من در یک کیسه توری کوچک اسطو خودوس ریختم و کنار بالشم گذاشتم و چه بوی محشری... متشکرم از صدای گوینده.... ممنونم از کتابراه...
علی پیوست
۱۴۰۲/۱/۷
با راهکاراش و فهمیدن اشتباهاتی که باعث کم خوابی یا بی خوابی ما میشه، و انجام مداوم تمریناتش، به راحتی می‌تونی شب رو بخوابید
زهرا بیدارمنش
۱۴۰۱/۱۰/۲۳
کاربردیه برای اونای که مشکل خواب دارن
البته فک کنم تقریبا همه تو این دوره زمونه این مشکل رو دارن
بهفر حسینی نژاد
۱۴۰۲/۸/۱۳
کتاب خیلی خوبی بود و توصیه‌های تحقیق شده و خوبی داره پیشنهادش میکنم
mohammad amin
۱۴۰۲/۱/۴
این کتاب بسیار موجز و خلاصه راهکارهایی برای خوابیدن پیشنهاد میکند
معصوم ملازاده
۱۴۰۱/۹/۲۶
راهکار‌های خیلی خوبی رو بیان کردن
صدای راوی هم بینظیر بود
شیوا رضایی
۱۴۰۱/۹/۵
عالی عالی همه چیز رو جامع و کامل توضیح داده
Ali Sepi
۱۴۰۳/۱/۷
مفید و کارامده فقط بهش عمل کنید
علی چلداوی
۱۴۰۲/۱۱/۱۳
خیلی نکات ساده‌ای داشت
مهدی شمس
۱۴۰۱/۹/۱۰
خیلی مفید بود مطالب خوبی رو گفت.
مشاهده همه نظرات 11

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه سریع بخوابیم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه سریع بخوابیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.